Golf VR6 nechce jít do otáček a nejede jak má a nevím proč.
- Davwe
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no me se stalo ze se mi vysypal kat a presne to nejelo ve vysokejch otackach.... kolem 5 tis na trojku to umrelo a vicemene to nechtelo jet... 4 a 5ka ve vysokejch uz nic.. pomohlo odstraneni katu, jehoz obsah se vysypal do vejfuku pak se to radne protahlo a bylo to OK...
ale nerikam ze to musi bejt tenhle pripad, pisu jen zkusenost
ale nerikam ze to musi bejt tenhle pripad, pisu jen zkusenost
- jose_porsche
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- jose_porsche
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 24.02.2006 21:02
-
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
odstraněním katu přece nemůžeš přetočit motor, vždyť VR6 má snad omezovač, ne? a navíc kat s otáčkama nesouvisí...
měl jsem stejnou situaci jako ty (i když mám jen 4 hrnky ) - blbej benzín a vyjeto do mrtě...ten blbej benzín jsem prostě musel vyjezdit, auto jelo na 3 - 4 válce, kuckalo, hnus, ale vyjezdil jsem to...podruhy, když jsem vyjel nádrž do sucha (promeroval palivomer) jsem tim pohrbil pumpu a delalo mi to, že jakmile jsem dal kotel, tak bud prestal tahnout, nebo dokonce zacal cukat...zkusil bych vymenit pumpu, nebo si na ni nech zmerit tlak...
měl jsem stejnou situaci jako ty (i když mám jen 4 hrnky ) - blbej benzín a vyjeto do mrtě...ten blbej benzín jsem prostě musel vyjezdit, auto jelo na 3 - 4 válce, kuckalo, hnus, ale vyjezdil jsem to...podruhy, když jsem vyjel nádrž do sucha (promeroval palivomer) jsem tim pohrbil pumpu a delalo mi to, že jakmile jsem dal kotel, tak bud prestal tahnout, nebo dokonce zacal cukat...zkusil bych vymenit pumpu, nebo si na ni nech zmerit tlak...
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tohle dela ten vysipanej kat...dej ho do hajzlu..nic se pretocit nemuze....Yeah píše:odstraněním katu přece nemůžeš přetočit motor, vždyť VR6 má snad omezovač, ne? a navíc kat s otáčkama nesouvisí...
měl jsem stejnou situaci jako ty (i když mám jen 4 hrnky ) - blbej benzín a vyjeto do mrtě...ten blbej benzín jsem prostě musel vyjezdit, auto jelo na 3 - 4 válce, kuckalo, hnus, ale vyjezdil jsem to...podruhy, když jsem vyjel nádrž do sucha (promeroval palivomer) jsem tim pohrbil pumpu a delalo mi to, že jakmile jsem dal kotel, tak bud prestal tahnout, nebo dokonce zacal cukat...zkusil bych vymenit pumpu, nebo si na ni nech zmerit tlak...
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- jose_porsche
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Pumpa je v pořádku, čistila se a měřil se i tlak. Takže tou by to být nemělo... ;o(Yeah píše:odstraněním katu přece nemůžeš přetočit motor, vždyť VR6 má snad omezovač, ne? a navíc kat s otáčkama nesouvisí...
měl jsem stejnou situaci jako ty (i když mám jen 4 hrnky ) - blbej benzín a vyjeto do mrtě...ten blbej benzín jsem prostě musel vyjezdit, auto jelo na 3 - 4 válce, kuckalo, hnus, ale vyjezdil jsem to...podruhy, když jsem vyjel nádrž do sucha (promeroval palivomer) jsem tim pohrbil pumpu a delalo mi to, že jakmile jsem dal kotel, tak bud prestal tahnout, nebo dokonce zacal cukat...zkusil bych vymenit pumpu, nebo si na ni nech zmerit tlak...
