Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

papperg
Řidič
Řidič
Příspěvky: 66
Registrován: 23.12.2011 16:53
Bydliště: Provodov-Šonov
Kontaktovat uživatele:

Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od papperg »

Zdravím klubáci, tak jsem úspěšně přetěsnil vstřikovací čerpadlo a po dlouhým točení motor naskočil. Spoustu jsem toho tu přečetl ale mám pár nejasností. Samozřejmně jsem rozhodil předvstřik a naftu. Ptám se tedy co nastavit dřív a jestli je můj postup správný. ( VAG, zákl. nastavení sk. 000 TDIGraf, povolit dva šrouby pod řemenicí třetí nejblíže převodovce, ten blíž ke mě nechat utažený, natočit motor, šroub povolit a gumovou paličkou poťukávat od sebe a k sobě). A jak přesně nastavit dávku nafty(šoupat vrškem čerpadla doleva a doprava), kam přidám kam uberu a hlavně kde to ve vagu nastavit a na kolik. Díky za odpověďi
GIII 1.4 CL 44kw - pryč
GIII 1.9 TDI AHU, 1997 Bon Jovi - pryč
GIV 1.4 16V 55kw - pryč
GIV 1.6 SR 74kw - pryč
T4 1.9 TD 50kw
GIV 1.9 TD
I AHF, 1999 třídvířko

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od mecsoun »

Predvstrik delas spravne sleduj hodnotu na tdi grafu a snaz se trefit na prostredni caru ale nejlepe malinko nad ni. A volnobeznou davku nastav v bloku merenych hodnot, skupina 001, pole 2... Lehce povolis ty tri thorxy na nastavovaci mnozstvi na cerpadle a jeden trojhrany u vicka nastavovace. A klepes gumovou palickou doleva k rozvodum (pridavas) a nebo k prevodovce (ubiras). Az to budes dotahovat tak opatrne a jen zase lehce at si nestrhnes zavity a u toho si kontroluj volnobeznou davku. Naklepej si tak 4,2 - 4,4 mg. Kdyztak si predtim zkontroluj v jednotce v prizpusobeni (zadas login 12233 a pak prizpusobeni) jestli je nastavena vychozi hodnota. Kdyztak dej u 000 test a pak ulozit. To vymaze adaptacni hodnoty. Pak to vse nastavuj. A asi bych to delal v poradi 1. Vymazat adaptacni hodnoty, 2. Volnobezna davka a 3. Pocatek vstriku. Vse se dela samozrejme na ohratem motoru protoze s rostouci teplotou se hodnota pocatku vstriku a volnobezna davka meni.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

papperg
Řidič
Řidič
Příspěvky: 66
Registrován: 23.12.2011 16:53
Bydliště: Provodov-Šonov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od papperg »

Děkuji moc tohle jsem takhle potřeboval vědět. Snad zítra to dodělám a dám vědět.
GIII 1.4 CL 44kw - pryč
GIII 1.9 TDI AHU, 1997 Bon Jovi - pryč
GIV 1.4 16V 55kw - pryč
GIV 1.6 SR 74kw - pryč
T4 1.9 TD 50kw
GIV 1.9 TD
I AHF, 1999 třídvířko

papperg
Řidič
Řidič
Příspěvky: 66
Registrován: 23.12.2011 16:53
Bydliště: Provodov-Šonov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od papperg »

Tak nastavuju, davku uz mam ale na tom predvstriku kdyz jsem to natocil mam to zahraty tak kdyz je cerpadlo nakloneny k motoru(od me) tak to jakz takz jde a graf pise ze prichazi priliz brzy...kdyz s cerpadlem hnu k sobe tak to je jak kdyby vynechaval strili do vyfuku a huli jak kdyby horelo cely auto, a na grafu ty zluty cary skacou ze zdola na horu. Co s tim?
GIII 1.4 CL 44kw - pryč
GIII 1.9 TDI AHU, 1997 Bon Jovi - pryč
GIV 1.4 16V 55kw - pryč
GIV 1.6 SR 74kw - pryč
T4 1.9 TD 50kw
GIV 1.9 TD
I AHF, 1999 třídvířko

