Diskuze - zvyšování výkonu motorů D nebo TD

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Dom999
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 21.05.2011 20:59

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů D nebo TD

Příspěvek od Dom999 »

Jj myslel jsem z tdi spatne jsem to napsal mas ho tam zacca 10min a nemzsis resit nic a znat to je.

Uživatelský avatar
KoCZ1
Člen klubu
Příspěvky: 2082
Registrován: 07.09.2009 16:14
Bydliště: Velehrad

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů D nebo TD

Příspěvek od KoCZ1 »

Je tu někdo ze zlínského kraje, kdo se v tomhle vyzná? :)
Škoda Octavia II FL Combi 2008 1.9TDI 77kw, 250Nm BLS DSG
Dřív:
VW Touran 2004 1.9TDi 74kw, 250Nm AVQ
VW Golf V 2.0TDI 103kw, 320Nm, BKD DSG
VW Golf III 1.9GTD 75kw, 200Nm, EGR OFF

Uživatelský avatar
Radek3gtd
Řidič
Řidič
Příspěvky: 85
Registrován: 04.01.2012 17:52
Bydliště: Čáslav

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů D nebo TD

Příspěvek od Radek3gtd »

Pokud se mohu zeptat jde vačka z G3 tdi do TD a ma to význam ??
turbo mám K14 tlak jsme zatim neupravoval
ITC z 66kw a musim nahodit komínkové čerpadlo. a zajima mě ta vačka jestli TDI a nebo SDI a nebo nechat tu co tam je
DÍk

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů D nebo TD

Příspěvek od Jarda S. »

pokud nechceš přes 200hp nemá smysl řešit vačku
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

Uživatelský avatar
Radek3gtd
Řidič
Řidič
Příspěvky: 85
Registrován: 04.01.2012 17:52
Bydliště: Čáslav

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů D nebo TD

Příspěvek od Radek3gtd »

Jarda S. píše:pokud nechceš přes 200hp nemá smysl řešit vačku
každej koník dobrej a už jen ze zvědavosti mě to zajima

ACHTUNG125
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 25.05.2013 19:16
Bydliště: Zlín

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů D nebo TD

Příspěvek od ACHTUNG125 »

Chci se zeptat pujde dat do 55kw turbo z 66kv bez nejakych uprav?sednou svody?

Bigles
Řidič
Řidič
Příspěvky: 71
Registrován: 06.10.2010 13:53
Bydliště: štěpánov nad svratkou

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů D nebo TD

Příspěvek od Bigles »

Chci se zeptat jestli pasuje na motor 1.9td s falešním komínkem klasický komínek na přidávání nafty?

Uživatelský avatar
lukysjogl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 21.09.2011 20:20

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů D nebo TD

Příspěvek od lukysjogl »

Chlapi co dělat s výfukem? mám g3 td, přibroušený přidavač, tlak 1.5b.. má to někdo vyzkoušený jestli to potřebuje zachovat nějaký odpor či čistá roura jak u tdi?
VW Vento, 1.9 TDI 1Z, 1995, vw Golf 3 1.9 TD AAZ 1995

Uživatelský avatar
TheNeal
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1683
Registrován: 28.12.2012 12:31
Bydliště: Ústí nad Labem/Hradec Králové

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů D nebo TD

Příspěvek od TheNeal »

ACHTUNG125 píše:Chci se zeptat pujde dat do 55kw turbo z 66kv bez nejakych uprav?sednou svody?
Kdyby to ještě někoho zajímalo, jakože spíš ne: :lol: mám pocit, že tu někde bylo zmíněno, že 55kW turbo je větší než 66kW, takže když se pošteluje, tak potlačí solidně. Akorát to nedaj písty. 66kW turbo se hodí leda pro rychlejší nástup, nicméně těch 11kW rozdíl tam nedělá to turbo. :)
lukysjogl píše:Chlapi co dělat s výfukem? mám g3 td, přibroušený přidavač, tlak 1.5b.. má to někdo vyzkoušený jestli to potřebuje zachovat nějaký odpor či čistá roura jak u tdi?
A moje odpověď na tohle souvisí s mým předchozím názorem: větší turbo potřebuje pro efektivnější roztočení co nejmenší tlak za, takže holá trubka by měla prospět. Nicméně bych se pak bál, že se bude mít tendence dotáčet po puštění plynu a bude dělat solidní přetlak v sání.

