ja jsem Georgemu rikal, at to treba vezme a da tam motor z TDi..a jestli bude George chtit, tak mam komplet celej 66kW TDi motor i s elektrikou a k tomu i svody a turbo z 96kW...jenom nemam ecuGeorge píše:Stručně řečeno, george ještě G3 nemá, ale ví, že 55 a ani 66kw mu stačit nebude, a pouze sehnal krásnou G3 ale bohužel v TD, tak se nejdřív ptá.
Co s 1,9TD?
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- selkie
- VWexpert
- Příspěvky: 4943
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Autoservis všech značek, troufnem si i na kamion.
Specializace na Bentley, Porsche
Odtah skoro zadarmo a pro klubáky ještě sleva 732 201 994
Tlučhuby:
- Marek 3L
- MILDA SM
Specializace na Bentley, Porsche
Odtah skoro zadarmo a pro klubáky ještě sleva 732 201 994
Tlučhuby:
- Marek 3L
- MILDA SM
- George
- Moderátor
- Příspěvky: 1468
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
hele o turbu jsi mi nic neřekl? to by sem možná vzal
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- selkie
- VWexpert
- Příspěvky: 4943
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
v tom pripade je George v poradi...zalezi, jak se rozhodne SpeeedyXxX...George píše:hele o turbu jsi mi nic neřekl? to by sem možná vzal
Autoservis všech značek, troufnem si i na kamion.
Specializace na Bentley, Porsche
Odtah skoro zadarmo a pro klubáky ještě sleva 732 201 994
Tlučhuby:
- Marek 3L
- MILDA SM
Specializace na Bentley, Porsche
Odtah skoro zadarmo a pro klubáky ještě sleva 732 201 994
Tlučhuby:
- Marek 3L
- MILDA SM
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Tak to bylo asi cosi špatně... Jak mě tak kolegovi tlačí origo turbo s funkčním bypasem kolem 1,2 (dá se regulovat na bypasu) a bez IC a dalších úprav (děravý výfuk se nepočítá ) to jede hodně rozumně.boost píše:já bych to nechal bejt, pochybuju že má najeto jenom 100000km. A já toho s tímhle motorem vyzkoušel a nikdy to nebylo o moc lepší. Bypass ucpanej, plnilo mi to asi 1bar. Víc nafty. EGR Ventil odpojenej, INtercooler Z AFN pod nárazníkem. Sportovní filtr Green přímo pro tenhle motor. Prostě spousta věcí a nikd ynic moc. Táhlo to líp, bylo to pružnější, ale v hrozně vysokejch otáčkách. A kolem 2000ot. top bylo spíš horší. Kdybys chtěl ten filtr, nebo mezichladič, nebo vedení k němu doma dělaný, stačí říct.
Pokud seženeš TD v super stavu a nechceš jít přes 100k tak je to dobrá možnost (a TD daleko líp jezdí na RO). Přestavba na el. TDi je docela porod a mTDi je daleko lepší volba (má nakonec větší potenciál než elektrika). Ale je to o tom co chceš a seženeš...
Golf real car, real fast