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od mecsoun »

Pocatek vstriku se nesteluje uplnym naklopenim cerpadla na jednu nebo na druhou stranu. Je to citlive nastaveni asi tak jako volnobezna davka a je pravda ze rozsah se kterym jde hybat cerpadlem je dost velky mimo potrebne hodnoty. Musis si s tim tedy pomalinku pohrat a hybat opravdu jen lehce. Tedy dostat ten prusecik zlutych car zhruba doprostred. Na jednom naklopeni je videt jako tecka nahore a na druhem jako tecka dole v grafu.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Jarda S. »

jo je to fakt dost citlivý, osobně lehce poklepávám gumovou paličkou
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

papperg
Řidič
Řidič
Příspěvky: 66
Registrován: 23.12.2011 16:53
Bydliště: Provodov-Šonov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od papperg »

Takže děkuji za rady, čerpadlo je nastavené na 3,4-3,6 mg nafty a předvstřik lehce nad modrou. Nakonec jsem měl nejdřív čerpadlo o zub a potom jsem s tím točil moc na druhou stranu. Auta krásně živý, nehulí, táhne, uvidím jaka bude spotřeba. Pěkný svátky všem
GIII 1.4 CL 44kw - pryč
GIII 1.9 TDI AHU, 1997 Bon Jovi - pryč
GIV 1.4 16V 55kw - pryč
GIV 1.6 SR 74kw - pryč
T4 1.9 TD 50kw
GIV 1.9 TD
I AHF, 1999 třídvířko

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od mecsoun »

No ja jsem si myslel ze mas cerpadlo o zub podle toho co jsi popisoval jaky mas rozsah nastaveni. Hlavni je ze je to ted uz v kupe a slape jak ma tak uzivej svatku a golfika ;)
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Jarda S. »

mecsoun a když mam předvstřik 42 a můžu hejbat s čerpadlem od dorazu k dorazu tak je čerpadlo o zub jinak ?
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

Uživatelský avatar
Kepro
Závodník
Závodník
Příspěvky: 558
Registrován: 30.12.2007 15:50
Bydliště: SK - Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Kepro »

nejaky presny postup nahodou? ako nastavit predvstrek aj naftu?? a vseobecne cele to nastavit co sa tyka kolo davkovania a spalovania...

Uživatelský avatar
Bastard
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9884
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Bastard »

Košťále, střílej...

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od KOŠŤÁL »

Já je tady vystřílím všechny a zůstanu tady úplně sám a sám...
Obrázek

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od mecsoun »

Jarda S. píše:mecsoun a když mam předvstřik 42 a můžu hejbat s čerpadlem od dorazu k dorazu tak je čerpadlo o zub jinak ?
pokud pri nastavovani pocatku vstriku pri naklapeni cerpadla se muzes pohybovat v celem rozmezi zobrazovaneho nastaveni co ti v podstate nabizi tdi graf tak nevidim duvod proc by bylo o zub. Pokud tedy nastavujes a jsi nadoraz a nejde ti nastavit vic jak 42 jsi s nejvetsi pravdepodobnosti o zub na cerpadle pokud tedy vememe v uvahu ze je kolecko na klice naprosto v poradku. To ze tam vstrikuje cerpadlo palivo pozna jednotka motoru ze snimace zdvihu jehly a uhel z cidla polohy kliky.

Ted muzete strilet :D take si myslim ze kdyby se vic hledalo tak by tady nebyla takova hromada stejnych temat ;)
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Jarda S. »

mecsoun s čerpadlem hejbu ale hodnota se nehne, nejde mi tdi graf tak to dělám přes základní nastavení skupina 000 pole 1
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Jarda S. »

a ano kolečko je dobrý dával jsem nový, mechanik co měl auto předtim vymačkaný kolečko podložil plechovkou od piva :lol:
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“