1.9 TD tlak turba

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

1.9 TD tlak turba

Příspěvek od Willdaa »

ahoj kuci sem neska dal zas nejakou peci mymu G3 1.9TD a cca po 3/4roce denniho jezdeni sem zjistil ze vzal cca litr oleje tak koukam do hadic k turbu a byly zamasteny ale rekl bych ze tak nejak normalne a pak sem meril tlak turba a nameril sem 0,6 Bar potreboval bych vedet jestli je to ok nebo uz ko popripadne jak zjistit jak je na tom turbo. :oops: diky moc za pomoc :wink:

PS.: auto bezi paradne a chyta na drc. :)
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Tak uz sem to nasel je to 0,6-0,83 Bar :wink: uf sem si docela oddych :)
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Tlak se nastavuje mechanicky - takze turbo muze byt OK jen nekdo stahl tlak dolu (nebo to je z fabriky). Pokud tlak nepada pri zatezi tak je to dobre (jen v autorizovanem servisu ti reknou ze je to KO a turbo ti nabidnou za mirny obnos prevysujci cenu auta) :lol:
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Žížal

jj to znam jak to je s cenama. :lol: jink nevis kde najdu to nastaveni tlaku turba :?: diesely moc nedelam tak se nejak neorientuju :oops:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Nastavení můžeš provádět na tyčce co ovládá bypas - vzadu za motorem vede z turba (těsně vedle něj) na svody k klapce bypasu. je to dlouhá tyčka se závitem - když posuneš packu ovládání bypasu dál od turba zvedne se tlak pri kterem se bypas otevre a tím i plnící tlak. Na Ventilerovi mi to nastavili na cca 1,2 pri plné zátěži a už někde nad 2000 to tlačí kolem 1 atm.
Je ale dobré si nechat seřídit naftu - chudá směs, velký tlak a TD motor v prdeli...

Taky naftě moc nerozumim ale DieselPower je dobrý zdroj.
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Žížal

Diky moc kouknu tam na to :)
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ok »

Mělo by to mít tak 0,8-0,9bar

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

ok píše:Mělo by to mít tak 0,8-0,9bar
no podle tabulek jak sem psal vejs 0,6-0,83 pri standartnim nastaveni :wink: typ turba KKK coz sedi na muj :)
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Willdaa píše:
ok píše:Mělo by to mít tak 0,8-0,9bar
no podle tabulek jak sem psal vejs 0,6-0,83 pri standartnim nastaveni :wink: typ turba KKK coz sedi na muj :)
No cca 0,6 měl ventiler před seřízením a ikdyž mechanik byl fakt odborník (mimo jine mi vymazal paměť závad v řídící jednotce :roll: ) tak je to úplně jiné auto. Takže trocha vzduchu (budíky jsou vždycky přes 1atm tak proč je nevyužít že) a seřízení je hodně poznat.
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

O vejkendu se chci do toho dat. :wink: napacham tam IC pak pridam na tlaku turba,vic nafty a bude nic brutalniho jenom decentne aby to jelo. :) ne ze to nejede na muj vkus to jede moc pekne :wink:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ok »

Žížal píše:
Willdaa píše: no podle tabulek jak sem psal vejs 0,6-0,83 pri standartnim nastaveni :wink: typ turba KKK coz sedi na muj :)
No cca 0,6 měl ventiler před seřízením a ikdyž mechanik byl fakt odborník (mimo jine mi vymazal paměť závad v řídící jednotce :roll: ) tak je to úplně jiné auto. Takže trocha vzduchu (budíky jsou vždycky přes 1atm tak proč je nevyužít že) a seřízení je hodně poznat.
Ty máš 16 ventila v turbu?

Wesni
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 227
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zdíkov(Jihočeský kraj)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wesni »

A to nastavovani plniciko tlaku turba je stejny i u myho 1,6TD??Myslim stajny s tou 1,9.
VW Passat Variant 1,9TDI PD 96kw
VW T5 Multivan 2,5 TDI 128kW AXE T5 Board Edition

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Wesni

koukni na diesel power ja sem tomuhle motoru hovnajz rozumnel a po procteni topicu s timhle tematem uz tomu rozumim da se rict prumerne. :) jiank je to nastaveni turba stejny pres westgate ale jak rikam procti si to je tam toho vic co musis udelat :wink:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

ok píše:Ty máš 16 ventila v turbu?

bohužel ne, tak Ventu občas nadávám z trochu jiného důvodu
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
FNT_Jergi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 64
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha/Káraný
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FNT_Jergi »

Taky mám poslední dobou pochybnosti okolo plný funkčnosti turba, ale sám se do toho radši hrabat nechci, nevíte o nějakym servisu v Praze a okolí, kde tomu rozuměj a zároveň nemaj zaječí úmysly mě okrást?
TUNING FORUM http://www.tuning-forum.org" target="_blank

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“