Golf VR6 nechce jít do otáček a nejede jak má a nevím proč.

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Uživatelský avatar
Davwe
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Davwe »

no me se stalo ze se mi vysypal kat a presne to nejelo ve vysokejch otackach.... kolem 5 tis na trojku to umrelo a vicemene to nechtelo jet... 4 a 5ka ve vysokejch uz nic.. pomohlo odstraneni katu, jehoz obsah se vysypal do vejfuku :) pak se to radne protahlo a bylo to OK...

ale nerikam ze to musi bejt tenhle pripad, pisu jen zkusenost :)

Uživatelský avatar
jose_porsche
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jose_porsche »

No právě, 4 a 5k vůbec nejde vytočit ! A taky se občas stane, že na jedničku nebo na dvojku vystřelí z vejfuku. A když prudce šlápnu na plyn, tak to nezareaguje, jen opožděně. Je lepší, když přidávám plyn rovnoměrně, to otáčky rostou, jakmile sešlápnu prudce, tak nic.......

Uživatelský avatar
jose_porsche
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jose_porsche »

P.S. Můžu odstraněním katalyzátoru u VR6ky něco podělat ??? Někdo mi říkal, že se tím může přetočit motor, že to není moc dobrý tohlenc.....

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

odstraněním katu přece nemůžeš přetočit motor, vždyť VR6 má snad omezovač, ne? a navíc kat s otáčkama nesouvisí...
měl jsem stejnou situaci jako ty (i když mám jen 4 hrnky :-) ) - blbej benzín a vyjeto do mrtě...ten blbej benzín jsem prostě musel vyjezdit, auto jelo na 3 - 4 válce, kuckalo, hnus, ale vyjezdil jsem to...podruhy, když jsem vyjel nádrž do sucha (promeroval palivomer) jsem tim pohrbil pumpu a delalo mi to, že jakmile jsem dal kotel, tak bud prestal tahnout, nebo dokonce zacal cukat...zkusil bych vymenit pumpu, nebo si na ni nech zmerit tlak...

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chudej student »

Yeah píše:odstraněním katu přece nemůžeš přetočit motor, vždyť VR6 má snad omezovač, ne? a navíc kat s otáčkama nesouvisí...
měl jsem stejnou situaci jako ty (i když mám jen 4 hrnky :-) ) - blbej benzín a vyjeto do mrtě...ten blbej benzín jsem prostě musel vyjezdit, auto jelo na 3 - 4 válce, kuckalo, hnus, ale vyjezdil jsem to...podruhy, když jsem vyjel nádrž do sucha (promeroval palivomer) jsem tim pohrbil pumpu a delalo mi to, že jakmile jsem dal kotel, tak bud prestal tahnout, nebo dokonce zacal cukat...zkusil bych vymenit pumpu, nebo si na ni nech zmerit tlak...
Tohle dela ten vysipanej kat...dej ho do hajzlu..nic se pretocit nemuze....
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
jose_porsche
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jose_porsche »

Yeah píše:odstraněním katu přece nemůžeš přetočit motor, vždyť VR6 má snad omezovač, ne? a navíc kat s otáčkama nesouvisí...
měl jsem stejnou situaci jako ty (i když mám jen 4 hrnky :-) ) - blbej benzín a vyjeto do mrtě...ten blbej benzín jsem prostě musel vyjezdit, auto jelo na 3 - 4 válce, kuckalo, hnus, ale vyjezdil jsem to...podruhy, když jsem vyjel nádrž do sucha (promeroval palivomer) jsem tim pohrbil pumpu a delalo mi to, že jakmile jsem dal kotel, tak bud prestal tahnout, nebo dokonce zacal cukat...zkusil bych vymenit pumpu, nebo si na ni nech zmerit tlak...
Pumpa je v pořádku, čistila se a měřil se i tlak. Takže tou by to být nemělo... ;o(

Uživatelský avatar
mikevr6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 463
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikevr6 »

u mne uz je problem vyresen,dal jsem to na wag a spatna lambda sonda-tzn nouzovy rezim-moc bohata smes,ted uz vse ok,kat s tim nema nic spolecnyho.Jeste bych u tebe zmeril tlak toho cerpadla,muze vypadat ze je bez problemu ale jak dava slabej tlak tak ti to nepojede nikdy

Uživatelský avatar
cezet
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od cezet »

