Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Diskuze - zvyšování výkonu motorů TDi
Ahoj, sem pište dotazy, návrhy, řešení, hotové úpravy u motorů TDi = s přímým vstřikem paliva, motory 1Z, AHU, ALE, AFN a AEY(SDI).
- fred2
- Jezdec
- Příspěvky: 283
- Registrován: 18.03.2009 20:54
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvyšování výkonu motorů TDi
Chlapi uz někdo dal do 1Z střiky třeba AFN.Ale myslim až po načipování. Jestli to má cenu popř.co to dělalo?Diky za odpovědi.
Passat 96kw turbo Tse 180
- Aleshak
- Řidič
- Příspěvky: 186
- Registrován: 02.03.2008 20:55
- Bydliště: Old Paka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvyšování výkonu motorů TDi
Mam 1.9TDi 66kW AHU + trysky Sprint 764 - výsledek 92kW a uplná spokojenost
- fred2
- Jezdec
- Příspěvky: 283
- Registrován: 18.03.2009 20:54
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
- sails
- VWagenista
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 01.10.2007 20:58
- Bydliště: North
Re: Zvyšování výkonu motorů TDi
vidis ho tam snad nekde napsanej?fred2 píše:Aleshak máš tam čip?
Fuck new evolution, Oldschool is the Best !
- fred2
- Jezdec
- Příspěvky: 283
- Registrován: 18.03.2009 20:54
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvyšování výkonu motorů TDi
Passat 96kw turbo Tse 180
- Aleshak
- Řidič
- Příspěvky: 186
- Registrován: 02.03.2008 20:55
- Bydliště: Old Paka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvyšování výkonu motorů TDi
nemam, jede to pěkně, ale chybí to správný zaříznutí do sedačky, takže krouťák, už o tom přemejšlim.....chip by to vyřešil, ale mam najeto přez 200tis, tak nevim no
- fred2
- Jezdec
- Příspěvky: 283
- Registrován: 18.03.2009 20:54
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvyšování výkonu motorů TDi
Já ho dával při 240000km a ted skoro 300000km a no problém.
Naposledy upravil(a) fred2 dne 27.04.2009 20:33, celkem upraveno 1 x.
Passat 96kw turbo Tse 180
- fred2
- Jezdec
- Příspěvky: 283
- Registrován: 18.03.2009 20:54
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvyšování výkonu motorů TDi
Jo a dnes jsem volal tomu kdo mi dělal chip a říkal že když tam dám ty trysky (AFN )tak mi doslova zhoří turbo!A není to žádný béčko.Dělá závodní motory.Ono je to asi logické.Když tam pujde víc nafty bude to chtít více vzduchu.Takže věčí otáčky turba.Ještě jsem volal kamarádovi a ten zase říkal ať to tam dám že to bude střela.Tak nevím.Neznám nikoho kdo má chip+vstřiky.Možná se tady někdo najde kdo mi poradí.
Passat 96kw turbo Tse 180
- Aleshak
- Řidič
- Příspěvky: 186
- Registrován: 02.03.2008 20:55
- Bydliště: Old Paka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvyšování výkonu motorů TDi
Tady je tabulka, kterou sem okopčil z http://www.dieselpower.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Začal bych zvyšovat výkon určitě tryskama
Je to všechno vysvětleno:
Motory 1Z, AHU, AGR(motory, které mají turbodmychadlo s wastegate) , sériový výkon 66kW/90 PS 202 Nm :
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS
Motory ALH ( motory, které mají turbodmychadlo s proměnou geometrií lopatek), sériový výkon 66kW/90 PS 210 Nm:
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS
Další typy motorů asi nemá cenu psát, jinak samozřejmě když se ještě upraví soft, nebo se chipuje, tak se výkon ještě zvedne, to je na každym jak chce a v jaký kondici ma motor
Začal bych zvyšovat výkon určitě tryskama
Je to všechno vysvětleno:
Motory 1Z, AHU, AGR(motory, které mají turbodmychadlo s wastegate) , sériový výkon 66kW/90 PS 202 Nm :
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS
Motory ALH ( motory, které mají turbodmychadlo s proměnou geometrií lopatek), sériový výkon 66kW/90 PS 210 Nm:
