Přístup vzduchu k intercooleru tdi 66kw
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- oopice
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Přístup vzduchu k intercooleru tdi 66kw
Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat jestli jste už někdo neřešil stejný problém. Mezichladič je za nárazníkem (dírou na blinkr; máme čirou optiku = blink je nahoře). Jak dostat náporový vzduch do mezichladiče ? Myslím, že by při vyších obrátkách a hlavně rychlostech stoupl výkon. Uvažoval jsem nad tím, ale uvažované řešení by vypadalo děsivě.Předem díky za návrhy.
- phobos
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přístup vzduchu k intercooleru tdi 66kw
nevim ja to mas ty ale me tam jde vzduch ne to dirou na blinkr ale tou dirou pod blinkrem a je tam takovej chobot udelanejoopice píše:Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat jestli jste už někdo neřešil stejný problém. Mezichladič je za nárazníkem (dírou na blinkr; máme čirou optiku = blink je nahoře). Jak dostat náporový vzduch do mezichladiče ? Myslím, že by při vyších obrátkách a hlavně rychlostech stoupl výkon. Uvažoval jsem nad tím, ale uvažované řešení by vypadalo děsivě.Předem díky za návrhy.
- oopice
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
- boost
- Člen klubu
- Příspěvky: 387
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BECHYNĚ
- Kontaktovat uživatele:
Já myslim že u 66kW pokud máš origo nárazník a mezichladič, tak to snad ani líp vyřešit nejde. Je tam udělanej krásnej chobot přímo z toho levýho otvoru až k mezichladiči, ne?
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Diablo-de-Hombre
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: West Union
si tam udelej z dalsi banky na ostrikovac na okna a motorku a hadic ostrik na intos neni to nic tezkyho potrebujes tu banku, hadice spinac a kabeli a nakonec hadic si ale sezen rozprasovace napr. z tech rucnich pumpovacich nadob na mici prostredky. ja mam tu banku z isuzu troopera je to funkci ale menim motor tak nevim jak to bude fungovat na dislaku ale na impreze to maka neskutecnym zpusobem.
- kornout
- Řidič
- Příspěvky: 98
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rumburk
Vůbec bych to neřešil, jelikož u origo 66kW tlačí turbo tuším max. 0,9bar a i v případě že ten vzduch v IC ochladíš řekneme o 5st. víc než před úpravou, tak to na výkon bude mít nepatrnej vliv, resp. to vůbec nepoznáš.
Tyto úpravy maj smysl až při tuningu motoru a to ty turba tlačej o min. 0,5bar více, spíš k 2,0 bar, tam už to pak smysl má. Hoď tam raději jiné (větší) vstřiky, to poznáš určitě.
Tyto úpravy maj smysl až při tuningu motoru a to ty turba tlačej o min. 0,5bar více, spíš k 2,0 bar, tam už to pak smysl má. Hoď tam raději jiné (větší) vstřiky, to poznáš určitě.
Diagnostika VWgroup, úpravy SW tel. 775 687 954
Pracovní Octavia combi 1.9TDI 265PS 471Nm
T5 1.9TDI dělník
KTM 450EXC hračka
chipforum.cz
Pracovní Octavia combi 1.9TDI 265PS 471Nm
T5 1.9TDI dělník
KTM 450EXC hračka
chipforum.cz
- SpeedyJ
- Pilot
- Příspěvky: 720
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Tak tak, s tim se da jedine souhlasit,kornout píše:Vůbec bych to neřešil, jelikož u origo 66kW tlačí turbo tuším max. 0,9bar a i v případě že ten vzduch v IC ochladíš řekneme o 5st. víc než před úpravou, tak to na výkon bude mít nepatrnej vliv, resp. to vůbec nepoznáš.
Tyto úpravy maj smysl až při tuningu motoru a to ty turba tlačej o min. 0,5bar více, spíš k 2,0 bar, tam už to pak smysl má. Hoď tam raději jiné (větší) vstřiky, to poznáš určitě.
udelej test v lete, jed cocku, pak zastav a sahni si na IC
Opravuji Climatronic Golf 3/4, Passat B3/4/5,T4, Sharan ... (možnost starších dílů)
- oopice
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Aktualne zkouseno a i v tomhle pocasi byl docela teply.SpeedyJ píše:Tak tak, s tim se da jedine souhlasit,kornout píše:Vůbec bych to neřešil, jelikož u origo 66kW tlačí turbo tuším max. 0,9bar a i v případě že ten vzduch v IC ochladíš řekneme o 5st. víc než před úpravou, tak to na výkon bude mít nepatrnej vliv, resp. to vůbec nepoznáš.
Tyto úpravy maj smysl až při tuningu motoru a to ty turba tlačej o min. 0,5bar více, spíš k 2,0 bar, tam už to pak smysl má. Hoď tam raději jiné (větší) vstřiky, to poznáš určitě.
udelej test v lete, jed cocku, pak zastav a sahni si na IC