sportovní trisky do 1.9D

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Uživatelský avatar
Hellraiser17
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: stará boleslav
Kontaktovat uživatele:

sportovní trisky do 1.9D

Příspěvek od Hellraiser17 »

cuss vw-sté chtěl jsem se zeptat jestli se prodávají někde sportovnítrisky do g3 1.9D - myslim na vstřik nafty. Nedávno jsem objevil nějakou firmu co to dělá ale už nevim jaká to byla, tak jestli někdo nevíte o něčem. Vim že nemá moc smysl ,,tunit,, diesla, ale chtěl bych z toho motůrku dostat alespoň o malinko víc. A pro pořádek 1.9D nemá ŘJ takže chip nejni reálný... takže mě napadá už jen toto. Děkuji předem všem co odpoví.

Master
Pilot
Pilot
Příspěvky: 734
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: sportovní trisky do 1.9D

Příspěvek od Master »

Hellraiser17 píše:cuss vw-sté chtěl jsem se zeptat jestli se prodávají někde sportovnítrisky do g3 1.9D - myslim na vstřik nafty. Nedávno jsem objevil nějakou firmu co to dělá ale už nevim jaká to byla, tak jestli někdo nevíte o něčem. Vim že nemá moc smysl ,,tunit,, diesla, ale chtěl bych z toho motůrku dostat alespoň o malinko víc. A pro pořádek 1.9D nemá ŘJ takže chip nejni reálný... takže mě napadá už jen toto. Děkuji předem všem co odpoví.
Prodejem trysek (i zavodnich) se zabyva fa dieselpower http://www.dieselpower.cz" target="_blank
Jinak jak spravne rikas, vzhledem k tomu, ze se jedna o atmosfericky komurkovy diesel nema cenu (a v podstate smysluplne bez zasadnich zasahu nelze) ho nejak upravovat...

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ok »

Na 1.9D ani sportovní trysky nejsou :wink: Jestli chceš víc víkonu, tak si tam namontuj 1.9TD.

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Suny »

U 1.9D by ke změně na TD mělo stačit přidat turbo (ideálně s naklápěním lopatek) samozdřejmě to bude chtít jiný svody a 1. díl výfuku. Upravit čerpadlo - dodělat přidavač nafty, nebo vyměnit za čerpadlo z TD. Přidat chladič oleje.

No a vzhledem k tomu že jsi nezměnil blok motoru tak se pak nemusíš bát technický. Turba nikoho nezajímají, důležitý jsou písmenka.

Uživatelský avatar
Hellraiser17
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: stará boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hellraiser17 »

Suny píše:
No a vzhledem k tomu že jsi nezměnil blok motoru tak se pak nemusíš bát technický. Turba nikoho nezajímají, důležitý jsou písmenka.
jj taky myslim že zásahy do sání nejsou zakázányale je to jen doměnka. jinak někdo mi říkal že TD z toho nepujde pač TD má inou kompresi. Ale co dneska jsem s tím jel po dálnici 170a docela paráda jen je to docela mrtvý...ale díky za rady.

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Suny »

Hellraiser17 píše:jj taky myslim že zásahy do sání nejsou zakázányale je to jen doměnka. jinak někdo mi říkal že TD z toho nepujde pač TD má inou kompresi. Ale co dneska jsem s tím jel po dálnici 170a docela paráda jen je to docela mrtvý...ale díky za rady.
S tou kompresí mu to nevěř, TD má ofiko psanou kompresi 22.5, D 23 a pro zajímavost 1.6TD má 23. Tedy nic nenasvědčuje tomu, že tady by se měl skrývat problém. Zásadní rozdíl v kompresi mezi turbem a bezturbem je u benzínu, to jen tak na okraj.

Master
Pilot
Pilot
Příspěvky: 734
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Master »

Suny píše:U 1.9D by ke změně na TD mělo stačit přidat turbo (ideálně s naklápěním lopatek) samozdřejmě to bude chtít jiný svody a 1. díl výfuku. Upravit čerpadlo - dodělat přidavač nafty, nebo vyměnit za čerpadlo z TD. Přidat chladič oleje.

