Chcípnutí moturu za jízdy TDi 66kW r.v.98 G3

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Uživatelský avatar
DavidST
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 24.02.2006 21:02

Chcípnutí moturu za jízdy TDi 66kW r.v.98 G3

Příspěvek od DavidST »

Ahoj
Chtěl bych jse Vás zeptat zda nevíte čím by to mohlo být...
Za jízdy motor chcípne a rozsvítí se kontrolka oleje a elektriky..Pak auto nejde nastartovat...Vůbec netočí starter ale kontrolky nepozhasínají...Po 5 minutach nastartuje ale musi se proslapnout plyn....Pak to zas normalne jede...Ale jakmile jse zastavi a auto chcipne tak to zas nejde nastartovat....Nemá někdo stejnou zkušenost? :cry:

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

Rele ridici jednotky motoru? Nevim, jen tipuju, protoze stejna zavada se vyskytuje i u GIV 66kw TDI
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
DavidST
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od DavidST »

Jo ? Je to tady někde víc popsaný ? :(

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

DavidST píše:Jo ? Je to tady někde víc popsaný ? :(
Noo, nevim, zkus hledat. U GIV je to rele 109, byly 2 typy, starsi bylo dost poruchovy. Pak davali novejsi a to je v pohode. Nevim ale jak u GIII
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
DavidST
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od DavidST »

A to relé by mělo bejt skovaný kde? :(
Relé ř.j. pro oktávku stojí 90kč cca

Uživatelský avatar
DavidST
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od DavidST »

Tak změna situace, to co jsem psal jsem vyzvedel od manželky a ta je s autem pryc ale ted z ni vypadlo ze starter toci ale auto nechytne....Co to muze bejt :cry:

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

DavidST píše:Tak změna situace, to co jsem psal jsem vyzvedel od manželky a ta je s autem pryc ale ted z ni vypadlo ze starter toci ale auto nechytne....Co to muze bejt :cry:
Nafta? Ucpanej filtr? Immobilizer? Konec koncu i to rele by to mohlo byt (nesepne r.j., nepusti naftu).
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
DavidST
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od DavidST »

Nafty je tam 3/4 nadrže, naftovej filtr je měsíc starej, do nafty dávám TDA od Castrolu tak by to spatnou naftou nemělo bejt...Imobilizer v kličku je....To bude zas pálka....Prominte že to říkám ale začínám litovat že jsem si koupil VW (kde je tak kvalita za ty vysoký porizovaci ceny?)
Vždyt je to víc poruchoví než cokoliv co jsem měl :(

Uživatelský avatar
SpeedyJ
Pilot
Pilot
Příspěvky: 720
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od SpeedyJ »

DavidST píše:Nafty je tam 3/4 nadrže, naftovej filtr je měsíc starej, do nafty dávám TDA od Castrolu tak by to spatnou naftou nemělo bejt...Imobilizer v kličku je....To bude zas pálka....Prominte že to říkám ale začínám litovat že jsem si koupil VW (kde je tak kvalita za ty vysoký porizovaci ceny?)
Vždyt je to víc poruchoví než cokoliv co jsem měl :(
mozna by mohl byt problem tou vymenou filtru, bud shitovej filtr, nebo spatne nandanej prepad a pada nafta, povolit trubky na vstrikach a dlouho tocit, jestli nezacne vstrikovat.

hehe aspon nekdo rekne, ze neni spokojenej :)
Opravuji Climatronic Golf 3/4, Passat B3/4/5,T4, Sharan ... (možnost starších dílů)

Uživatelský avatar
DavidST
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od DavidST »

Spraveno za 2800kč u VW. :-((((

Byl děravej naftovej filtr, nevím jak a kde ale byl děravej a měsíc starej....
Jak si můžou vzít za diagnostiku a výměnu filtru 2800 ?
To je ten filtr asi zlatej :-(((((

Sem rá že to je OK ale ta cena mě dostala

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

DavidST píše:Spraveno za 2800kč u VW. :-((((

Byl děravej naftovej filtr, nevím jak a kde ale byl děravej a měsíc starej....
Jak si můžou vzít za diagnostiku a výměnu filtru 2800 ?
To je ten filtr asi zlatej :-(((((

Sem rá že to je OK ale ta cena mě dostala
Ty jo, to je cena!

Ten filtr jsi menil sam? Jaka to byla znacka, resp. kde jsi ho kupoval?
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
DavidST
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od DavidST »

Jo měnil sám, filtr normálně koupenej tam kde jsem ho už předtim taky kupoval, neviěl jsem díru ale prej nasávala vzduch takze bude asi někde nahoře, žena mě ho za 10dní přiveze, dali jí ho do kufru, prej at se na to podívám sám, asi se bojí že bych jim to nevěřil....

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

DavidST píše:Jo měnil sám, filtr normálně koupenej tam kde jsem ho už předtim taky kupoval, neviěl jsem díru ale prej nasávala vzduch takze bude asi někde nahoře, žena mě ho za 10dní přiveze, dali jí ho do kufru, prej at se na to podívám sám, asi se bojí že bych jim to nevěřil....
Tak pak schvalne napis kde ta dira byla. Origo VW to tedy nebyl, ze?
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
DavidST
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od DavidST »

Origoš určite ne....Ale už jsem ho jednou od toho výrobce měl....Smula....A pětina platu je v haji.....4dni budu děla na to že někajej číňan děla rychle a nekvalině... 8)

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“