Golf VR6 nechce jít do otáček a nejede jak má a nevím proč.
- jose_porsche
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Golf VR6 nechce jít do otáček a nejede jak má a nevím proč.
Zdravím,
mám problém s verunou. Auto jezdilo perfetktně, bohužel jsem ale jeden den dojel nádrž na rezervu a od té doby auto nechce jet. To auto jsem vytáhl po zimě, kdy bylo celou dobu v garáži, takže v nádrži asi byla voda a bordel.
Vyčistila se CELÁ palivová soustava (novej palivovej filtr, vyčištěno čerpadlo, vyčištěny trysky), ale auto pořád nechtělo jet. Poté z nějakého důvodu odešla indukční cívka, vyměnila se a už to zas startovalo, ale pořád nejelo. Byly špatné kabely, koupily se originál a začalo to jezdit líp. Ale pořád to prostě nejede, jak má. Do otáček to jde rovnoměrně, ale nezrychluje to, 4ka a 5ka nejde vytočit do maxima vůbec a jede to maximálně 190, přitom to lítalo 250. Prostě chybí tak 30 % výkonu. Váha vzduchu je taky v pořádku. Když se sešlápne plyn, tak to reaguje s prodlevou.... Vyčistil se i vzduchovej filtr, je tam kit K&N, kterej teda není zrovna dobře tepelně odstíněnej, to musím vyřešit, ale přesto to předtím jezdilo !!!!! Už fakt nevím, čím to může bejt.....všechno je vyměněný. ;o(((
mám problém s verunou. Auto jezdilo perfetktně, bohužel jsem ale jeden den dojel nádrž na rezervu a od té doby auto nechce jet. To auto jsem vytáhl po zimě, kdy bylo celou dobu v garáži, takže v nádrži asi byla voda a bordel.
Vyčistila se CELÁ palivová soustava (novej palivovej filtr, vyčištěno čerpadlo, vyčištěny trysky), ale auto pořád nechtělo jet. Poté z nějakého důvodu odešla indukční cívka, vyměnila se a už to zas startovalo, ale pořád nejelo. Byly špatné kabely, koupily se originál a začalo to jezdit líp. Ale pořád to prostě nejede, jak má. Do otáček to jde rovnoměrně, ale nezrychluje to, 4ka a 5ka nejde vytočit do maxima vůbec a jede to maximálně 190, přitom to lítalo 250. Prostě chybí tak 30 % výkonu. Váha vzduchu je taky v pořádku. Když se sešlápne plyn, tak to reaguje s prodlevou.... Vyčistil se i vzduchovej filtr, je tam kit K&N, kterej teda není zrovna dobře tepelně odstíněnej, to musím vyřešit, ale přesto to předtím jezdilo !!!!! Už fakt nevím, čím to může bejt.....všechno je vyměněný. ;o(((
- mikevr6
- Jezdec
- Příspěvky: 463
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
- jose_porsche
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 24.02.2006 21:02
To je PŘESNĚ ono, je to tupý, prostě neochotný jít do otáček, jako když tomu něco brání, prostě to není živý. Mě už to pěkně s..., protože fakt nevím, co s tím. Čerpadlo se právě čistilo a diagnostika nic neukazuje ! Pak jsem myslel, jestli váha vzduchu, ale zkoušel jsem tam jinou a bylo to stejný ! Ještě možná lambda sonda, jenže ta je prý taky dobrá.... ;o(( Ono hned na začátku, jak jsem nasál ten bordel, tak byl hrozně cejtit benzín z vejfuku, ale to bylo asi těma kabelama, protože to nedávalo správně jiskru. Jestli něco zjistíš, tak dej vědět, já dám taky....
- jose_porsche
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- jose_porsche
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- jose_porsche
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- mikevr6
- Jezdec
- Příspěvky: 463
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
- Mudrc
- Jezdec
- Příspěvky: 367
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha/ RC
a vyměnil si takovou banalitku jako svíčky jo ale stalo se mi to na starém autě bylo to fávo a jezdilo super najednou přišel den a nemohl ani vydejchat kopec a připadalo mi to jak kdyby to jelo tak na 3 válce a pak měl děda něco podobného akorad že měl ucpaný svody tak na ty taky koukni
GIII Joker , 1.6 Kule už ne
- jose_porsche
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 24.02.2006 21:02
svíčky jsou v pořádku, to se koukalo, když se dávaly nové kabely. Motor jde pravidelně a krásně. Ale před těma kabelama to právě taky znělo jak když to jde na mín válců, ale motor šel pravidelně, ale bylo to slyšet spíš jen z vejfuku a mělo to zvuk jak traktor.... Po těch kabelech to zní už celkem normálně. No ty svody nevím....... nechápu, že tohle mohlo udělat trochu bordelu a vody z nádrže.
- jose_porsche
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 24.02.2006 21:02
ale mě benzín nedošel.... Prostě jsem to projížděl na dálnici, jel jsem tak 220 a blbec jsem přejel výjezd z dálnice, ale už mi docházel benzin, tak jsem dojel rezervu a stačil dotankovat, ale když jsem to dával pak do garáže, tak už to nechtělo moc jet a druhej den, když jsem to nastartoval, tak šel z vejfuku hodně bílej kouř a hrozně smrděl benzín z vejfuku. Pak ten bílej kouř přestal, když se to nechalo běžet. Další den už jen trochu ten kouř, ale pořád smrděl hrozně benzín. Pak ten kouř bílej už nebyl, ale vnitřek vejfuku se mi zdál takovej nějakej hnědej......nevím.mikevr6 píše:ja tam kat nemam takze tim to nebude,podle mne je palivovy cerpadlo v haji a nebo ucpanej palivovej filtr ale spis to cerpadlo protoze je mazany benzinem a kdyz dojde tak se muze lehce pridrit a uz nedava potrebnej tlak
- jose_porsche
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 24.02.2006 21:02
a je mi taky divný, že zrovna odešla třeba ta indukční cívka. Prostě se vyměnil palivovej filtr a to auto jezdilo už v pohodě, pak odešla ta cívka, prostě auto chcíplo a nešlo natočit - cívka. No pak najednou byly špatné ty kabely...... Přitom to auto před tím dojetím té rezervy jezdilo perfektně, bylo živé, lítalo to, prostě v pořádku, nic tam nebylo rozbitý.