- mikevr6
- Jezdec
- Příspěvky: 463
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
- cezet
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 24.02.2006 21:02
..na verunu mam kdyztak jednu zalozni benzinovou pumpu, ale pises, ze obcas ustreluje do vyfuku, po prudsim pridani plynu nereaguje, u me to bylo lamdbou, po vymene ok. ale zrovna tak by to mohlo byt čerpadlo, které sice natlakuje na krátkou dobu pro 1-3ku ale pak při delší zátěži na 4a5ku nedokáže dodávat benzin s potrebnym tlakem-zkus odpojit hadičku do palivove lišty, strcit do nejake petky, nebo tak neco a připojit na čerpadlo vzadu 12V, dodávka paliva by měla byt pravidelna...kabely nemusi mit vubec souvislost. ten katalyzator to teoreticky muze delat, ale to by se snad projevilo i uz treba na 3ku, ze by se ve vyssich otackach zacala dusit. a pokud ustreluje do vyfuku, znamena ze tam proste nekdy musi jit nespaleny benzin, coz zase vypada na lambdu
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
tak presne tohle i s vr6 mam ja..kat se vyysipal azacpal ten vyfuk za..chciplo to obcas neslo vytoci a mrtvy ..ted sem vyrezal vejfuk ven ..uz stoji za h***o..je to uspany totalne..sehnal sem si origo vejfuk od katu dozadu kat dam dohaje necham jen ten kus s lambdou a dam spatky ten origos..uvidíme
ND G2
zatim ještě žiju
zatim ještě žiju
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
nazdar tak ja mam verunu bez katu a misto nej je rezonator obcas jezdim na doraz z benalem ze ani tu rezervu nemam a nic se nedeje myslim ze to bude tim katem ja ho nemam a no problem a rezonator ?? pretocit ?? to snad ani nejde kdyz tam mas omezovac ... obcas se mi stalo ze jsem zapomnel zaradit a tocil az do omezovace a zadnej problem a bylo to vicekrat
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- Phate
- Profík
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kyjov-Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Phate píše:zajed si s tim na diagnostiku, to bude nejlepsi, ale jinak bych to videl na lambdu
ne ne lambdou to neni ... ja ji mel vypojenou auto jezdilo stejne jak ted akorat to vic zralo cca o pet litru na vic a po ranu za studena to kapku vic hulilo no ... jinak porad stejny ... to bude ten kat ... DOPORUCUJU VYNDAT A NAHRADIT REZONATOREM OPRAVDU TO PAK OCENIS ... kolika ma ta veruna nalitano ?
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- ppeettrr
- Jezdec
- Příspěvky: 232
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Tak to by mě zajímalo kdo ti tohle řek!?jose_porsche píše:P.S. Můžu odstraněním katalyzátoru u VR6ky něco podělat ??? Někdo mi říkal, že se tím může přetočit motor, že to není moc dobrý tohlenc.....
Pro čtyřtaktní motor je přeci nejlepší aby ve 4. fázi(výfuck), měl při vyprazdňování válce píst co nejmenší odpor. Ten odpor dělá právě ty tlumiče a katy. Ps:To neplatí u 2. takt....jiná kapitola
Podle mě to bude ten kat
- yurik
- VWjunior
- Příspěvky: 1513
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SR
- Kontaktovat uživatele:
ppeettrr pokial viem, tak minimalny odpor je najlepsie riesenie pre turbomotory, neplati to pre atmosfery, kde je protitlak dolezity z hladiska dosiahnutia potrebneho vykonu, po vyhodeni katalyzatora motor sa sice bude lahsie vytacat do otacok, ale strati tah v spodnom pasme, co mozem potvrdit aj na mojom aute, idem davat katalyzator naspat
- ppeettrr
- Jezdec
- Příspěvky: 232
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
NO tak sa nad tim zamysli. Motor má fungovat jako komprasor jen ve 2. fázi(stlačení),jako ty myslíš že když dáš do výfucku banán tak to pojede Líp? a to že to míň jede je možná tim že to míň řve.....yurik píše:ppeettrr pokial viem, tak minimalny odpor je najlepsie riesenie pre turbomotory, neplati to pre atmosfery, kde je protitlak dolezity z hladiska dosiahnutia potrebneho vykonu, po vyhodeni katalyzatora motor sa sice bude lahsie vytacat do otacok, ale strati tah v spodnom pasme, co mozem potvrdit aj na mojom aute, idem davat katalyzator naspat