Názor založen na pozorování a čtení, kdyžtak mě opravte kdybych kecal blbosti.

Uživatelský avatar
lukysjogl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 21.09.2011 20:20

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů D nebo TD

Příspěvek od lukysjogl »

Dneska jsem to vyřešil je tam holá trubka s tím že jsem tam umístil dva plně průchozí rezonátory, takže to nedělá bordel a něco málo to zbrzdí každopádně tam není žádný špunt :D Spíš mám jiný problém Když tomu dám kotel tak to jede tak minutu pak se to začne dusit až úplně chcípne.. po nějakých pěti minutách znovu nastartuju a můžu jet... když jedu klidnou jízdu tak to nedělá ale jak na něj šlápnu chvíli jede jak z praku a po chvíli nic? :( Mám budík na tlak turba a jakmile se to začne dusit tlak nemizí tlačí pořád stejně ba možná i víc... spíš jako kdyby se vypínala nafta ale to by padal i tlak ne? Nevím co s tím :(
VW Vento, 1.9 TDI 1Z, 1995, vw Golf 3 1.9 TD AAZ 1995

Uživatelský avatar
Radek3gtd
Řidič
Řidič
Příspěvky: 85
Registrován: 04.01.2012 17:52
Bydliště: Čáslav

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů D nebo TD

Příspěvek od Radek3gtd »

lukysjogl píše:Dneska jsem to vyřešil je tam holá trubka s tím že jsem tam umístil dva plně průchozí rezonátory, takže to nedělá bordel a něco málo to zbrzdí každopádně tam není žádný špunt :D Spíš mám jiný problém Když tomu dám kotel tak to jede tak minutu pak se to začne dusit až úplně chcípne.. po nějakých pěti minutách znovu nastartuju a můžu jet... když jedu klidnou jízdu tak to nedělá ale jak na něj šlápnu chvíli jede jak z praku a po chvíli nic? :( Mám budík na tlak turba a jakmile se to začne dusit tlak nemizí tlačí pořád stejně ba možná i víc... spíš jako kdyby se vypínala nafta ale to by padal i tlak ne? Nevím co s tím :(
kamarad to resil na o1 u tdi daval 12mm hlavu a melo ta nafta takovej fofr ze se nestihalo doplnit čerpadlo a zdechavalo mu to musel dat podavaci čerpadlo

Uživatelský avatar
lukysjogl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 21.09.2011 20:20

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů D nebo TD

Příspěvek od lukysjogl »

Problém vyřešen asi si měl pravdu, pokud mám v nádrži méně jak čtvrtku auto nefunguje když mám více tak jede pořád.. je to možný?
VW Vento, 1.9 TDI 1Z, 1995, vw Golf 3 1.9 TD AAZ 1995

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Diskuze - zvyšování výkonu motorů D nebo TD

Příspěvek od Jarda S. »

je, taky se mi to párkrát stalo v zápřahu že nestíhala dotejtat nafta, jak sem měl půl nádrže tak to v pohodě fungovalo
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

ivo81
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 27.11.2011 16:02

1,9TD aaz + turbo kkk k24

Příspěvek od ivo81 »

nazdar borci... mam v plane upravit motor 1,9TD 55kW a rozmyslam ze vyhodim povodne turbo kkk k14 a dam tam k24. ma to tu niekto otestovane ? samozrejme vyladit cerpadlo a pridat ic...

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,9TD aaz + turbo kkk k24

Příspěvek od jirkaTDI »

klidně to tam dej. Jen počítej s větší prodlevou, ta k24 je o dost větší než k14
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“