údržba G III TDi

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kindlik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

údržba G III TDi

Příspěvek od Kindlik »

chtěl bych věnovat nějakou tu péči svému autu a nevím na co se mám zaměřit . Je to TDI 81Kw 97rok . Určitě se bude dělat olej , rozvody ale nevím co dál , když má motor už přez 140 tis. km . jde mi teď hlavně o motor . Díky za rady

Uživatelský avatar
yurik
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1513
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yurik »

no olej, filtre, chladiacu, brzdovu kvapalinu, remene, kladky, napinaky...inak ked si otvoris servisnu knizku, tak na prvych stranach mas napisane, co vsetko treba menit a kontrolovat v akych kilometrovych intervaloch
Obrázek

Uživatelský avatar
Kindlik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kindlik »

tak servisku už nemám , tak právě vůbec nevim co se má kdy měnit , chci aby to jezdilo jak má , tak co se má vyměnit ? Jako trysky , nebo vstřiky , já ani nevim zda to není to samé , nikdy sem TDI neměl :oops: díky za rady

Uživatelský avatar
jordeeman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jordeeman »

Kindlik píše:tak servisku už nemám , tak právě vůbec nevim co se má kdy měnit , chci aby to jezdilo jak má , tak co se má vyměnit ? Jako trysky , nebo vstřiky , já ani nevim zda to není to samé , nikdy sem TDI neměl :oops: díky za rady


a je to CZ or dovoz ?

Uživatelský avatar
ron
Profík
Profík
Příspěvky: 952
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od ron »

začal bych rozvodama, ty když rupnou seš v pytli!
použij kvalitní řemen a kladku, uviš v jaký stavu je vodní pumpa, jestli by nestálo za to jí udělat s rozvody, jasně olej a chladící a brzdová kapalina, možná naftovej a pylovej filtr
jinak bych nechal zkontrolovat tlumiče a ramena a čepy no samozřejmě brzdový kotouče a desky (u Tebe i vzadu ne?) popř. stav výfuku
Golf a Polo - naše VW rodina
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.

Uživatelský avatar
Kindlik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kindlik »

no je to dovoz , ale nemám žádnej papír o provedenejch opravách :oops: je to 4*kotouč , rozvody budou určitě origo VW , to už je jistý :) ale nevím na co si dát pozor u motoru , co by se mělo kolem těch 150 tis měnit ? ať to jezdí jak má :wink: jinak mockrát děkuju všem

Fantik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 524
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fantik »

Koukni jestli ti nehází spodní řemenice na klice, kámošovi házela a pak mu prasknul šroub co drží ozubený kolečko na klice a hádej co se stalo :( ty kolečka jsou bolest na starších TDI motorech.

Uživatelský avatar
kornout
Řidič
Řidič
Příspěvky: 98
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rumburk

Příspěvek od kornout »

ron píše:začal bych rozvodama, ty když rupnou seš v pytli!
použij kvalitní řemen a kladku, uviš v jaký stavu je vodní pumpa, jestli by nestálo za to jí udělat s rozvody, jasně olej a chladící a brzdová kapalina, možná naftovej a pylovej filtr
jinak bych nechal zkontrolovat tlumiče a ramena a čepy no samozřejmě brzdový kotouče a desky (u Tebe i vzadu ne?) popř. stav výfuku
Vodní pumpa u GIII není součást rozvodů.
Diagnostika VWgroup, úpravy SW tel. 775 687 954
Pracovní Octavia combi 1.9TDI 265PS 471Nm
T5 1.9TDI dělník
KTM 450EXC hračka
chipforum.cz

Uživatelský avatar
Kindlik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kindlik »

já právě nevím zda mám vyměnit i nějaký ty tryska , nebo vstřiky , bo co to je , někdo mi totiž tvrdil že jejich životnost je tak akorát těch 150tis km , diky

Uživatelský avatar
ron
Profík
Profík
Příspěvky: 952
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od ron »

kornout píše:
ron píše:začal bych rozvodama, ty když rupnou seš v pytli!
použij kvalitní řemen a kladku, uviš v jaký stavu je vodní pumpa, jestli by nestálo za to jí udělat s rozvody, jasně olej a chladící a brzdová kapalina, možná naftovej a pylovej filtr
jinak bych nechal zkontrolovat tlumiče a ramena a čepy no samozřejmě brzdový kotouče a desky (u Tebe i vzadu ne?) popř. stav výfuku
Vodní pumpa u GIII není součást rozvodů.
to jsem ani netvrdil :roll: :?, čti pořádně jestli je to 97 tak je to logický... :wink:
Golf a Polo - naše VW rodina
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“