Trysky 1.9 TD

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Uživatelský avatar
vasopaso
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hranice

Trysky 1.9 TD

Příspěvek od vasopaso »

Potřeboval bych zjistit co obnasi vymena trysek na 1,9 TD AAZ r.v.93 v prodejne rikali ze je musim nechat sestelovat ze jsou tam dvoustupnove.Tak jestli by mi mohl nekdo poradit. Diky.Vasopaso

Uživatelský avatar
Ventista
Profík
Profík
Příspěvky: 985
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: České Budějovwice
Kontaktovat uživatele:

Re: Trysky TD

Příspěvek od Ventista »

vasopaso píše:Potřeboval bych zjistit co obnasi vymena trysek na 1,9 TD AAZ r.v.93 v prodejne rikali ze je musim nechat sestelovat ze jsou tam dvoustupnove.Tak jestli by mi mohl nekdo poradit. Diky.Vasopaso
Co presne myslis?Ja to delal minulý tyden.Vsřiky sem vyndal, a nechal přeskoušet.Byly mrtvý a tekly jak cedník,tak sem koupil nový jehli s valeckama a motor jde jak víno :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Trysky TD

Příspěvek od Žížal »

Ventista píše:
vasopaso píše:Potřeboval bych zjistit co obnasi vymena trysek na 1,9 TD AAZ r.v.93 v prodejne rikali ze je musim nechat sestelovat ze jsou tam dvoustupnove.Tak jestli by mi mohl nekdo poradit. Diky.Vasopaso
Co presne myslis?Ja to delal minulý tyden.Vsřiky sem vyndal, a nechal přeskoušet.Byly mrtvý a tekly jak cedník,tak sem koupil nový jehli s valeckama a motor jde jak víno :wink:
Nahodou popis výměny + potřebné díly by nebyl? Taky o tom uvažuju a ceny v servise jsou :roll: takže asi to zkusím sám a každá rada dobrá.
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Ventista
Profík
Profík
Příspěvky: 985
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: České Budějovwice
Kontaktovat uživatele:

Re: Trysky TD

Příspěvek od Ventista »

Žížal píše:
Ventista píše: Co presne myslis?Ja to delal minulý tyden.Vsřiky sem vyndal, a nechal přeskoušet.Byly mrtvý a tekly jak cedník,tak sem koupil nový jehli s valeckama a motor jde jak víno :wink:
Nahodou popis výměny + potřebné díly by nebyl? Taky o tom uvažuju a ceny v servise jsou :roll: takže asi to zkusím sám a každá rada dobrá.
Tak povidej,co potrebujes vedet???
Obrázek

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Potrebuju vedet všechno :lol:

jak se rozebiraj a skladaj vstřiky, jak je to s nastavením, co kromě samotných vstřik ještě potřebuju...
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
vasopaso
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hranice

Příspěvek od vasopaso »

Ano to je presne to co potrebujem vedet.Ja zajdu do obchodu koupim trysky ale co ted?Jestli staci je jenom vymenit proste jede mi o postup.Diky.Pac to mam jakesi zdechle tak zacnu od trysek.

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Nebo abych se vyhl nedorozumnění tak ti napíšu co vím a co nevím:
na začátku otevřu kapotu .... no a nakonec ji zavřu a všechno mezi tím mi prosím Ventisto prozraď :lol:
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

každý vstřikovač se skládá z obalu a té trysky,co koupíš.Prvni než začneš něco dělat,tak si zjisti,jestli máš nějaký trubkový klíč (tuším "27") nebo cokoliv,čím si myslíš,že je odtáhneš,ale bývá to celkem utažené a vzhledem k tomu prostoru,je nejvhodnější ten trubkový klíč.Sundáš tedy palivové trubky a přepadové hadičky (doporučuji koupit nové,nebo cvaknout vytahané konce),vyšroubuješ vstřikovače a ve svěráku je po jednom rozděláš a složíš s novou tryskou.Pořádně to dorvi.Vyměň hned aji ty podložky,co jsou v hlavě pod tryskama,stojí pár kaček.Jinak vstřikovače se v hlavě utahují momentem asi 80Nm.Bosch stojí asi 500kč/ks a nějaké české 250kč/ks.A jestli jsou ty staré špatné,zjistíš jen na vstřikovacím tlakoměru,který ti v garáži určitě neleží pod stolem :wink:

Uživatelský avatar
barbar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od barbar »

vwCharlie píše:každý vstřikovač se skládá z obalu a té trysky,co koupíš.Prvni než začneš něco dělat,tak si zjisti,jestli máš nějaký trubkový klíč (tuším "27") nebo cokoliv,čím si myslíš,že je odtáhneš,ale bývá to celkem utažené a vzhledem k tomu prostoru,je nejvhodnější ten trubkový klíč.Sundáš tedy palivové trubky a přepadové hadičky (doporučuji koupit nové,nebo cvaknout vytahané konce),vyšroubuješ vstřikovače a ve svěráku je po jednom rozděláš a složíš s novou tryskou.Pořádně to dorvi.Vyměň hned aji ty podložky,co jsou v hlavě pod tryskama,stojí pár kaček.Jinak vstřikovače se v hlavě utahují momentem asi 80Nm.Bosch stojí asi 500kč/ks a nějaké české 250kč/ks.A jestli jsou ty staré špatné,zjistíš jen na vstřikovacím tlakoměru,který ti v garáži určitě neleží pod stolem :wink:
A štelování tlaku podložkama se nekoná........

Uživatelský avatar
FNT_Jergi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha/Káraný
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FNT_Jergi »

Může to mít velkej vliv na výkon? Protože se potýkám se s níženym výkonem a vyměnil sem už všechno co šlo....
TUNING FORUM http://www.tuning-forum.org" target="_blank

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Homeless »

Mrtvý vstřiky maj vliv na výkon, ale nebylo by na škodu nechat změřit kompresní tlaky.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

Uživatelský avatar
FNT_Jergi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha/Káraný
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FNT_Jergi »

Homeless píše:Mrtvý vstřiky maj vliv na výkon, ale nebylo by na škodu nechat změřit kompresní tlaky.
To mě taky napadlo, ael nevim kde to dělaj....
TUNING FORUM http://www.tuning-forum.org" target="_blank

Uživatelský avatar
vasopaso
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hranice

Příspěvek od vasopaso »

Bezvadny, jsem trosku pomalejsi zeptam se.Stelovani trysek tedy odpada proste je vymenim a nazdar.

Uživatelský avatar
FNT_Jergi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha/Káraný
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FNT_Jergi »

vasopaso píše:Bezvadny, jsem trosku pomalejsi zeptam se.Stelovani trysek tedy odpada proste je vymenim a nazdar.
na kolik to tak vyjde?
TUNING FORUM http://www.tuning-forum.org" target="_blank

Homeless
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 422
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Homeless »

vasopaso píše:Bezvadny, jsem trosku pomalejsi zeptam se.Stelovani trysek tedy odpada proste je vymenim a nazdar.
Právě že neodpadá, je potřeba nastavit otvírací tlak.
Co naplat že dáš nový trysky když budou otvírat třeba při 140 barech místo předepsanejch 155ti, což znamená horší rozprášení nafty. Třeba taky bude každej vstřik otvírat a rozprašovat jinak.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“