Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- JohnyString
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 14.04.2010 21:19
Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív
Zdravíčko, potřebuju naklepat volnoběžnou dávku na čerpadle, ale je tam ten podivnej trojhranej šroub, čím se to dá povolit nebo musím sehnat přímo origo ten klič? dík za rady
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 31.03.2010 20:12
- Bydliště: Netolice
Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív
bud origo klíč (bejval na aukru) nebo čínskej 7mm ořech a kladivem naklepnout
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív
Ono to jde i s Tonovkou ,pak se ten šroub podle něj tak nějak přizpůsobí..
To mám vyzkoušíno..
To mám vyzkoušíno..
- JohnyString
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 14.04.2010 21:19
Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív
Dával jsem jiný čerpadlo a auto sotva drží volnoběh a hulí, a čím je teplejší tím je to horší za studena to docela jde. Volnoběžná dávka za studena se pohybuje v rozmezí 3,8 až 4,2 ale když se dostanu cca na 75 stupňů na teplotě motoru tak už to líta mezi 2 - 4 mg dycky jak je to kolem dvojky zakucká zase to vyskočí a tak prostě hrozný. Přes vag mi dávka nejde zvednout protože mi to hlásí chybu viz. obrázek.
Na čerpadle nemůžu povolit ten zasranej tříhranej šroub tonovku se mi tam naklepat tak aby se to neprotočilo nepovedlo a ted ten šroub vypadá tak že už ho asi nikdo nikdy nepovolí předvstřik sem udělal aspon kolem teploty 70 ale jak to kucká tak to taky hrozně líta ale když to zrovna je chvilku v normálu tak to tam mám, chytá to na brnk. Ten origo klíč už sem na aukru nenašel, nevíš pod jakým názvem to tam bylo Jarda S.? Díky za rady názory
Myslím že kdybych tam naklepal trochu víc tý dávky že by to bylo ok, možná je to čerpadlo v hajzlu dlouho leželo ale před tím jelo bez problému.
Na čerpadle nemůžu povolit ten zasranej tříhranej šroub tonovku se mi tam naklepat tak aby se to neprotočilo nepovedlo a ted ten šroub vypadá tak že už ho asi nikdo nikdy nepovolí předvstřik sem udělal aspon kolem teploty 70 ale jak to kucká tak to taky hrozně líta ale když to zrovna je chvilku v normálu tak to tam mám, chytá to na brnk. Ten origo klíč už sem na aukru nenašel, nevíš pod jakým názvem to tam bylo Jarda S.? Díky za rady názory
Myslím že kdybych tam naklepal trochu víc tý dávky že by to bylo ok, možná je to čerpadlo v hajzlu dlouho leželo ale před tím jelo bez problému.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív
Důvod výměny původního čerpadla ?
- JohnyString
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 14.04.2010 21:19
Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív
Původní čerpadlo sice jelo uplně bez problému ale tekla z něj nafta, chtěl jsem ho nechat přetěsnit. Dal jsem to k odborníkovy na čerpadla ten to otevřel a zjistil že vačka a válečky jsou těsně před smrtí a nové díly originál bosch 4000,-. Tak jsem sehnal toto. Podařilo se mi pujčit origo klíč s tím jsem to naštěstí povolil poklepal a nechal jsem to na 4,4 mg. Po startu to tak pul minuty trvá než se srovná, než se hodnoty ustálí ale pak už drží 4,2-4,4 a otáčky konstant. Přes vag to stále nejde nastavit.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív
Hmm a naklápět si zkoušel co to udělá?..
Jestli je to teda 66kw starší provedení čerpadla se dvěma štekrama..
Jestli je to teda 66kw starší provedení čerpadla se dvěma štekrama..
- JohnyString
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 14.04.2010 21:19
Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív
Čerpadlo je z gIII tdi ahu, už sem se dokonce jednou dostal ve vagu na nastavení voln. dávky je to haluz de to jak se tomu zachce . Myslíš naklápět čerpadlo kuli předvstřiku? ten mám nastavenej podle grafu a hodnoty kolísají mezi 49 a 51. Na jedničku dvojku jede dobře ale při trojce od spodu na plnej trochu škube. Ještě to radši zkontroluju. Popř. byl by užitečnej log popř na jakejch kanálech?
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív
Když to tu tak pročítám, tak začínám mít pocit, že mám asi špatně nastavené čerpadlo Auto jezdí v pohodě, ale hůř startuje a zdá se, že i spotřeba je vyšší. Je to AFN + trysky P764
co jsem tak pochytil, tak volnoběžná dávka by měla být 4,2-4,4mg/R, já mám 3,4
pak ten "cold start valve" by měl být pod 10? Takže těch 60% je asi trochu mimo?
předvstřik 1,3° je asi taky málo? Stejně tak "start inj qty" by mělo být těch 50-55?
Může mi někod potvrdit mou doměnku? Bohužel můj vag com 304 staženej z uloz.to mě nepustí do základního nastavení, takže koukám jen na blok hodnot
co jsem tak pochytil, tak volnoběžná dávka by měla být 4,2-4,4mg/R, já mám 3,4
pak ten "cold start valve" by měl být pod 10? Takže těch 60% je asi trochu mimo?
předvstřik 1,3° je asi taky málo? Stejně tak "start inj qty" by mělo být těch 50-55?
