Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Uživatelský avatar
Alpinet
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 202
Registrován: 18.09.2011 13:47
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Alpinet »

Ono spíš bude ve výfuku ostrá hrana a ve výfuku to píská.Jen mi drobet vadí ten dost tvrdej zvuk hlavne za studena,je tam ted něco slyšet navíc než před doladěním předvstřiku.předvstřik 55 a volnoběžná dávka je 3.6 mg.Škoda že neznam nikoho se stejným motorem,z mého okolí maj jen PD.
Golf III Variant 1.9 TDI 81KW AFN Kat-Off, Egr-Off,P764 9?kw?

papperg
Řidič
Řidič
Příspěvky: 66
Registrován: 23.12.2011 16:53
Bydliště: Provodov-Šonov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od papperg »

Kámoš měl AFN v Alhambře a to byl teprve tvrdej zvuk, zkus dávku maličko zvednout ale taky si myslím že pokud je podle VAGu vše ok tak by neměl být problém. A jak šteluješ dávku? Čerpadlem nebo ve VAGu?
GIII 1.4 CL 44kw - pryč
GIII 1.9 TDI AHU, 1997 Bon Jovi - pryč
GIV 1.4 16V 55kw - pryč
GIV 1.6 SR 74kw - pryč
T4 1.9 TD 50kw
GIV 1.9 TD
I AHF, 1999 třídvířko

Uživatelský avatar
Alpinet
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 202
Registrován: 18.09.2011 13:47
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Alpinet »

Asi to bude jen můj haluz v hlavě :D ,ale zdá se mi,že před seštelováním předvstřiku mi to hned po studeným startu dřív stichlo.Zkusim ještě tu dávku,rozsah mi jde štelovat přes VAG
Golf III Variant 1.9 TDI 81KW AFN Kat-Off, Egr-Off,P764 9?kw?

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od mecsoun »

hodne udela to v jake kondici je obal cerpadla a jak pracuje pistek v cerpadle na regulaci pocatku vstriku a regulacni ventil na privodu paliva do cerpadla. to je ten vedle privodu nafty na tu desitku plochy klic. zkus si udelat log skupiny 4 za jizdy na trojku nebo ctyrku a pozoruj hodnotu vyuziti ventilu pocatku vstriku. max zobrazovana hodnota je nejakych 94 procent a pak pole 2 a 3 jsou pozadavek jednotky a skutecny uhel pocatku vstriku. bezne se to projevuje od 3 tis otacek ze se ty dve hodnoty rozchazi a vyuziti ventilu je naplno.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Uživatelský avatar
Alpinet
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 202
Registrován: 18.09.2011 13:47
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Alpinet »

Ještě než jsem si přečetl poslední příspěvek,tak tak jsem zjistil ,že mam vol. dávku na doporučených 4.4mg , s hodnotou jsem hnul směrem dolů na 3.8 - 4.0 mg a už se mi to zdá jako dřív.Stichne to po pár vteřinách.Ten regulační ventil na čerpadle stejně omrknu.
Golf III Variant 1.9 TDI 81KW AFN Kat-Off, Egr-Off,P764 9?kw?

pastak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 21.05.2013 06:55

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od pastak »

Ahoj, jen taková rychlovka. 66kW 1Z, potřeboval bych radu ohledně nastavení množství dávky. Nejdříve bych chtěl poprosit někoho, jestli by mi ve stručnosti napsal, na co bude mít vliv když přidám množství, a když uberu množství.
Dále bych se chtěl zeptat ohledně VAGu. Hodnotu množství vstřiku jsem měl nějakých 3,4 mg/str na volnoběh, někde jsem se dočetl, že někdo dáva klidně 5,5, já jsem chtěl udělat kompromis a dát +/- 4mg/str, avšak nastal problém u VAGu (kabel KKL). Jak se všude na fóru dočítám hodnotu 32768, tak já tuhle hodnotu ukanálu 1 nemohu najít. místo této hodnoty jsem tam měl tuším 128 (nebo 178, teď si nejsem jist). Proč tam mám tuto hodnotu?

Jde mi hlavně o to, že mi přijde, že auto málo táhne, a na tydýta málo kouří.
Děkuji.

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Jarda S. »

nastavuj to mechanicky na čerpadle
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

Uživatelský avatar
P4V3LS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 03.11.2012 10:14
Bydliště: Trutnovsko, Náchodsko

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od P4V3LS »

A co kontrolovat na vagu pri hejbani hlavou? Nebo spis jak?Hybat hlavou a kontrolovat mnozstvi vstrikovane davky?Tedka jsem na nejakejch 3.6 mg,ale hodnota v kanalu 1 neni 32768,ale 128 myslim.A hybe se jen tim vikem na hlave nebo celou hlavou?Diky
VW Vento 1.9 TDi, 66kW, *1994

Uživatelský avatar
P4V3LS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 03.11.2012 10:14
Bydliště: Trutnovsko, Náchodsko

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od P4V3LS »

To jsem se toho dozvěděl.

