Přístup vzduchu k intercooleru tdi 66kw

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Uživatelský avatar
oopice
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Přístup vzduchu k intercooleru tdi 66kw

Příspěvek od oopice »

Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat jestli jste už někdo neřešil stejný problém. Mezichladič je za nárazníkem (dírou na blinkr; máme čirou optiku = blink je nahoře). Jak dostat náporový vzduch do mezichladiče ? Myslím, že by při vyších obrátkách a hlavně rychlostech stoupl výkon. Uvažoval jsem nad tím, ale uvažované řešení by vypadalo děsivě.Předem díky za návrhy.

Uživatelský avatar
phobos
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Přístup vzduchu k intercooleru tdi 66kw

Příspěvek od phobos »

oopice píše:Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat jestli jste už někdo neřešil stejný problém. Mezichladič je za nárazníkem (dírou na blinkr; máme čirou optiku = blink je nahoře). Jak dostat náporový vzduch do mezichladiče ? Myslím, že by při vyších obrátkách a hlavně rychlostech stoupl výkon. Uvažoval jsem nad tím, ale uvažované řešení by vypadalo děsivě.Předem díky za návrhy.
nevim ja to mas ty ale me tam jde vzduch ne to dirou na blinkr ale tou dirou pod blinkrem a je tam takovej chobot udelanej

Uživatelský avatar
oopice
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od oopice »

Samozřejmě v nárazníku díru s mřížkou máme, ale spíše se zdá, že mřížka vzduch hrne než nasává.

Uživatelský avatar
boost
Člen klubu
Příspěvky: 387
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BECHYNĚ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boost »

Já myslim že u 66kW pokud máš origo nárazník a mezichladič, tak to snad ani líp vyřešit nejde. Je tam udělanej krásnej chobot přímo z toho levýho otvoru až k mezichladiči, ne?
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Diablo-de-Hombre
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: West Union

Příspěvek od Diablo-de-Hombre »

si tam udelej z dalsi banky na ostrikovac na okna a motorku a hadic ostrik na intos neni to nic tezkyho potrebujes tu banku, hadice spinac a kabeli a nakonec hadic si ale sezen rozprasovace napr. z tech rucnich pumpovacich nadob na mici prostredky. ja mam tu banku z isuzu troopera je to funkci ale menim motor tak nevim jak to bude fungovat na dislaku ale na impreze to maka neskutecnym zpusobem. :twisted:

Uživatelský avatar
kornout
Řidič
Řidič
Příspěvky: 98
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rumburk

Příspěvek od kornout »

Vůbec bych to neřešil, jelikož u origo 66kW tlačí turbo tuším max. 0,9bar a i v případě že ten vzduch v IC ochladíš řekneme o 5st. víc než před úpravou, tak to na výkon bude mít nepatrnej vliv, resp. to vůbec nepoznáš.
Tyto úpravy maj smysl až při tuningu motoru a to ty turba tlačej o min. 0,5bar více, spíš k 2,0 bar, tam už to pak smysl má. Hoď tam raději jiné (větší) vstřiky, to poznáš určitě.
Diagnostika VWgroup, úpravy SW tel. 775 687 954
Pracovní Octavia combi 1.9TDI 265PS 471Nm
T5 1.9TDI dělník
KTM 450EXC hračka
chipforum.cz

Uživatelský avatar
SpeedyJ
Pilot
Pilot
Příspěvky: 720
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od SpeedyJ »

kornout píše:Vůbec bych to neřešil, jelikož u origo 66kW tlačí turbo tuším max. 0,9bar a i v případě že ten vzduch v IC ochladíš řekneme o 5st. víc než před úpravou, tak to na výkon bude mít nepatrnej vliv, resp. to vůbec nepoznáš.
Tyto úpravy maj smysl až při tuningu motoru a to ty turba tlačej o min. 0,5bar více, spíš k 2,0 bar, tam už to pak smysl má. Hoď tam raději jiné (větší) vstřiky, to poznáš určitě.
Tak tak, s tim se da jedine souhlasit,

udelej test v lete, jed cocku, pak zastav a sahni si na IC :wink:
Opravuji Climatronic Golf 3/4, Passat B3/4/5,T4, Sharan ... (možnost starších dílů)

Uživatelský avatar
oopice
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od oopice »

SpeedyJ píše:
kornout píše:Vůbec bych to neřešil, jelikož u origo 66kW tlačí turbo tuším max. 0,9bar a i v případě že ten vzduch v IC ochladíš řekneme o 5st. víc než před úpravou, tak to na výkon bude mít nepatrnej vliv, resp. to vůbec nepoznáš.
Tyto úpravy maj smysl až při tuningu motoru a to ty turba tlačej o min. 0,5bar více, spíš k 2,0 bar, tam už to pak smysl má. Hoď tam raději jiné (větší) vstřiky, to poznáš určitě.
Tak tak, s tim se da jedine souhlasit,

udelej test v lete, jed cocku, pak zastav a sahni si na IC :wink:
Aktualne zkouseno a i v tomhle pocasi byl docela teply.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“