studeny start - problem

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kepro
Závodník
Závodník
Příspěvky: 558
Registrován: 30.12.2007 15:50
Bydliště: SK - Kosice
Kontaktovat uživatele:

studeny start - problem

Příspěvek od Kepro »

cafte lidi... mam AFN 9/96 ted kdyz je venku 7 stupnov rano vnoci okolo 4-5 tak rano zhavenie svieti stak isto dlho asi sekundu a pak zhasne ale motor trosku akoby kaslal co to moze byt?
napadli ma zhavice ze nezhavia alebo moze to byt aj nieco ine??? pls pomozte blizi sa zima :((

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: studeny start - problem

Příspěvek od Bastard »

Tak chtělo by to ověřit, zda fungují jednotlivé žhaviče... A pokud fungují, tak to může dělat teplotní čidlo...

Uživatelský avatar
Kepro
Závodník
Závodník
Příspěvky: 558
Registrován: 30.12.2007 15:50
Bydliště: SK - Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: studeny start - problem

Příspěvek od Kepro »

no podla budikov normalne teplota drzi na 90 stupnov a podla palubneho teplota oleja tiez ukazuje ako ma... ale teplotne cidlo pre RJ? da sa to premerat cez VAG? a ako preverit zhavenie? ale skor zhavenie lebo to robi len takych 5-10 sekund po nastartovany...

Uživatelský avatar
mephik
Profík
Profík
Příspěvky: 1176
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Podivín

Re: studeny start - problem

Příspěvek od mephik »

Kepro píše:no podla budikov normalne teplota drzi na 90 stupnov a podla palubneho teplota oleja tiez ukazuje ako ma... ale teplotne cidlo pre RJ? da sa to premerat cez VAG? a ako preverit zhavenie? ale skor zhavenie lebo to robi len takych 5-10 sekund po nastartovany...

na žhaviče je nejakej tester ....jj čidlo teploty urcuje dobu zhaveni ...mam stejnej problem....

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: studeny start - problem

Příspěvek od Bastard »

Na žhaviče je tester asi takovej, že se vezme ampérmetr, sundá se lišta žhavení, jeden konec ampérmetru na + baterky, druhej konec na jednotlivé žhaviče. Akorát je potřeba ampérmetr na rozsah aspoň 10A... V nouzi největší stačí drát, napojit na žhavič a brnknout o + svorku baterky... Jiskří = dobrý žhavič... Ale to je tak na prasáka... Lepší je ten ampérmetr...

Uživatelský avatar
Kepro
Závodník
Závodník
Příspěvky: 558
Registrován: 30.12.2007 15:50
Bydliště: SK - Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: studeny start - problem

Příspěvek od Kepro »

co merat na zhavicoch? ako typ.. volty? :D odber? alebo co? :) kolko maju mat dobru hodnotu?

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: studeny start - problem

Příspěvek od Bastard »

Co chceš měřit ampérmetrem jinýho, než proud??? Funkčním žhavičem musí téct proud kolem 10A...

Uživatelský avatar
toptopic
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 25.05.2009 20:35
Bydliště: Sokolov

Re: studeny start - problem

Příspěvek od toptopic »

Ahoj,
taky mám už po ránu problémy se studeným startem. Nejdřív se startér převalí tak jednou dvakrát pak točí chvíli na prázdno a poté nastartuji. Celkem to vše trvá 4-5 vteřin, to je celkem dost, na to že uhodili ještě mrazy. Baterka je v pohodě, mám podezření na startér a na žhavení, za celých šest let co mám golfa, jsem se toho dle ani nedotknul. Nechci ale kupovat nový startér za 2.500,- a dalších 1.500,- vyhodit za žhavení... v létě se chystám koupit něco nového. Chci vyměnit uhlíky na startéru, ale vůbec nevím kde to mám koupit, jaké tam patří... proto jsem vás chtěl poprosit, jestli sem vložíte odkaz na uhlíky tady na netu, které tam budou pasovat, mám na mysli celé komutátorové víko s uhlíky. Už jsem se na to díval na netu, ale nejsem mekány a moc se v tom nevyznám, nerad bych objednal něco a zjistil, že to tam nepasuje. Klidně sem toho dejte více - třeba na celou repasi startéru nebo jestli tu na fóru návod ???? já ho tu nenašel.

A jestli jsem vložíte i nějaké žhavící svíce, tak budete skvělí :) Též jsem se po nich díval, ale dělají krátký a dlouhý a já jsem z toho jelen.

1.9 TDi, 66kW, r.v. 95
benzín patří do zapalovačů - only TDi

Uživatelský avatar
Kepro
Závodník
Závodník
Příspěvky: 558
Registrován: 30.12.2007 15:50
Bydliště: SK - Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: studeny start - problem

Příspěvek od Kepro »

daj si hladat repas starterov oni vacsinou niesu drahy :) vyberu vymenia za par kacek :)

golfgti16vv
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 07.11.2007 10:27
Bydliště: ŠUMAVWA

Re: studeny start - problem

Příspěvek od golfgti16vv »

rano opojit cidlo teploty a zkusit start pokud chytne v poho je to cidlo pokud ne zhavice

Uživatelský avatar
statix12
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4300
Registrován: 07.09.2008 22:41
Bydliště: bilina u teplic

Re: studeny start - problem

Příspěvek od statix12 »

zdar.. mam podobnej problem ... rano uz mi to tak pokuckava.... muze to mit neco spolecniho s tim ze sem dal jinou jednotku s cipem ?

Uživatelský avatar
Kuny1991
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1280
Registrován: 17.10.2009 21:48
Bydliště: Kynšperk nad VWohří
Kontaktovat uživatele:

Re: studeny start - problem

Příspěvek od Kuny1991 »

Pokud ten chip dělal nějakej Lojza z Horní Dolní, tak možné to je. Spíš bych ale hledal problém jinde. Co konkrétně znamená, že pokuckává?
ex GII 1.6 TD 1V CL
now Vento 1.9 TDi 1Z GLX
Daily Octavia 1.9 TDI ALH
Koupím pár dílů na Vento

Uživatelský avatar
statix12
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4300
Registrován: 07.09.2008 22:41
Bydliště: bilina u teplic

Re: studeny start - problem

Příspěvek od statix12 »

skocim do toho startuju a chytne treba az po trech 4 vterinach .....

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“