Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
PříspěvekNapsal: 16.12.2013 19:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

579

Bydliště:

mám

11maja11

dekuji za kopirovani SZ do tematu, ikdyz jsem ti psal,ze to tam davat NECHCI... uz to bylo osobni a je to podle me mimo tema ;) nicmene diky za info k memu problemu (resim jej dlouho proto,ze jsem doted resil dulezitejsi problemy at uz motorove, mechanicke nebo zavady v elektrine ;), proto tak reaguji na domysleni o mne)

osobne me proste vytoci kdyz nekdo vezme vetu,tu zesmesni a na zaklade toho stavi ;)

jinak k tem vykricnikum a nazvu topicu - viz screen, mozna jsem si spletl nazev, ale pokud se nepletu,tak platforma,na ktere tohle forum stoji se kopiruje nazev topicu do odpovedi - screen je z prvni stranky ;) pokud se pletu,budu rad, kdyz me opravis ale nekam,kam to patri a ne opet do tematu o motorech,ale spis do SZ atp.. ;) diky


Přílohy:
vw.jpg
vw.jpg (162.47 KiB) Zobrazeno 1229 krát


_________________
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!

_________________
výroba plašítek hlodavců, kun, myší, bobrů a jiné havěti z aut
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
PříspěvekNapsal: 16.12.2013 19:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8271

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Ano screen je spráně protože témata byla sloučena v obou se řešila jedna a ta samá věc cukání na lehkém sešlápnutí plynového pedálu.
Takže obsah dotazu je stejný jak se řešil dále.
Po sešlápnutí pedálu více, cukání mizí.

Ale ano máš ve všem pravdu.

Dále se už nijak, nikde a k ničemu vyjadřovat nebudu.
:kap: :kap: :kap: :kap: :kap: :kap: :kap: :kap: :kap:

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
PříspěvekNapsal: 16.12.2013 20:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

579

Bydliště:

mám

nemusis se hned urazet ;) snazim se ti jen vysvetlit, proc jsem si to myslel ;) verim,ze mas konstruktivni rady atp ;) ozval jsem se kvuli jinym vecem.... ....

pis si tu jak chces,jestli tu kvuli tomu chces vsechno vzdavat,to nema smysl... nemam golfa,mam jenom problem s cukanim a pujdu si hledat holt jinam ;)

_________________
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!

_________________
výroba plašítek hlodavců, kun, myší, bobrů a jiné havěti z aut


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
PříspěvekNapsal: 15.01.2014 18:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.11.2009

Příspěvky:

332

Bydliště:

Třešť

zdravím tak jsem vymeňil ten snímač paliva g81 a stále to cuká . Už si stím nevím rady . Ještě jsem na netu vyčetl že by mohl bejt špatnej snímač na převodovce . Tak uvidíme. Jinak tady přikládám LOG jestli z toho někdo něco pozná .

http://czshare.com/5859996/LOG-01-001-002-003.CSV

_________________
VW Golf III TDI oem+ #LP3G
ex: VW Golf III TDI gt2052v,race 520,12mm,fmic - 202hp
ex: VW Golf III JOKER
ex: VW Golf II GTD
ex: VW Golf II 1.6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
PříspěvekNapsal: 16.01.2014 03:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.12.2011

Příspěvky:

77

jaky mas napeti cerpadla a volnobeznou davku?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
PříspěvekNapsal: 16.01.2014 12:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8271

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Toto je správná cesta pane kolego :wink: !

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
PříspěvekNapsal: 16.01.2014 19:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.11.2009

Příspěvky:

332

Bydliště:

Třešť

Jinak auto tahá parádně . Starty za tepla dobrý , za studená si 2-3 protočí ale mám rozhozenej předvstřik ten budu ladit až o víkendu .
Snímač rychlosti jsem měnil a nic. Jo a ještě jsem zapoměl dodat že by tam udajně měli být silnější vstřiky P764.


Přílohy:
blok.png
blok.png (1.06 MiB) Zobrazeno 1181 krát

ffdfsdfggfgfgfgfgfgfgfg.png
ffdfsdfggfgfgfgfgfgfgfg.png (763.03 KiB) Zobrazeno 1181 krát


_________________
VW Golf III TDI oem+ #LP3G
ex: VW Golf III TDI gt2052v,race 520,12mm,fmic - 202hp
ex: VW Golf III JOKER
ex: VW Golf II GTD
ex: VW Golf II 1.6
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
PříspěvekNapsal: 17.01.2014 01:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.12.2011

Příspěvky:

77

Zacni predvstrikem nastav ho plus minus 55,davku klepni aspon na 4mg a napeti cerpadla sleduj na vyplym motoru


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
PříspěvekNapsal: 17.01.2014 01:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.12.2011

Příspěvky:

77

a hlavne to polad na ohratym motoru a ne na 70ti stupnich


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
PříspěvekNapsal: 17.01.2014 16:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.11.2009

Příspěvky:

332

Bydliště:

Třešť

Ok tohle jsem měřil když jsem přijel domů nechal auto stát a pak jsem měřil.

_________________
VW Golf III TDI oem+ #LP3G
ex: VW Golf III TDI gt2052v,race 520,12mm,fmic - 202hp
ex: VW Golf III JOKER
ex: VW Golf II GTD
ex: VW Golf II 1.6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
PříspěvekNapsal: 18.01.2014 18:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.11.2009

Příspěvky:

332

Bydliště:

Třešť

Tak dnes se naladil předvstřik dal se na 59 a cukání zmizelo . Volnoběžnou dávku jsem zatím nezvyšoval zkusím později.

_________________
VW Golf III TDI oem+ #LP3G
ex: VW Golf III TDI gt2052v,race 520,12mm,fmic - 202hp
ex: VW Golf III JOKER
ex: VW Golf II GTD
ex: VW Golf II 1.6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
PříspěvekNapsal: 19.01.2014 03:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.12.2011

Příspěvky:

77

na kolik jsi mel predvstrik pred tim?a co to napeti?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
PříspěvekNapsal: 19.01.2014 03:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.12.2011

Příspěvky:

77

majo :drinks: zapoj se trochu do hry :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
PříspěvekNapsal: 19.01.2014 23:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.11.2009

Příspěvky:

332

Bydliště:

Třešť

Kolem 72. Napětí ti napíšu zítra.

_________________
VW Golf III TDI oem+ #LP3G
ex: VW Golf III TDI gt2052v,race 520,12mm,fmic - 202hp
ex: VW Golf III JOKER
ex: VW Golf II GTD
ex: VW Golf II 1.6


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.
PříspěvekNapsal: 07.02.2014 17:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8271

Bydliště:

Small Town in North Moravia

U mě po osazení čipované ŘJ ( i v případě nefunkční regulace tlaku turba vadný N75 ) se zdá že cukání zmizelo, takže je potřeba seřídit napětí na čerpadle, předvstřik a dávku paliva, pak to bude chodit jak má..

:wink: :wink:

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 104 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group