žhaveni-problem

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od 11mAjA11 »

Teoreticky jak sem už psal by to mohla být ona ale je na ni jen 20A , podle popisu je to pro benzínové verze na palivové čerpadlo, tlakovou nebo nějakou podpůrnou pumpu , a vyhřívání lambdy.
Zítra se podívám přímo do auta a uvidíme..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
KoCZ1
Člen klubu
Příspěvky: 2082
Registrován: 07.09.2009 16:14
Bydliště: Velehrad

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od KoCZ1 »

Nechci zakládat nové téma, ale mám otázku, když se po otočení klíčku vubec nerozsvítí kontrolka žhavení znamená to co? :D
Škoda Octavia II FL Combi 2008 1.9TDI 77kw, 250Nm BLS DSG
Dřív:
VW Touran 2004 1.9TDi 74kw, 250Nm AVQ
VW Golf V 2.0TDI 103kw, 320Nm, BKD DSG
VW Golf III 1.9GTD 75kw, 200Nm, EGR OFF

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od Bastard »

U čeho? U GTD? Vadné relé žhavení, nebo vadná kontrolka žhavení? :mrgreen:

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od 11mAjA11 »

Tak sem se díval a pojistka v bloku pojistek pojistkové skříně není.
Mluvíme-li o TDi.

Pojistka se nachází nad pojistkovou skříní nad pozicemi relátek, tam co jsou pojistky pro doplňkovou výbavu.

Konkrétně třeba u Venta TDi co jsem rozpitvával a přehazoval do boudy Golfa II je pojistka 80A.

Takže tam je, ale patrně není dobře viditelná..

Viz foto.
Přílohy
..
..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
Ronnyy
Člen klubu
Příspěvky: 121
Registrován: 15.06.2011 23:10
Bydliště: Chomutov/Jirkov

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od Ronnyy »

Tak tohle je něco úplně jiného, neý tam mám já.

Uživatelský avatar
KoCZ1
Člen klubu
Příspěvky: 2082
Registrován: 07.09.2009 16:14
Bydliště: Velehrad

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od KoCZ1 »

Tákže u TD je relé žhavení na pozici 12? je tak, nepletu se? viz foto:
Přílohy
relais_g3.jpg
Škoda Octavia II FL Combi 2008 1.9TDI 77kw, 250Nm BLS DSG
Dřív:
VW Touran 2004 1.9TDi 74kw, 250Nm AVQ
VW Golf V 2.0TDI 103kw, 320Nm, BKD DSG
VW Golf III 1.9GTD 75kw, 200Nm, EGR OFF

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od 11mAjA11 »

Ano, označení 103.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od mecsoun »

No kdyby nebyla venku takova klada tak tu pojistku vyfotim. Myslim ze tam mam 40 nebo 60 A. Je to normalbi umisteni te pojistky tak jak pisete v pozici pro doplnkovou vybavu nad releovkou. Co se pamatuju.. I z logiky veci tam vedou silne cervene kabely a je tou pojistkou jisten privod od rele k zhavicum. Samotne rele zhaveni spina a ridi jednotka motoru. Je to jednoduchy system.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Uživatelský avatar
KoCZ1
Člen klubu
Příspěvky: 2082
Registrován: 07.09.2009 16:14
Bydliště: Velehrad

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od KoCZ1 »

Tak sem se k tomu dokopal, zkontroloval jsem pojistku (80A), která byla v pořádku a přehodil sem relé č. 103, které tam bylo za relé č. 104, které sem pořídil od kamoša, a ejhle všechno funguje jak má. :laugh:
Škoda Octavia II FL Combi 2008 1.9TDI 77kw, 250Nm BLS DSG
Dřív:
VW Touran 2004 1.9TDi 74kw, 250Nm AVQ
VW Golf V 2.0TDI 103kw, 320Nm, BKD DSG
VW Golf III 1.9GTD 75kw, 200Nm, EGR OFF

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od 11mAjA11 »

Alelujaaaa
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
KoCZ1
Člen klubu
Příspěvky: 2082
Registrován: 07.09.2009 16:14
Bydliště: Velehrad

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od KoCZ1 »

Ták už mi to zase nefunguje, relátkem to není, pojistkou taky ne, ani kontrolkou, tákže budu muset hledat jinde, ta řídící jednostka je ta plastová krabička hoodně výš nad pojistkovkou? A z druhé strany pojistkovky, přesně naproti místa kde je zapichlé relé, mají s tama vést nějaké dráty? Nic mě s tama nevede, v pojistkovce mám pěkný miš maš od předchozího majitele, tak proto se ptám. Děkuju za info, už su z toho jeleň :mrgreen:
Škoda Octavia II FL Combi 2008 1.9TDI 77kw, 250Nm BLS DSG
Dřív:
VW Touran 2004 1.9TDi 74kw, 250Nm AVQ
VW Golf V 2.0TDI 103kw, 320Nm, BKD DSG
VW Golf III 1.9GTD 75kw, 200Nm, EGR OFF

misiak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 30.06.2009 19:28

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od misiak »

misiak píše:robi mi to zhruba posledny mesiac. auto som uz kupil cipnute a byvaly majitel nemal taky problem. za studena to ide v pohode aj diagnostika. mali sme rozobratu aj jednotku ci nahodou nieje nieco odpalene popripade nafuknute kondenzatory ale na pohlad je vsetko v poriadku. skusim zohnat jednotku a uvidime. prehladal som cele ceske aj slovenske forum a u nikoho som sa s takymto problemom nestretol. este ma napadol imobilizer, ale to by auto zhaslo hned po nastartovani. zapojim druhu jednotku a dam vediet. ak by vas este nieco napadlo co by to mohlo byt, alebo uz niekto takyto problem riesil sem s tym. :wink:
moj problem vyrieseny.vymenila sa riadiaca jednotka a auto funguje ako ma, az na to ze bez chipu sa mi zda troska lenive :smoke:

Uživatelský avatar
KoCZ1
Člen klubu
Příspěvky: 2082
Registrován: 07.09.2009 16:14
Bydliště: Velehrad

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od KoCZ1 »

Nemá tu někdo schéma celého elektrického vedení - žhavení na AAZ. Moc by mi to pomohlo
Škoda Octavia II FL Combi 2008 1.9TDI 77kw, 250Nm BLS DSG
Dřív:
VW Touran 2004 1.9TDi 74kw, 250Nm AVQ
VW Golf V 2.0TDI 103kw, 320Nm, BKD DSG
VW Golf III 1.9GTD 75kw, 200Nm, EGR OFF

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od mecsoun »

zkus autodata. tam to sropro je. kdysi jsem to sem daval nekomu na foru.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Uživatelský avatar
KoCZ1
Člen klubu
Příspěvky: 2082
Registrován: 07.09.2009 16:14
Bydliště: Velehrad

Re: žhaveni-problem

Příspěvek od KoCZ1 »

Přikládám sem obrázek, snáď to někomu pomůže. Je to motor 1.9TD - AAZ.
Přílohy
AAZ.jpg
Škoda Octavia II FL Combi 2008 1.9TDI 77kw, 250Nm BLS DSG
Dřív:
VW Touran 2004 1.9TDi 74kw, 250Nm AVQ
VW Golf V 2.0TDI 103kw, 320Nm, BKD DSG
VW Golf III 1.9GTD 75kw, 200Nm, EGR OFF

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“