1.9 TD tlak turba
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
1.9 TD tlak turba
ahoj kuci sem neska dal zas nejakou peci mymu G3 1.9TD a cca po 3/4roce denniho jezdeni sem zjistil ze vzal cca litr oleje tak koukam do hadic k turbu a byly zamasteny ale rekl bych ze tak nejak normalne a pak sem meril tlak turba a nameril sem 0,6 Bar potreboval bych vedet jestli je to ok nebo uz ko popripadne jak zjistit jak je na tom turbo. diky moc za pomoc
PS.: auto bezi paradne a chyta na drc.
PS.: auto bezi paradne a chyta na drc.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Nastavení můžeš provádět na tyčce co ovládá bypas - vzadu za motorem vede z turba (těsně vedle něj) na svody k klapce bypasu. je to dlouhá tyčka se závitem - když posuneš packu ovládání bypasu dál od turba zvedne se tlak pri kterem se bypas otevre a tím i plnící tlak. Na Ventilerovi mi to nastavili na cca 1,2 pri plné zátěži a už někde nad 2000 to tlačí kolem 1 atm.
Je ale dobré si nechat seřídit naftu - chudá směs, velký tlak a TD motor v prdeli...
Taky naftě moc nerozumim ale DieselPower je dobrý zdroj.
Je ale dobré si nechat seřídit naftu - chudá směs, velký tlak a TD motor v prdeli...
Taky naftě moc nerozumim ale DieselPower je dobrý zdroj.
Golf real car, real fast
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
No cca 0,6 měl ventiler před seřízením a ikdyž mechanik byl fakt odborník (mimo jine mi vymazal paměť závad v řídící jednotce ) tak je to úplně jiné auto. Takže trocha vzduchu (budíky jsou vždycky přes 1atm tak proč je nevyužít že) a seřízení je hodně poznat.Willdaa píše:no podle tabulek jak sem psal vejs 0,6-0,83 pri standartnim nastaveni typ turba KKK coz sedi na mujok píše:Mělo by to mít tak 0,8-0,9bar
Golf real car, real fast
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Ty máš 16 ventila v turbu?Žížal píše:No cca 0,6 měl ventiler před seřízením a ikdyž mechanik byl fakt odborník (mimo jine mi vymazal paměť závad v řídící jednotce ) tak je to úplně jiné auto. Takže trocha vzduchu (budíky jsou vždycky přes 1atm tak proč je nevyužít že) a seřízení je hodně poznat.Willdaa píše: no podle tabulek jak sem psal vejs 0,6-0,83 pri standartnim nastaveni typ turba KKK coz sedi na muj
-
- Jezdec
- Příspěvky: 227
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zdíkov(Jihočeský kraj)
- Kontaktovat uživatele:
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Wesni
koukni na diesel power ja sem tomuhle motoru hovnajz rozumnel a po procteni topicu s timhle tematem uz tomu rozumim da se rict prumerne. jiank je to nastaveni turba stejny pres westgate ale jak rikam procti si to je tam toho vic co musis udelat
koukni na diesel power ja sem tomuhle motoru hovnajz rozumnel a po procteni topicu s timhle tematem uz tomu rozumim da se rict prumerne. jiank je to nastaveni turba stejny pres westgate ale jak rikam procti si to je tam toho vic co musis udelat
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
- FNT_Jergi
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha/Káraný
- Kontaktovat uživatele:
Taky mám poslední dobou pochybnosti okolo plný funkčnosti turba, ale sám se do toho radši hrabat nechci, nevíte o nějakym servisu v Praze a okolí, kde tomu rozuměj a zároveň nemaj zaječí úmysly mě okrást?
TUNING FORUM http://www.tuning-forum.org" target="_blank