zdravím mám vento 1,9 tdi motor ahu
nastal my problem pri rozjezdu na semaforu motor zdechl a od té doby nejde nastartovat starter toci,rozvodak v pohode jiz mne nic nenapada do cerpadla nejake mnozstv nafty jde ale ke vstrikum jiz ani kapka chtel bych poprpsit o radu co stim muze byt diky
chcíplo a nejde nastartovat
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 30.12.2008 23:41
Re: chcíplo a nejde nastartovat
Relé 109 ?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17.03.2018 20:07
Re: chcíplo a nejde nastartovat
to je nové
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17.03.2018 20:07
Re: chcíplo a nejde nastartovat
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Model: 1H - VW A3
Scan: 01,02,03,08,15,25,56
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 028 906 021 GG
Komponent: 00SG 1443
Kódování: 00002
Opravna #: WSC 01269
6 Nalezeny chyby:
65535 - rid.jedn. vadna
37-10 - Defekt - Sporadicky
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-10 - regulacni diference - Sporadicky
01268 - Ovladac mnozstvi (N146)
35-10 - - - Sporadicky
01237 - Ventil pro odpojeni paliva (N109)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
00527 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72)
30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky
01269 - Ventil pro pocatek vstriku (N108)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
Readiness: N/A
Přeskoč adresu 15-Airbagy
Adresa 25 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1H0 953 257 B
Komponent: IMMO VWZ3Z0V5226372 V00
Kódování: 09600
Opravna #: WSC 00000
0 Nalezeny chyby:
Konec -------------------------------------------------------
Tohle napsala diagnostika
Autosoft
Model: 1H - VW A3
Scan: 01,02,03,08,15,25,56
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 028 906 021 GG
Komponent: 00SG 1443
Kódování: 00002
Opravna #: WSC 01269
6 Nalezeny chyby:
65535 - rid.jedn. vadna
37-10 - Defekt - Sporadicky
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-10 - regulacni diference - Sporadicky
01268 - Ovladac mnozstvi (N146)
35-10 - - - Sporadicky
01237 - Ventil pro odpojeni paliva (N109)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
00527 - Snimac teploty v sacim potrubi (G72)
30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky
01269 - Ventil pro pocatek vstriku (N108)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
Readiness: N/A
Přeskoč adresu 15-Airbagy
Adresa 25 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1H0 953 257 B
Komponent: IMMO VWZ3Z0V5226372 V00
Kódování: 09600
Opravna #: WSC 00000
0 Nalezeny chyby:
Konec -------------------------------------------------------
Tohle napsala diagnostika
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: chcíplo a nejde nastartovat
Vem kus dratu a pripoj od plus polu na baterce primo na odpojovac paliva na cerpadle, pokud to chyti je problem budto v RJ nebo to rele 109 neni dobre, pripadne immo snimaci krouzek nebo chip ci jiny problem s immo.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17.03.2018 20:07
Re: chcíplo a nejde nastartovat
tak chlapi motor již hrčí byl to ucpaný palivoví filtr který propustil jen malé množstý nafty dale taky netěsnost přepadových hadiček a přívodové hadice no ted ovšem nastal problem se seřízenim čerpadla v TDI grafu to píše předvstrik příliš brzy pro zobrazení a množstý nafty ukazuje 9.2mg
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: chcíplo a nejde nastartovat
Jooo tak by to mohlo taky byt nacate kolo na klice..