Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.

Příspěvek od mecsoun »

To je prave tim ze kazda jednotka ma jinou mapu nastavovace v cerpadle a v podstate tech nastavovacu na cerpadla je take hodne a kazdy ma jiny pracovni rozsah. Ale maloktere auto ma presne to cerpadlo co ma mit tak pak se to muze projevit i takhle. Na prikladubkdyz to ukazu tak jeden nastavovac ti da na stejnem napeti deset mg a druhy trinact mg a pak se muze stavat toto ze to pocukne. Ale myslim ze to neni zase nic tak strasneho. Prece jen kupovat origo cerpadlo k te dane jednotce by bylo za ranec penez.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.

Příspěvek od 11mAjA11 »

Ono to cukání je fakt na pikaču nepříjemné a nedá se s tím moc jezdit jako že lážo plážo..

Uvidím co s tím udělá ta jednotka, až ji trochu poladíš, pak to seřízení beru jako poslední záchranu.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.

Příspěvek od mecsoun »

:) na spodek se nesaha ;) ale mas recht je to takove napytel ze kdyz jen lechtas plyn tak to neprijeme pocukava jakoby jsi nedokazal udrzet nohu na pedalu a porad ji poustel a seslapoval. :(
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.

Příspěvek od 11mAjA11 »

Heh je to ještě horší, mě se to cuká jak když se ti nedostává nafta, resp. jako by šla s bublinama, ale strašně moc intenzivně, pokud to nemá aspoň 1600 ot tak to cuká jak pitomé..

Ale snad to vychytáme a bude to fungovat podle představ..

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
Tom2002
Řidič
Řidič
Příspěvky: 139
Registrován: 19.10.2011 21:31
Bydliště: Kósek od Olomóca

Re: Cukání motor golf III 66kw motor 1Z

Příspěvek od Tom2002 »

golfik1994 píše:Cuka to tak ze jakoby ten motor vynechaval ale jakmile seslapnu plyn tak se to srovna, uz jsem tu cetl par veci na foru jen sem se chtel poptat. a na volnobeh jde motor nepravidelne
mam podobny problem, motor v nižších otačkách (pod 2tis) pocukává, vynechává. hlavně když ma malo plynu

když mu šlapu tak jede dobře už od spodu až do červenyho neni problem i na 4 ku

volnoběh nepravidelný, občas se chytne a vrčí dobře, ale vetšinou ne

TDi 1Z 66kw
BMW 2002 1972
BMW 325i E30 1987
Škoda 120l lesopolní cross special
VW Vento TDi 66kw

Uživatelský avatar
Tom2002
Řidič
Řidič
Příspěvky: 139
Registrován: 19.10.2011 21:31
Bydliště: Kósek od Olomóca

Re: Cukání motor golf III 66kw motor 1Z

Příspěvek od Tom2002 »

díky :drinks: zkusim odpojit tachometr, protoze to zaclo cukat az potom, co jsem ho zprovoznil, tak snad to bude tim.. :D
BMW 2002 1972
BMW 325i E30 1987
Škoda 120l lesopolní cross special
VW Vento TDi 66kw

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Cukání motor golf III 66kw motor 1Z

Příspěvek od 11mAjA11 »

Nemusí to nutně být tím, já to dodnes nemám vyřešené a sázím na nesprávně nastavené čerpadlo.

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
vassek.s8
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 11.11.2012 21:31

Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.

Příspěvek od vassek.s8 »

Novy zjisteni.. :-D cukani uplne neprestqlo jen se trochu omezilo.. prijde mi ze uz tolik necuka 2-3 ale spis se to presunulo na 4q.. sem zmatenej.. ale urcite uz to neni tak hrozny.. :-)

Uživatelský avatar
C3
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.

