Co s 1,9TD?

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Uživatelský avatar
selkie
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4943
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od selkie »

George píše:Stručně řečeno, george ještě G3 nemá, ale ví, že 55 a ani 66kw mu stačit nebude, a pouze sehnal krásnou G3 ale bohužel v TD, tak se nejdřív ptá. :wink:
ja jsem Georgemu rikal, at to treba vezme a da tam motor z TDi..a jestli bude George chtit, tak mam komplet celej 66kW TDi motor i s elektrikou a k tomu i svody a turbo z 96kW...jenom nemam ecu
Autoservis všech značek, troufnem si i na kamion.

Specializace na Bentley, Porsche

Odtah skoro zadarmo a pro klubáky ještě sleva :D 732 201 994

Tlučhuby:
- Marek 3L
- MILDA SM

Uživatelský avatar
George
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1468
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

hele o turbu jsi mi nic neřekl? to by sem možná vzal :twisted:
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
selkie
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4943
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od selkie »

George píše:hele o turbu jsi mi nic neřekl? to by sem možná vzal :twisted:
v tom pripade je George v poradi...zalezi, jak se rozhodne SpeeedyXxX... :wink: :D
Autoservis všech značek, troufnem si i na kamion.

Specializace na Bentley, Porsche

Odtah skoro zadarmo a pro klubáky ještě sleva :D 732 201 994

Tlučhuby:
- Marek 3L
- MILDA SM

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

boost píše:já bych to nechal bejt, pochybuju že má najeto jenom 100000km. A já toho s tímhle motorem vyzkoušel a nikdy to nebylo o moc lepší. Bypass ucpanej, plnilo mi to asi 1bar. Víc nafty. EGR Ventil odpojenej, INtercooler Z AFN pod nárazníkem. Sportovní filtr Green přímo pro tenhle motor. Prostě spousta věcí a nikd ynic moc. Táhlo to líp, bylo to pružnější, ale v hrozně vysokejch otáčkách. A kolem 2000ot. top bylo spíš horší. Kdybys chtěl ten filtr, nebo mezichladič, nebo vedení k němu doma dělaný, stačí říct. :-)
Tak to bylo asi cosi špatně... Jak mě tak kolegovi tlačí origo turbo s funkčním bypasem kolem 1,2 (dá se regulovat na bypasu) a bez IC a dalších úprav (děravý výfuk se nepočítá :lol: ) to jede hodně rozumně.
Pokud seženeš TD v super stavu a nechceš jít přes 100k tak je to dobrá možnost (a TD daleko líp jezdí na RO). Přestavba na el. TDi je docela porod a mTDi je daleko lepší volba (má nakonec větší potenciál než elektrika). Ale je to o tom co chceš a seženeš...
Golf real car, real fast

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“