p.e.p.i.t.u píše:Ahoj lidi,má z vás někdo powerbox v autě??
Já ten krám mám. Nějakej dobovej něměckej s logama VW a valí to s nim fajn hlavně že to bylo zadara
Jede to s nim na mých 15" kolech asi jako 77kw na úzkých 14"
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
p.e.p.i.t.u píše:Ahoj lidi,má z vás někdo powerbox v autě??
Tolik blbostí naráz jsem už dlouho nečetl. Zvláště o těch kapkách na brzdě. Hlavně auto dostává nejvíce zabrat na silnici a ne na brzdě kde test trvá minutu. A myslet si, že tam je 141kW to už chce opravdu fantazii.karel780 píše:Prosím o radu. Mám VW Golf 3. 1,9 TDI 66Kw Motor 1Z. Po výměně trysek za DSLA 150P520 (z AFN) se navýšil výkon o cca 19Kw (25 Koní). Dále jsem nechal načipovat ŘJ. o dalších 19 Kw (25Koní). Když to vše spočítám tak jsem na 104Kw ( 140 Koní). Ale nechápu jednu věc. Než jsem auto nechal načipovat http://www.profi-chiptuning.cz/osobni-a ... di#optimal tak jsem se pouhou výměnou trysek dostal na 85 Kw. je to tak ???. Ale přitom jsou to úplně stejné trysky jako má motor AFN a ten má pouze 81Kw. Tak jak to že jsem se nedostal na hodnotu 81Kw? tak jako motor AFN ? . Myslím že motor AFN a 1Z se od sebe liší pouze turbem,ale možná se pletu. Zajimá mě kolik má teď po úpravách auto výkon. Má skutečně 141 Kw ???. Nechce se mi věřit že výměnou trysek se zvedne výkon o 19 Kw. Nebo jo ?. Pravdou je že auto po výměně trysek hodně obživlo a snížila se spotřeba a po načipování ještě víc.Nerad bych ověřoval výkon na válcích protože tam ten motor dostane pěkný kapky a nerad bych na sebe upozornil když po tom teď půjdou na technické. Poraďte prosím někdo jak to skutečně je. Předem dík.