Příspěvek od C3 »

tyjo lidi, tak uz taky nejakej patek resim cukani ve vyssich otackach (ztrata vykonu,ale motor jede) a treba po pul sekunde zase vykon naskoci, pak zase vypne... atp... a dela to takovy to
huuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnnnnhuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnhuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnn :))
:/ samo diagnostika ok, delam ji kazdej mesic ze zoufalstvi nekolikrat, EGR zaslepene, kat off, sani vycistene, turbo nove (zanovni? cca 10000)... a sbiram inspiraci, zatim nejvic sazim na regulaci turba :/ uz to nekdo odstranil touhle "operaci"? :) a co kurna znamena regulace turba? (vim jen o tom bazmeku zezadu na turbu a nemam se k tomu tam strkat hnatu a hledat, kde vlastne to turbo pod motorem je a jak se sakra cisti... :-)) )
jinac to je hodne citit pod zatezi a vyssich otackach... kdyz to palim na dvojku a tocim do extremu, tak to cuka hodne - je to silne citit, na petce je to samozrejme hodne slabe (s moji prevodovkou nemam moc prilezitosti ten motor tocit do vysokych otacek,protoze pri takove rychlosti se oddeluji plechy od auta)
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.

Příspěvek od 11mAjA11 »

Dotaz opět nic neříkající..

Kód motoru ??

Měřené hodnoty ? Log v zátěži ? přísun paliva/zavzdušnění ??
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
C3
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.

Příspěvek od C3 »

:-) 11mAjA11
nevim,co by ti to melo rikat ;) tuna lidi tu priadala logy a zbytecne ;) nicmene logy, hodnoty atp atp atp dodavat nebudu ;) kdybych dodal kazdej,tak ti jich sem poslu skoro 30 ;) a kde nic, tu nic, bez chyby ... navic je mam tak 200km daleko :( ;) typ je 1Z ...diagnostika pri vyvolani toho cukani hlasi, ze mam prilis velky tlak oproti idealu a nasledne klesne pod idealni tlak, pak zase stoupne a zase klesne ... chyby nic, aktivni clenove,nic... ... ..... ...

btw psal jsem to sem spis proto, ze jsem uz tady nekde potkal clovicka,ktery presne muj problem vyresil.. s tim,ze je to kravinka ;)
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.

Příspěvek od 11mAjA11 »

popis " huuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnnnnhuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnhuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnn " je opravdu přesný..

To co tu řešíme s kolegou golfik1994 je opravdu pocukávání (škubání podobné přerušování zapalování u benzínových motorů) při mírném sešlápnutí plynového pedálu při konstantní jízdě ( lehké zátěži ) to co "popisuješ" TY je vynechávání výkonu podobající se sporadickému padání do nouzového režimu a jak píšeš dělá to ve vyšší zátěži..

Náš problém je naprosto odlišný Tvému.

Co má znamenat : "...diagnostika pri vyvolani toho cukani hlasi, ze mam prilis velky tlak oproti idealu a nasledne klesne pod idealni tlak, pak zase stoupne a zase klesne ... chyby nic" ?????
Tak buďto to vyhodí chybu nebo ne..

Pokud to vyhodí chybu, tak ta chyba má své kódové označení, bez kterého je jakékoli další tlachání naprosto zbytečné.

Regulace turba u 1Z, tzn. obtokové turbo, je malinko jinak řešená než u naklápění lopatek..
Na obtoku netřeba nic čistit resp. pokud chodí volně přepouštěcí klapka není třeba nic čistit ve smyslu rozebírání komor atp. .

Podle celého popisu : "zatim nejvic sazim na regulaci turba :/ uz to nekdo odstranil touhle "operaci"? :) a co kurna znamena regulace turba? (vim jen o tom bazmeku zezadu na turbu a nemam se k tomu tam strkat hnatu a hledat, kde vlastne to turbo pod motorem je a jak se sakra cisti... :-)) )"

to buďto odvez někomu, kdo bude vědět co dělá, nebo se v tom hrabej donekonečna s nejistým výsledkem opravy stylem pokus omyl měněním dílů jako doteď..

Navíc řešit takovýto problém na dálku, bez toho aniž bych to třeba já měl možnost projet a "ošahat" je holý nesmysl, jsou závady typu netěsností, špatných kontaktů, špatné dodávky paliva - tyto opravy se dají na dálku poradit, pak jsou složitější špeky, které holt člověk musí mít u sebe a pracovat na tom..

Někdo to pochopí , někdo ne...
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
vassek.s8
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 11.11.2012 21:31

Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.

Příspěvek od vassek.s8 »

Výměna všech filtrů také nepomohla, ještě jsem zkusil na zkoušku připojit powerbox, ani ten mě cukání úplně nezbavil..

Uživatelský avatar
Hmotak
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 332
Registrován: 01.11.2009 21:45
Bydliště: Třešť

Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.