Model trysek FB/ výkon po výměně
Sprint 357……vhodná náhrada za sériové trysky
Sprint 520……cca 115 PS
Sprint 502……cca 118 PS
Sprint 764……cca 125-128 PS
Další typy motorů asi nemá cenu psát, jinak samozřejmě když se ještě upraví soft, nebo se chipuje, tak se výkon ještě zvedne, to je na každym jak chce a v jaký kondici ma motor
- fred2
- Jezdec
- Příspěvky: 283
- Registrován: 18.03.2009 20:54
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
- kubiczek
- Závodník
- Příspěvky: 553
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: DěČín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvyšování výkonu motorů TDi
Já když nad tryskama tehdy zvažoval tak mi na dieselpower doporučovali ty Sprint520 že jsou nejšetrnější k motoru 1Z a výkon to taky maličko pohoní. Na dálnici se pak nemusím bát to kalit i dýl na plnej kotel. Bohužel pak nějak nevyšli prachy tak nemůžu říct jestli je to pravda ale asi by mi těžko kecali Nevíc..co sem tehdy počítal, tak Sprint520 by vyšli i s výměnou na vstřiku a seštelováním levnějc než originál bosche (za sadu 8500,- je v tom výměna do vystřiků, seštelování na stolici a montáž z/do motoru v autorizovaným servisu Bosch tu v Děčíně) který ani nepřidaj výkon.
- red snail
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 26.05.2009 21:35
- Bydliště: 3nec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvyšování výkonu motorů TDi
S 1Z trošku zafárej na foru dieselpower a najdeš do čeho jít a do čeho ne. Jinak já mám AHU s novějšími písty, hodil jsem tam trysky PowerPlus764 a mám čip od borce jmenem drapek a hoši je to střela. Viz, podpis. Jinak čekám ještě na pár součástek a měním turbo. Teď mám seriový obtok a tlačím místo 0,8 cca 1,15 a pohoda.
red snail
VW Passat Variant 2.0 TDI
VW Passat Variant Black 1.9 TDI 169PS/398Nm
VW New Beatle Black 1.6 SR LPG
VW Passat Variant 2.0 TDI
VW Passat Variant Black 1.9 TDI 169PS/398Nm
VW New Beatle Black 1.6 SR LPG
- _Pasaťák_8
- Jezdec
- Příspěvky: 385
- Registrován: 15.04.2009 15:11
- Bydliště: Trutnov City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvyšování výkonu motorů TDi
No, určitě někej ten čip, to je u nafty hodně častý, páč nafťák se dá čipovat o 30/40procent, zato benzínák má omezený hodnoty v čipu. Dále bych dal určitě někej vzdchuovej pořádnej filter, okorát bacha, nenechte se zmást těma levnejma šuntama, který jsou papírový:-D A nejsou vůbec znát, nebo ty filtr v obalu nerezovym, ty jsou někdy tak malý, že by šli na motorku:-D Nejlepépe někej Green, nebo někou kvalitní značku, a když Bavlvěnej tak to je nej, protože se dá čistit, a nejvíc asi pomůže.. A s tim katem, ten dost lidí nehrazuje rezonátorem nebo vyhodí úplně, ale to nevim, když se tam dá rezenátor tak to řve a nepřídá to výkon, ale každej z touhle metodou má jinou zkušenost, dost aut nemá kat. ale taky dost lidí říká, že je to kec.. Tak každej jinej názor, já osobně s tím nemám zkušenosti:-) Jinak když už vyhodíte kat, tak počítejte z horšíma hodnotama na STK nebo ho zpět nandejte..Toť asi vše, jestly někdo nesouhlasí, může mně klidně přiučit. Každej má z určitou věcí jiný zkušenosti, a v tomto oboru každej neví vše, pořád je co se učit.. Měj se, z pozdravem Radis
"Jezdit nejrychleji, neznamená nejstylověji".
I ♥ Oldschool. . .
I ♥ Oldschool. . .
- fridrikh
- VWexpert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvyšování výkonu motorů TDi
no nevím bavíme se o tdi takže filtr sportovní každopádně ne na výkonu nepřidá a zbytečné to huči a ničí váhu vzduchu kat nahradit trubkou ji střeďak zaslepit egr šoupnou trisky pak čip a zkusit to myslím že ji sedačky budou anatomicky potom co sešlápneš plín víc krát jak je vytlačíš