Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
Ne starter z Pola SDi bude pravděpodobně ještě silnější než z TD, nicméně startovalo mi to i na startér z benzína 1.6 normálně..
-
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 25.12.2011 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
aha ja si myslel, ze tim to nebude, ale chtel jsem se aspon zeptat
MK1 cabrio 1991 90kw, Corrado G60 cca 160kw, Vento 1.9td 65kw, Polo 6N2 1.9 SDi 58kw , Golf mk3 1.8 66kw, ex Golf mk2 1.6gtd
-
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 25.12.2011 19:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
Tak dneska dany nove boschacke zhaviky a auto startuje krasne... takze problem vyreseny diky za input
MK1 cabrio 1991 90kw, Corrado G60 cca 160kw, Vento 1.9td 65kw, Polo 6N2 1.9 SDi 58kw , Golf mk3 1.8 66kw, ex Golf mk2 1.6gtd
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 27.08.2015 19:02
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
Tak pánové jsem tu zas. Tentokráte jsem se rozhodl do toho pustit už sám a došel jsem k problému. "Servisák" co mi to posledně dělal dal na šroub v klice lepidlo a mě se povedlo ho urvat, chtěl jsem se teda zeptat jestli se s tím dá ještě něco udělat, nebo bude lepší sehnat novej motor (známej mi ho nabízel za 2 000,-).
Foceno mojí kalkulačkou.
Foceno mojí kalkulačkou.
Golf 3 1.9 TDI 1Z 1995
- shrekPce
- Profík
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 25.10.2012 08:51
- Bydliště: Pardubice - Brno
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
No, mozna odvrtat...ale uprimne bych se na to vysral, pokud v tom nejsi dobrej. Za 2t kup novej engine a jed dal
PurpleVariant mk3 2.9l VR6 syncro 140kW - Race car
VW T4 1999 Multivan - Prodáno
BlueVariant mk3 GT 1.9TDi 66kW - Prodáno
Suzuki Bandit 1200N
VW T4 1999 Multivan - Prodáno
BlueVariant mk3 GT 1.9TDi 66kW - Prodáno
Suzuki Bandit 1200N
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Ozubene kolecko na klice - motor 1Z
Na aute neodvrtas tak abys neposkodil vsechno dokola + zhanet ten zavitnik na opravu zavitu vyjde casove i financne mozna vic nez za 2t..
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
AHU - problém s předvstřikem
Nastavím dynamický předvstřik dle TDI-grafu na modrou. Po protočení motoru ve vysokých otáčkách v něm začne chrochtat, začne hulit, jak když vynechává palivo a od té chvíle se předvstřik posune o sto jednotek jedním nebo druhým směrem a drží se tam i po zhasnutí, vychladnutí motoru a opětovném nastartování. Pak pomůže jen mechanické natočení čerpadla. Po vytočení do vysokých otáček se vše opakuje. Rozvody na čerpadle neskočí, napnutí řemenu je v pořádku, při testu akčních členů přesuvníku předvstřiku je slyšet na chodu motoru, jak se mění, takže regulace snad chodí.
Kde může být problém?
Kde může být problém?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 03.11.2007 22:27
- Bydliště: VWelké Meziříčí
Re: AHU - problém s předvstřikem
Problém bude v řemenici na klice.
Chiptuning , opravy teplých startů
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10099
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: AHU - problém s předvstřikem
Taky nad tím přemýšlím. Ale na druhou stranu se po rozesrání ten statický předvstřik nehýbe. Drží pak svojí polohu až do přestavění čerpadla. Když by byla vyčochtaná řemenice, tak by ten předvstřik lítal neustále, ne? Tady ke změně (pak už trvalé) dojde až někde kolem přeběhových otáček.
Je možné, aby N108 chodil jen v omezené dráze? Že by se jedna krajní poloha změnila (třeba kvůli šponě) a pak i v testu akčních členů by volně chodil jen v této dráze? Na sluchu je v testu N108 slyšet (i v případě, že je statický předvstřik mimo toleranci), jak se mění projev motoru. Někdy na studeným motoru dokonce při zapnutí TDI-grafu (vyřazení N108) motor zdechne a jde nahodit jen roztažením.
Zkoušel jste někdo N108 vyměnit na autě bez demontáže čerpadla? Nemám auto u sebe, tak nevím, kolik je tam místa.
Je možné, aby N108 chodil jen v omezené dráze? Že by se jedna krajní poloha změnila (třeba kvůli šponě) a pak i v testu akčních členů by volně chodil jen v této dráze? Na sluchu je v testu N108 slyšet (i v případě, že je statický předvstřik mimo toleranci), jak se mění projev motoru. Někdy na studeným motoru dokonce při zapnutí TDI-grafu (vyřazení N108) motor zdechne a jde nahodit jen roztažením.
Zkoušel jste někdo N108 vyměnit na autě bez demontáže čerpadla? Nemám auto u sebe, tak nevím, kolik je tam místa.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: AHU - problém s předvstřikem
Hele to bych úplně netvrdil, já měl stejné projevy a kolo bylo na kaši..po nastavení to chvíli fungovalo a když sem to projel tak se to rozhodilo..majkl1 píše:Taky nad tím přemýšlím. Ale na druhou stranu se po rozesrání ten statický předvstřik nehýbe. Drží pak svojí polohu až do přestavění čerpadla. Když by byla vyčochtaná řemenice, tak by ten předvstřik lítal neustále, ne? Tady ke změně (pak už trvalé) dojde až někde kolem přeběhových otáček.