..na verunu mam kdyztak jednu zalozni benzinovou pumpu, ale pises, ze obcas ustreluje do vyfuku, po prudsim pridani plynu nereaguje, u me to bylo lamdbou, po vymene ok. ale zrovna tak by to mohlo byt čerpadlo, které sice natlakuje na krátkou dobu pro 1-3ku ale pak při delší zátěži na 4a5ku nedokáže dodávat benzin s potrebnym tlakem-zkus odpojit hadičku do palivove lišty, strcit do nejake petky, nebo tak neco a připojit na čerpadlo vzadu 12V, dodávka paliva by měla byt pravidelna...kabely nemusi mit vubec souvislost. ten katalyzator to teoreticky muze delat, ale to by se snad projevilo i uz treba na 3ku, ze by se ve vyssich otackach zacala dusit. a pokud ustreluje do vyfuku, znamena ze tam proste nekdy musi jit nespaleny benzin, coz zase vypada na lambdu

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

tak presne tohle i s vr6 mam ja..kat se vyysipal azacpal ten vyfuk za..chciplo to obcas neslo vytoci a mrtvy ..ted sem vyrezal vejfuk ven ..uz stoji za h***o..je to uspany totalne..sehnal sem si origo vejfuk od katu dozadu kat dam dohaje necham jen ten kus s lambdou a dam spatky ten origos..uvidíme
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

nazdar tak ja mam verunu bez katu a misto nej je rezonator obcas jezdim na doraz z benalem ze ani tu rezervu nemam a nic se nedeje myslim ze to bude tim katem ja ho nemam a no problem :D a rezonator ?? pretocit ?? to snad ani nejde kdyz tam mas omezovac ... obcas se mi stalo ze jsem zapomnel zaradit a tocil az do omezovace a zadnej problem a bylo to vicekrat
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Uživatelský avatar
Phate
Profík
Profík
Příspěvky: 1109
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kyjov-Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phate »

zajed si s tim na diagnostiku, to bude nejlepsi, ale jinak bych to videl na lambdu
Tiguan Highline 2.0 TDi - 110KW - DSG7 - Tungsten
GOlf III, 2.8 VR6.

Uživatelský avatar
pajice
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1702
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sevwerní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajice »

Phate píše:zajed si s tim na diagnostiku, to bude nejlepsi, ale jinak bych to videl na lambdu

ne ne lambdou to neni ... ja ji mel vypojenou auto jezdilo stejne jak ted akorat to vic zralo cca o pet litru na vic a po ranu za studena to kapku vic hulilo no ... jinak porad stejny ... to bude ten kat ... DOPORUCUJU VYNDAT A NAHRADIT REZONATOREM :D OPRAVDU TO PAK OCENIS ... kolika ma ta veruna nalitano ?
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:

WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79

Uživatelský avatar
ppeettrr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 232
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ppeettrr »

jose_porsche píše:P.S. Můžu odstraněním katalyzátoru u VR6ky něco podělat ??? Někdo mi říkal, že se tím může přetočit motor, že to není moc dobrý tohlenc.....
Tak to by mě zajímalo kdo ti tohle řek!? :roll:
Pro čtyřtaktní motor je přeci nejlepší aby ve 4. fázi(výfuck), měl při vyprazdňování válce píst co nejmenší odpor. Ten odpor dělá právě ty tlumiče a katy. Ps:To neplatí u 2. takt....jiná kapitola
Podle mě to bude ten kat

Uživatelský avatar
yurik
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1513
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yurik »

ppeettrr pokial viem, tak minimalny odpor je najlepsie riesenie pre turbomotory, neplati to pre atmosfery, kde je protitlak dolezity z hladiska dosiahnutia potrebneho vykonu, po vyhodeni katalyzatora motor sa sice bude lahsie vytacat do otacok, ale strati tah v spodnom pasme, co mozem potvrdit aj na mojom aute, idem davat katalyzator naspat
Obrázek

Uživatelský avatar
ppeettrr
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 232
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ppeettrr »

yurik píše:ppeettrr pokial viem, tak minimalny odpor je najlepsie riesenie pre turbomotory, neplati to pre atmosfery, kde je protitlak dolezity z hladiska dosiahnutia potrebneho vykonu, po vyhodeni katalyzatora motor sa sice bude lahsie vytacat do otacok, ale strati tah v spodnom pasme, co mozem potvrdit aj na mojom aute, idem davat katalyzator naspat
NO tak sa nad tim zamysli. Motor má fungovat jako komprasor jen ve 2. fázi(stlačení),jako ty myslíš že když dáš do výfucku banán tak to pojede Líp? a to že to míň jede je možná tim že to míň řve.....

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“