Jak teda poznám ve VAGu, jaká hodnota tam má bejt, když mi to tam ukazuje 128?
Když budu hejbat hlavou, co všechno sledovat na tom VAGu? Jen množství vstřiku? Každej chytrej jako rádio, ale když někdo potřebuje poradit, tak to né. Doufám, že se tu brzo objeví komentáře typu "zkus použít tlačítko hledat"... Pro informaci, použil jsem ho, ale bez výsledně.
Díky.
VW Vento 1.9 TDi, 66kW, *1994

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od 11mAjA11 »

Jestli si to nikdy nedělal a budeš se šťourat v nastavovači na čerpadle tak to akorát rozmrdáš a nepojede to vůbec..

Prvně to zkus nastavit diagnostikou, Login je 12233 upravit hodnotu ( testovat - uvidíš jestli se zvedne dávka nebo ne, buďto to číslo hodnoty zvětšíš nebo zmenšíš dle potřeby..) pokud ti to půjde nastavit na VAGu tak do čerpadla vůbec, opakuju vůbec nešahej !

Jde kontrolovat i hodnota napětí v blocích měřených hodnot akorát teď si nemůžu vybavit ve které skupině..

Do čerpadla ale nešahej je to naprosto zbytečná věc pokud nebylo venku z motoru a nedělala se nějaká zásadnější oprava..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
P4V3LS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 03.11.2012 10:14
Bydliště: Trutnovsko, Náchodsko

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od P4V3LS »

Login znam,davku jsem uz zvedal,jen nechapu,proc mam vsude jine hodnoty,nez se zde docitam.Tech 32768 tam nemam,mam tam tech 128.Proc?1Z to ma takto?Nekde na anglickym serveru jsem se docetl,ze davaj davku i 5,5 mg,zkusil jsem to a myslel jsem si,ze to vic pojede.Jede to furt stejne,ani to vic nehuli.Musel jsem tam dat hodnotu 110, abych se na tech 5,5 dostal,kolik ma vubec byt? Na tdi grafu jsem krasne.V cerpadle jsem se nehrabal,ale nedavno jsem ho menil,na starym bylo praskly vicko od hlavy.Cely to projedu vagem a dam sem hodnoty.Diky
VW Vento 1.9 TDi, 66kW, *1994

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od 11mAjA11 »

Pitcho kuwa wole nastav tam na V.A.G.íně 4,2-4,4 a neřeš jestli tam máš pětimístné kódování nebo třímístné, podle všeho je to podle typu ŘJ , já mám taky tříciferné kódování a funguje to normálně.



Tím že to přebuříš více méně nic nezískáš, možná malinko ztratíš..

:drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks: :drinks:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
Kuny1991
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1280
Registrován: 17.10.2009 21:48
Bydliště: Kynšperk nad VWohří
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Kuny1991 »

Hodnotu 128 máš v jednotce protože máš "starou" jednotku... v novějších je ona hodnota 32768. Tím, že si zvýšíš volnoběžnou dávku, si ubereš akceleraci, dá se říct ... takže jestli tam máš těch 3,6mg a jede to bez problémů, tak se do toho nevrtej, nižší volnoběžnou dávku zvládnou jen čerpadla v hodně dobrý kondici a to s tímhle nájezdem km už je vidět málo kdy. Kouřivost tímhle opravdu nějak neovlivníš.
ex GII 1.6 TD 1V CL
now Vento 1.9 TDi 1Z GLX
Daily Octavia 1.9 TDI ALH
Koupím pár dílů na Vento

Uživatelský avatar
Šmoulik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 99
Registrován: 01.11.2009 21:09
Bydliště: Rozdrojovice

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Šmoulik »

zdravim vas ti mam naklepano 3.2 mg a je prepisován i login ale nevim na kolik a jak předvstrik mam na horni mezi a auto se me zda po přepsani loginu línější a hlučnější co s tím děkuji
Golf III GT 1.9 TDI 81KW AFN
Kat off, egr off
Golf III Vr6 2.9 140kw Syncro seriovka
Vw polo 9N2 1.9 SDI POWER
Felicia 1.9D

Uživatelský avatar
Alpinet
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 202
Registrován: 18.09.2011 13:47
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív

Příspěvek od Alpinet »

Asi by to chtělo napsat drobet srozumitelně,co jsem pochopil ,tak že máš dávku 3.2mg (možná jen neumim číst)
Golf III Variant 1.9 TDI 81KW AFN Kat-Off, Egr-Off,P764 9?kw?

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“