studeny start - problem
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- Kepro
- Závodník
- Příspěvky: 558
- Registrován: 30.12.2007 15:50
- Bydliště: SK - Kosice
- Kontaktovat uživatele:
studeny start - problem
cafte lidi... mam AFN 9/96 ted kdyz je venku 7 stupnov rano vnoci okolo 4-5 tak rano zhavenie svieti stak isto dlho asi sekundu a pak zhasne ale motor trosku akoby kaslal co to moze byt?
napadli ma zhavice ze nezhavia alebo moze to byt aj nieco ine??? pls pomozte blizi sa zima (
napadli ma zhavice ze nezhavia alebo moze to byt aj nieco ine??? pls pomozte blizi sa zima (
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: studeny start - problem
Tak chtělo by to ověřit, zda fungují jednotlivé žhaviče... A pokud fungují, tak to může dělat teplotní čidlo...
- Kepro
- Závodník
- Příspěvky: 558
- Registrován: 30.12.2007 15:50
- Bydliště: SK - Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: studeny start - problem
no podla budikov normalne teplota drzi na 90 stupnov a podla palubneho teplota oleja tiez ukazuje ako ma... ale teplotne cidlo pre RJ? da sa to premerat cez VAG? a ako preverit zhavenie? ale skor zhavenie lebo to robi len takych 5-10 sekund po nastartovany...
- mephik
- Profík
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Podivín
Re: studeny start - problem
Kepro píše:no podla budikov normalne teplota drzi na 90 stupnov a podla palubneho teplota oleja tiez ukazuje ako ma... ale teplotne cidlo pre RJ? da sa to premerat cez VAG? a ako preverit zhavenie? ale skor zhavenie lebo to robi len takych 5-10 sekund po nastartovany...
na žhaviče je nejakej tester ....jj čidlo teploty urcuje dobu zhaveni ...mam stejnej problem....
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: studeny start - problem
Na žhaviče je tester asi takovej, že se vezme ampérmetr, sundá se lišta žhavení, jeden konec ampérmetru na + baterky, druhej konec na jednotlivé žhaviče. Akorát je potřeba ampérmetr na rozsah aspoň 10A... V nouzi největší stačí drát, napojit na žhavič a brnknout o + svorku baterky... Jiskří = dobrý žhavič... Ale to je tak na prasáka... Lepší je ten ampérmetr...
- Kepro
- Závodník
- Příspěvky: 558
- Registrován: 30.12.2007 15:50
- Bydliště: SK - Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: studeny start - problem
co merat na zhavicoch? ako typ.. volty? odber? alebo co? kolko maju mat dobru hodnotu?
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: studeny start - problem
Co chceš měřit ampérmetrem jinýho, než proud??? Funkčním žhavičem musí téct proud kolem 10A...
- toptopic
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 25.05.2009 20:35
- Bydliště: Sokolov
Re: studeny start - problem
Ahoj,
taky mám už po ránu problémy se studeným startem. Nejdřív se startér převalí tak jednou dvakrát pak točí chvíli na prázdno a poté nastartuji. Celkem to vše trvá 4-5 vteřin, to je celkem dost, na to že uhodili ještě mrazy. Baterka je v pohodě, mám podezření na startér a na žhavení, za celých šest let co mám golfa, jsem se toho dle ani nedotknul. Nechci ale kupovat nový startér za 2.500,- a dalších 1.500,- vyhodit za žhavení... v létě se chystám koupit něco nového. Chci vyměnit uhlíky na startéru, ale vůbec nevím kde to mám koupit, jaké tam patří... proto jsem vás chtěl poprosit, jestli sem vložíte odkaz na uhlíky tady na netu, které tam budou pasovat, mám na mysli celé komutátorové víko s uhlíky. Už jsem se na to díval na netu, ale nejsem mekány a moc se v tom nevyznám, nerad bych objednal něco a zjistil, že to tam nepasuje. Klidně sem toho dejte více - třeba na celou repasi startéru nebo jestli tu na fóru návod ???? já ho tu nenašel.
A jestli jsem vložíte i nějaké žhavící svíce, tak budete skvělí Též jsem se po nich díval, ale dělají krátký a dlouhý a já jsem z toho jelen.
1.9 TDi, 66kW, r.v. 95
taky mám už po ránu problémy se studeným startem. Nejdřív se startér převalí tak jednou dvakrát pak točí chvíli na prázdno a poté nastartuji. Celkem to vše trvá 4-5 vteřin, to je celkem dost, na to že uhodili ještě mrazy. Baterka je v pohodě, mám podezření na startér a na žhavení, za celých šest let co mám golfa, jsem se toho dle ani nedotknul. Nechci ale kupovat nový startér za 2.500,- a dalších 1.500,- vyhodit za žhavení... v létě se chystám koupit něco nového. Chci vyměnit uhlíky na startéru, ale vůbec nevím kde to mám koupit, jaké tam patří... proto jsem vás chtěl poprosit, jestli sem vložíte odkaz na uhlíky tady na netu, které tam budou pasovat, mám na mysli celé komutátorové víko s uhlíky. Už jsem se na to díval na netu, ale nejsem mekány a moc se v tom nevyznám, nerad bych objednal něco a zjistil, že to tam nepasuje. Klidně sem toho dejte více - třeba na celou repasi startéru nebo jestli tu na fóru návod ???? já ho tu nenašel.
A jestli jsem vložíte i nějaké žhavící svíce, tak budete skvělí Též jsem se po nich díval, ale dělají krátký a dlouhý a já jsem z toho jelen.
1.9 TDi, 66kW, r.v. 95
benzín patří do zapalovačů - only TDi
- Kepro
- Závodník
- Příspěvky: 558
- Registrován: 30.12.2007 15:50
- Bydliště: SK - Kosice
- Kontaktovat uživatele:
Re: studeny start - problem
daj si hladat repas starterov oni vacsinou niesu drahy vyberu vymenia za par kacek
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: studeny start - problem
rano opojit cidlo teploty a zkusit start pokud chytne v poho je to cidlo pokud ne zhavice
- statix12
- VWexpert
- Příspěvky: 4300
- Registrován: 07.09.2008 22:41
- Bydliště: bilina u teplic
Re: studeny start - problem
zdar.. mam podobnej problem ... rano uz mi to tak pokuckava.... muze to mit neco spolecniho s tim ze sem dal jinou jednotku s cipem ?
- Kuny1991
- VWagenista
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 17.10.2009 21:48
- Bydliště: Kynšperk nad VWohří
- Kontaktovat uživatele:
Re: studeny start - problem
Pokud ten chip dělal nějakej Lojza z Horní Dolní, tak možné to je. Spíš bych ale hledal problém jinde. Co konkrétně znamená, že pokuckává?
- statix12
- VWexpert
- Příspěvky: 4300
- Registrován: 07.09.2008 22:41
- Bydliště: bilina u teplic
Re: studeny start - problem
skocim do toho startuju a chytne treba az po trech 4 vterinach .....