Může mi někod potvrdit mou doměnku? Bohužel můj vag com 304 staženej z uloz.to mě nepustí do základního nastavení, takže koukám jen na blok hodnot
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív
Cold start je 3-70 což je v normě.
A ta vstřikovací dávka startu se mě zdá trochu moc jinak si nemyslím že by bylo něco zásadně špatně.
Záleží jaký to má zvuk na volnoběhu studené/teplé jakože ostřejší zvonivější, nebo pěkně krásně měkký?..
Hůř startuje za tepla nebo za studena?
Spotřeba je docela hodně ovlivněná nastavením čerpadla.
A ta vstřikovací dávka startu se mě zdá trochu moc jinak si nemyslím že by bylo něco zásadně špatně.
Záleží jaký to má zvuk na volnoběhu studené/teplé jakože ostřejší zvonivější, nebo pěkně krásně měkký?..
Hůř startuje za tepla nebo za studena?
Spotřeba je docela hodně ovlivněná nastavením čerpadla.
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív
to sice je v normě, ale co jsem tak koukal různě na printsreeny po netu, tak tam měli všichni za tepla na volnoběh tak 3 - 5% právě
Zvuk na volnoběh krásnej, i při normální jízdě, ale při plným plynu se mi zdá docela divnej, takovej hrubej.
Starty jsou špatný hlavně studený, to točí až nepříjemně dlouho a pak oblak kouře, ale ani teplý to nechytá na drc.
Ta spotřeba těžko říct, poslední dobou je to tak 7,5l/100km, ale jsou to hlavně krátký trasy po městě.
Auto mám od léta (rozvody jsem dělal - kolečko na klice OK), tohle vše to dělá od tý doby, co to mám, jen v létě ty starty nebyly až tak hrozný, tak jsem tomu nevěnoval pozornost, v zimě jsem s tím skoro nejezdil, ale teď, když jsem to vytáhl, tak ty starty jsou fakt naprd :-/
Zvuk na volnoběh krásnej, i při normální jízdě, ale při plným plynu se mi zdá docela divnej, takovej hrubej.
Starty jsou špatný hlavně studený, to točí až nepříjemně dlouho a pak oblak kouře, ale ani teplý to nechytá na drc.
Ta spotřeba těžko říct, poslední dobou je to tak 7,5l/100km, ale jsou to hlavně krátký trasy po městě.
Auto mám od léta (rozvody jsem dělal - kolečko na klice OK), tohle vše to dělá od tý doby, co to mám, jen v létě ty starty nebyly až tak hrozný, tak jsem tomu nevěnoval pozornost, v zimě jsem s tím skoro nejezdil, ale teď, když jsem to vytáhl, tak ty starty jsou fakt naprd :-/
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív
A hele žhaví Ti to vůbec pořádně?
Co to udělá při odpojení čidla teploty chladící kapaliny?..
Co to udělá při odpojení čidla teploty chladící kapaliny?..
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív
to jsem ani nezkoušel, jako můžu vyzkoušet, ale TDI musí chytnout v pohodě i bez žhavení
ještě mi příjde, že má startér docela nízký otáčky, tak ho možná zkusím dát na repas. A ještě jedna věc, po nastartování (za studena) to prvních pár vteřin vůbec nereaguje na plyn (jako kdyby chyběla nafta, nebo nevím)
ještě mi příjde, že má startér docela nízký otáčky, tak ho možná zkusím dát na repas. A ještě jedna věc, po nastartování (za studena) to prvních pár vteřin vůbec nereaguje na plyn (jako kdyby chyběla nafta, nebo nevím)
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 04.12.2013 17:57
Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív
to mne 1Z udela taky,ale jen kdyz sem lakomej a v nadrzi je neco pekelnyho...nez se to ohreje tak cca2minuty si to zije svuj zivot a neda si do nej zasahovat.pak se vzpamatuje a je to ok
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 01.11.2016 10:09
Re: Nastavení předvstřiku a vstřikovacího množství-co dřív
Čau klubisti, vysvětlím problém a budu rád za rady. Audina A4, 1,9 TDi, 1998, do té doby absolutně bezproblémové auto, začala nechávat naftovou stopu. Motor dole zadělanej od nafty, na zdviži sme prostě na volnoběh nepoznali odkud to teče. Trubky až k filtru suché. Usoudili jsme, že pouští čerpadlo. Sundali jsme rozvody a vyndali čerpadlo. Čerpadlo jsme nechali přetěsnit. Koupili se nový rozvody,namontovali čerpadlo, rozvody, které jsme nastavili dle instrukcí škodováckého mechanika (ne jako vždy na rysky na řemenu, možná to byla chyba). Myslím, že sme čerpadlo zalili dostatečně ( když se povolí matky na vstřikách, lítá nafta). A NEJDE NASTARTOVAT! Startér točí,hulí to jako kráva, mastnej, šedej kouř, zadýmovací zařízení na tanku hadr. Chytne to jen při přímém vstříknutí čističe na brzdy (zvěrstvo, já vim), jak dojdou páry čističe, tak to chcípne. Šoupali jsme horní část čerpadla dozadu, jeden čas se nám to i povedlo startovat, ale STRAŠIDELNĚ to hulilo. Šoupli sme to zas dopředu, hulilo to při točení startérem o dost míň, kouř bílej. Tak co teď? Je mě jasný, že budou rady, abych to dal specialistům do značkových servisů, ale tomu bych se radši vyhnul a dal to tam až na fine doštelování . Děkuji.