Rezonancie palubnej dosky na VW G3,1,9 TDi, Variant

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rajzak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Košice, Národná trieda 65

Rezonancie palubnej dosky na VW G3,1,9 TDi, Variant

Příspěvek od Rajzak »

Ahojte.
Ako je mozne odstranit neprijemne rezonancie , ktore sa prenasaju z motora na pristrojovu dosku VW G3 Variant TDi 81 KW, r.v 1998 zhruba pri 1100-1200 ot/min. co zodpoveda beznej rychlosti jazdy po meste? Golfa som kupil iba nedavno, som s nim spokojny, ale toto mi dost vadi. Maju to vsetky VW G3 TDI, alebo iba ten moj? Pomoze vymena silentblokov , alebo ...? Motor ma najazdenych cca 158 tis. km.
Vopred dakujem za vsetky rady.
Cerstvy clen klubu Rajzak.

Uživatelský avatar
charllie
Závodník
Závodník
Příspěvky: 525
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od charllie »

Tak silenbloky motoru poznáš ne?Jinaknení od věsi ji sundat a odhlučnit ji.On každej plast starne a tvrdne

Uživatelský avatar
Painkiller
Člen klubu
Příspěvky: 861
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Painkiller »

charllie píše:Tak silenbloky motoru poznáš ne?Jinaknení od věsi ji sundat a odhlučnit ji.On každej plast starne a tvrdne
a jak na to?tys to dělal?Trochu mi drnčí na mazdě :?:

Jinak kolem těch hodně nízkých otáček pokud v nich jezdíš bez spojky (jako podtáčíš takhle motor třeba na dvojku ne-li na trojku) tak se tomu nedivim, ale je fakt, že silentblok je asi první na co kouknout

Uživatelský avatar
charllie
Závodník
Závodník
Příspěvky: 525
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od charllie »

Já si to dělal kdysi na GII.Sundal jsem celou palubovku a vylepil jsem to něčím takovým jako molitan,jen to nesálo vodu.A výsledek byl dost luxusní

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Silentbloky poznáš i tak že vibruje celý auto. Občas se povolí matky pod předním sklem a pak vibruje jen palubka - řešení je přitáhnout šroubky. No a poslední věc je že zrovna 1200ot není zrovna ideální režim a auto to dává najevo.
Golf real car, real fast

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“