Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- vassek.s8
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 11.11.2012 21:31
Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
Tak jsem zaslepil ten EGR pouze tenkým plechem a tu "aparaturu" jsem tam nechal, ALE zdálo se mi, že by bylo lepší to zaslepit na přírubě číslo 2 (obr.1) než na přírubě č.1.. To ničemu nevadí ne ?
Poté jsem zaslepil hadičku co vede z trubičky, označené jako 3. na obrázku 2, ale tu trubičku jsem nechal volnou.. Vadí to něčemu ?
Teď jsem zvědav na rozdíl.. teda jestli se nějakého dočkám.. Díky
Poté jsem zaslepil hadičku co vede z trubičky, označené jako 3. na obrázku 2, ale tu trubičku jsem nechal volnou.. Vadí to něčemu ?
Teď jsem zvědav na rozdíl.. teda jestli se nějakého dočkám.. Díky
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
V pohodě ,tak to klidně nech.
A všimni si že to bude méně hulit..
A všimni si že to bude méně hulit..
- vassek.s8
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 11.11.2012 21:31
Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
Jj tak dobrý.. no ono to téměř nezahulí ani teď.. ale třeba mi popřeje štěstí a přestane to cukat.. tak uvidíme..
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
tenhle problem jsem uz resil nekolikrat vzdy to bylo vybehane cerpadlo po vymnene bez problemu jeden majitel si dokonce nechal od specialistu v DE vymnenit setrvak pak prijel jine cerpadlo a po problemu hold nase nafta
- boost
- Člen klubu
- Příspěvky: 387
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BECHYNĚ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
Ahoj, teď řeším stejnej problém, měl sem před rozvodama, tak sem udělal rozvody, kolečko na klice, hydra a gufera ventilů. Silentbloky motoru zadní a přední. čerpadlo komplet repas pře cca. 5 lety (60000km) + nový trysky kdy to cukalo a pomohlo to. Od té doby Verva a VIF a od loňskýho roku to pocukává zase, ale jenom při lehkým sešlápnutí plynu. Tak jestli zase čerpadlo? Řídící vstřik má 88 ohmů. Takže by měl být taky OK. Diagnostika OK, log taky. Takže se přidávám, nějaký nápady? EGR záslepka, trysky 81 kW a chip dieselpower
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
Tak mi řekni proč to na mém autě nedělalo před tím než sem tam dal budíky z Venta.golfgti16vv píše:tenhle problem jsem uz resil nekolikrat vzdy to bylo vybehane cerpadlo po vymnene bez problemu jeden majitel si dokonce nechal od specialistu v DE vymnenit setrvak pak prijel jine cerpadlo a po problemu hold nase nafta
Ještě jednou to napíšu.
Motor mám AHF ( čerpadlo, trysky, altík, servo pumpa ).
Turbo 1Z, elektrika 1Z, ŘJ 1Z , budíky 1Z - vše z jednoho auta ( Vento ).
Komplet všechno z Venta sem vyndal a dal do G II i s převodovkou.
Rok sem jezdil na motoru 1Z s budíky Golf II TD s mechanickým náhonem tacho, ale nešel otáčkoměr tak sem tam při předělávání motoru na AHF zastavěl ty origo budíky z Venta a připojil elektronický snímač rychlosti aby fungovalo vše jak má..
(Pozor zajímavé je že než sem tam dal budíky z Venta, tak to AHF jezdilo na ty z G II a vše fungovalo bez cukání..Ale to je vlastně jedno motor je jen mechanická část která bude teoreticky fungovat na cokoli..)
A od té doby to při cca. 1500ot/min pocukává ( ale pouze a jen na skoro nesešlápnutý plynový pedál ).
Když odpojím snímač rychlosti tak to nedělá.
Motor AHF má najeto cca. 6o ooo tkm možná míň , čerpadlo bylo zalité petrolejem s trochou nafty.
Prolil sem čerpadlem na volnoběh 0,5 litru čistého VIFu a nezměnilo se to.
Čerpadlo i trysky jsou 100% v pořádku.
Tak čím to teda je ???
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1308
- Registrován: 05.08.2010 20:02
- Bydliště: Sokolov
Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
To jsou nekdy veci mezi nebem a zemi... treba kolega mel forda a postupne vymenil vse i motor s cerpadlem a i pedal plynu a stale mu to ruzne pocukavalo. Opravil to tim ze vymenil za jine necukaci auto. A kdo vi mozna si ten ford cuka doted.
Zkousel jsi odpojit ten signal rychlosti pro jednotku motoru?
Zkousel jsi odpojit ten signal rychlosti pro jednotku motoru?
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
Čoveče zatím ne , v úterý ráno mi křaplo v krční páteři a sem na nemocenské..
Takže zatím se flákám, ale o víkendu bych to možná už mohl zkusit..
Takže zatím se flákám, ale o víkendu bych to možná už mohl zkusit..
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1308
- Registrován: 05.08.2010 20:02
- Bydliště: Sokolov
Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
njn uz taky nejsi nejmladsi a musis se setrit. ...to takhle zavola host platim... holt se musis otacet celej..
to co radim neni na vyreseni zavady ale na obejiti ale kdyz to bude fungovat tak proc ne. tahle jednotka ma signal rychlosti v podstate stejne jen pro funkci tempomatu.
to co radim neni na vyreseni zavady ale na obejiti ale kdyz to bude fungovat tak proc ne. tahle jednotka ma signal rychlosti v podstate stejne jen pro funkci tempomatu.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
Odpojim a bude seru na to , pak stejně bude jiná ŘJ tak co snad to pak bude chodit normálně..
Jednotku asi budu mít za pěknou cenu od Libanga ( snad bude použitelná ) , ten je teď v hospitalu po bouračce..
Apropó kabel z PINu 2 je pro jednotku že , aspoň co sem civěl do autodat tak by asi měl být..
Jednotku asi budu mít za pěknou cenu od Libanga ( snad bude použitelná ) , ten je teď v hospitalu po bouračce..
Apropó kabel z PINu 2 je pro jednotku že , aspoň co sem civěl do autodat tak by asi měl být..
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1308
- Registrován: 05.08.2010 20:02
- Bydliště: Sokolov
Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
jestli je to v autodatech tak by to melo sedet. vlastne do te doby nez jsi dal nove budiky tak jednotka nemela signal o rychlosti protoze kabel nebyl zapojeny... Libangovi jsem tuhle psal a odpovidal ze je v nemocnici a rikal jsem si ze se mu snad nic strasneho nestalo a bal jsem se zeptat. tak hlavne aby se brzy uzdravil.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic
- vassek.s8
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 11.11.2012 21:31
Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
Tak výměna nafty také nepomohla.. Co teda myslíte, že bych měl zkusit teď ?
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1308
- Registrován: 05.08.2010 20:02
- Bydliště: Sokolov
Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
zkontroluj si jeste regulacni ventil na privodu paliva do cerpadla. je hned vedle privodu nafty primo na cerpadle. je na desitku stranovy klic ale budes i muset udelat pripravek na povoleni vysroubovani jinak by jsi musel rozkuchavat cerpadlo. staci na to kulatina a vyriznout do ni drazku 10mm sirokou a nasadit a zabrat. jestli bude krouzek z ventilu vylezly ven tak je to take spatne.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
Ty vole,ta rukavice