Trysky 1.9 TD
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- vasopaso
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hranice
Trysky 1.9 TD
Potřeboval bych zjistit co obnasi vymena trysek na 1,9 TD AAZ r.v.93 v prodejne rikali ze je musim nechat sestelovat ze jsou tam dvoustupnove.Tak jestli by mi mohl nekdo poradit. Diky.Vasopaso
- Ventista
- Profík
- Příspěvky: 985
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: České Budějovwice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trysky TD
Co presne myslis?Ja to delal minulý tyden.Vsřiky sem vyndal, a nechal přeskoušet.Byly mrtvý a tekly jak cedník,tak sem koupil nový jehli s valeckama a motor jde jak vínovasopaso píše:Potřeboval bych zjistit co obnasi vymena trysek na 1,9 TD AAZ r.v.93 v prodejne rikali ze je musim nechat sestelovat ze jsou tam dvoustupnove.Tak jestli by mi mohl nekdo poradit. Diky.Vasopaso
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trysky TD
Nahodou popis výměny + potřebné díly by nebyl? Taky o tom uvažuju a ceny v servise jsou takže asi to zkusím sám a každá rada dobrá.Ventista píše:Co presne myslis?Ja to delal minulý tyden.Vsřiky sem vyndal, a nechal přeskoušet.Byly mrtvý a tekly jak cedník,tak sem koupil nový jehli s valeckama a motor jde jak vínovasopaso píše:Potřeboval bych zjistit co obnasi vymena trysek na 1,9 TD AAZ r.v.93 v prodejne rikali ze je musim nechat sestelovat ze jsou tam dvoustupnove.Tak jestli by mi mohl nekdo poradit. Diky.Vasopaso
Golf real car, real fast
- Ventista
- Profík
- Příspěvky: 985
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: České Budějovwice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trysky TD
Tak povidej,co potrebujes vedet???Žížal píše:Nahodou popis výměny + potřebné díly by nebyl? Taky o tom uvažuju a ceny v servise jsou takže asi to zkusím sám a každá rada dobrá.Ventista píše: Co presne myslis?Ja to delal minulý tyden.Vsřiky sem vyndal, a nechal přeskoušet.Byly mrtvý a tekly jak cedník,tak sem koupil nový jehli s valeckama a motor jde jak víno
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
každý vstřikovač se skládá z obalu a té trysky,co koupíš.Prvni než začneš něco dělat,tak si zjisti,jestli máš nějaký trubkový klíč (tuším "27") nebo cokoliv,čím si myslíš,že je odtáhneš,ale bývá to celkem utažené a vzhledem k tomu prostoru,je nejvhodnější ten trubkový klíč.Sundáš tedy palivové trubky a přepadové hadičky (doporučuji koupit nové,nebo cvaknout vytahané konce),vyšroubuješ vstřikovače a ve svěráku je po jednom rozděláš a složíš s novou tryskou.Pořádně to dorvi.Vyměň hned aji ty podložky,co jsou v hlavě pod tryskama,stojí pár kaček.Jinak vstřikovače se v hlavě utahují momentem asi 80Nm.Bosch stojí asi 500kč/ks a nějaké české 250kč/ks.A jestli jsou ty staré špatné,zjistíš jen na vstřikovacím tlakoměru,který ti v garáži určitě neleží pod stolem
- barbar
- Nový člen
- Příspěvky: 48
- Registrován: 24.02.2006 21:02
A štelování tlaku podložkama se nekoná........vwCharlie píše:každý vstřikovač se skládá z obalu a té trysky,co koupíš.Prvni než začneš něco dělat,tak si zjisti,jestli máš nějaký trubkový klíč (tuším "27") nebo cokoliv,čím si myslíš,že je odtáhneš,ale bývá to celkem utažené a vzhledem k tomu prostoru,je nejvhodnější ten trubkový klíč.Sundáš tedy palivové trubky a přepadové hadičky (doporučuji koupit nové,nebo cvaknout vytahané konce),vyšroubuješ vstřikovače a ve svěráku je po jednom rozděláš a složíš s novou tryskou.Pořádně to dorvi.Vyměň hned aji ty podložky,co jsou v hlavě pod tryskama,stojí pár kaček.Jinak vstřikovače se v hlavě utahují momentem asi 80Nm.Bosch stojí asi 500kč/ks a nějaké české 250kč/ks.A jestli jsou ty staré špatné,zjistíš jen na vstřikovacím tlakoměru,který ti v garáži určitě neleží pod stolem
- FNT_Jergi
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha/Káraný
- Kontaktovat uživatele:
Může to mít velkej vliv na výkon? Protože se potýkám se s níženym výkonem a vyměnil sem už všechno co šlo....
TUNING FORUM http://www.tuning-forum.org" target="_blank
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- FNT_Jergi
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha/Káraný
- Kontaktovat uživatele:
To mě taky napadlo, ael nevim kde to dělaj....Homeless píše:Mrtvý vstřiky maj vliv na výkon, ale nebylo by na škodu nechat změřit kompresní tlaky.
TUNING FORUM http://www.tuning-forum.org" target="_blank
- FNT_Jergi
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha/Káraný
- Kontaktovat uživatele:
na kolik to tak vyjde?vasopaso píše:Bezvadny, jsem trosku pomalejsi zeptam se.Stelovani trysek tedy odpada proste je vymenim a nazdar.
TUNING FORUM http://www.tuning-forum.org" target="_blank
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Právě že neodpadá, je potřeba nastavit otvírací tlak.vasopaso píše:Bezvadny, jsem trosku pomalejsi zeptam se.Stelovani trysek tedy odpada proste je vymenim a nazdar.
Co naplat že dáš nový trysky když budou otvírat třeba při 140 barech místo předepsanejch 155ti, což znamená horší rozprášení nafty. Třeba taky bude každej vstřik otvírat a rozprašovat jinak.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...