No a vzhledem k tomu že jsi nezměnil blok motoru tak se pak nemusíš bát technický. Turba nikoho nezajímají, důležitý jsou písmenka.
Mam dojem, ze D nema ostrik pistu olejem jako TD tudiz je otazka, jak dlouho by to v pohode jezdilo... delal to uz nekdo prakticky?

Uživatelský avatar
Hellraiser17
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: stará boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hellraiser17 »

ale nejvim jestli by se to finančne vyplatilo - protože jsem nechal měnit rozvody a jen to mě vyšlo na 4 000 :cry:

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Suny »

Hellraiser17 píše:ale nejvim jestli by se to finančne vyplatilo - protože jsem nechal měnit rozvody a jen to mě vyšlo na 4 000 :cry:
Koukám že jsi sponzor, protože rozvody vychází okolo 2500,-. Záleží jaký řemen a kladku použiješ. Ale za 2200,- jsem měnil na 1.6 TD - řemen Gates a kladka SKF + práce. Takže bych řekl, že tě slušně natáhli.

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Suny »

Master píše:Mam dojem, ze D nema ostrik pistu olejem jako TD tudiz je otazka, jak dlouho by to v pohode jezdilo... delal to uz nekdo prakticky?
U 1.6 je to jak píšeš, u 1.9 jsou bloky identický. A jinak na dieselpower jsou fotky a postřehy z přestavby 1.9D na TD ve feldě.

Uživatelský avatar
Hellraiser17
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: stará boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hellraiser17 »

Suny píše:
Hellraiser17 píše:ale nejvim jestli by se to finančne vyplatilo - protože jsem nechal měnit rozvody a jen to mě vyšlo na 4 000 :cry:
Koukám že jsi sponzor, protože rozvody vychází okolo 2500,-. Záleží jaký řemen a kladku použiješ. Ale za 2200,- jsem měnil na 1.6 TD - řemen Gates a kladka SKF + práce. Takže bych řekl, že tě slušně natáhli.
no vim ze to nedela zadarmiko - cucel jsem na autokelly a tam sada stojí cca 3000 a prace kolem 1000 je odpovídající kdyz uvážim že sem to měl do odpoledne hotové.

Uživatelský avatar
ok
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2770
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ok »

Každopádně bych turbo na 1.9D nedával, rači bych koupil 1.9TD. Věřte čemu chcete ale neni to jen tak tam přidat turbo.

Uživatelský avatar
Kempes
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: stará dobrá Ostravwa :)

Příspěvek od Kempes »

trysky do toho myslím neseženeš..měl jsem 1.9D ve Ventu..taky jsem si s tím dost užil..s tím motorem mě utírala každá druhá felície :lol: ale zase to žralo nula-nula nic :lol: jinak někomu řekni, ať ti posune čerpadlo, bude se tam dostáwat wíce nafty a tudíž to o krapinku líp pojede, ale fakt jen malinko..a asi to taky začne více čmoudit :lol: jinak mě jeblo těsnění pod hlavou a praskly kroužky, když jsem to půjčil mladé, tak to uwařila, tak jsem to nechal znova přetěsnit, nahodit tam ty kroužky a přeleštit hlavu a jelo to o dost líp, fakt to šlo poznat. Na benzínech se snižuje hlava, aby to líp jelo, tady byla více méně taky snížená, to zn., že se tam zvedl tlak a tlačilo to o trochu wíc. Toť tak asi wše, co s tím můžeš udělat :wink:

Uživatelský avatar
Hellraiser17
Řidič
Řidič
Příspěvky: 159
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: stará boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hellraiser17 »

takže když to vemu kolem a kolem nemá cenu se s tímto motorem skoro zabývat pač žádná decentní změna tomu téměř nepomůže. Tkkže připadá v úvahu už jen motor, nebo spíš díly z TD a na to by se vztahoval můj další dotaz - dalo by se tam dáti větší turbo? popřípadně jestli to někdo nezkoušel a jestli to něco přidá... (omluvte moje laické všetečné otázky ale nejsem co se týče úprav aut moc zběhlý) :roll:

Uživatelský avatar
Kempes
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: stará dobrá Ostravwa :)

Příspěvek od Kempes »

to nevím, ale určitě to bude stejně komplikovaný, jako když tam dáš rovnou nějakej novej TDI motor :wink:

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“