Příspěvek od Hmotak »

Dělá mi to samé a diag. hlásí Snímač teploty paliva G81 na dieselpower jsem vyčetl že by to mohlo dělat aj to škubání tak jsem zvědavej po výměně . Motor 1Z
VW Golf III TDI oem+ #LP3G
ex: VW Golf III TDI gt2052v,race 520,12mm,fmic - 202hp
ex: VW Golf III JOKER
ex: VW Golf II GTD
ex: VW Golf II 1.6

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Cukání při lehkém sešlápnutí plynu.

Příspěvek od 11mAjA11 »

Tak pro pana C3 a jeho apelaci :

"drahý správče... tohle jsem chtel napsat do tematu a vyvztekat se obdobne, jako mi prijde, ze mnou pohrdas a chytas za slova... nicmene nechodim na vw-club abych si cetl hadky idiotu (mezi ktere bych nas dva tedko zaradil), ale kvuli konstruktivnejsim radam a hlavne zkusenostem ostatnich ... tzn co jsem ti tam chtel poslat je nasledujici:

11maja11 ok, kdo si to precte, muze to huuunn brat jako srandu (proto je za tim smail?!?), kdyz mi to vycitas,beru zpet a odlehcovat temata nebudu ;) abych tu byl za blba, kterymu se rozebira kazda veta,proto jsem to nepsal - ucel jsem uz rikal, rada strcit do servisu je zbytecna a logy chybu proste nehazou, ani kdyz tu zavadu vyvolam ;) tema se jmenovalo " Cukání motor golf III 66kw motor 1Z ", proto me nenapadlo popisovat,ze mam ten samy motor a prejmenovani jsem si neuvedomil ;) tim asi ke spolecnemu "nepochopeni" a zbytecneho nasirani se;)

zadalsi by me zajimalo, proc me odsuzujes stylem "opravy stylem pokus omyl měněním dílů jako doteď.." ;) vis s odpustenim prd,co jsem na aute doted opravil.. .a jak ;) nezlob se na me, nasel jsem nejpribuznejsi AKTIVNI tema dost podobne moji zavade (po precteni tu spousta lidi popisuje presne co mam ja, spousta neco jineho) ;) a do toho tematu jsem se pridal a napsal,ze mam obdobny problem ;) pokud resite neco jineho, jsem opravdu off topic a klidne moje prispevky smaz ;) nebudu to tu v tom pripade zasirat...."


Nikdo nikým nepohrdá a nikoho neodsuzuje, sám si vypsal kolik si toho vyměnil, tzn. řešíš závadu delší dobu.
Toto téma je od počátku pojmenováno a řešeno jako Cukání při LEHKÉM sešlápnutí plynového pedálu !

To že Tobě LOGY a další data nic neříkají neznamená, že třeba mecsounovi taky nic neřeknou, prostě a jednoduše ti to nejspíš padá do nouzáku vlivem překročení tlaku v sacím potrubí ( takže co za tím může být? rozštelovaná regulace turba, vadné čidlo snímání tlaku, poškozená ŘJ ) podobně se to chová taky když dochází k přerušování přísunu paliva ( ucpaný koš v nádrži, filtr, poškozené čerpadlo, netěsnost palivového vedení ) , ale tobě to přeci píše anomálie tlakového vzduchu a po to bys měl jít, podle všeho to nebude tak jednoduché jako se domníváš a nebo taky jo ono většina potíží bývá buďto velmi závažných a nebo naopak naprostá prkotina ( ovšem v obou případech se povětšinou pátrá poměrně dlouho než se člověk něčeho dopátrá..)

Začni prokontrolováním všech kabelových spojů týkajících se motorové kabeláže, prostříkání kontaktolem a určitě namazáním nějakou vazelínou, velký kulatý konektor na motoru, přípojky od čerpadla, konektor ŘJ a čistě jen pro sichr bych ŘJ vytáh a odšrouboval kryt a prokontroloval propojovací hadičku k snímacímu čidlu tlaku.

Pokud nic nenajdeš a nic nepomůže bylo by dobré to napíchnou na osciloskop a nahrát data, to ovšem neumí každý a je to opravdu nelehká práce, osobně znám jen jednoho člověka, který s tím umí fakt dobře pracovat..

Takže vzhůru k lepším zítřkům !
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“