svítí kontrolka žhavení

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
pavel104
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 07.09.2014 10:39

svítí kontrolka žhavení

Příspěvek od pavel104 »

Zdravím.
Chci Vás poprosit o radu. Známý má 3-kového golfa, diesel. Jedná se o to, že po zapnutí klíčku svítí kontrolka žhavení a auto nejde nastartovat. Zároveň s tím nejde ani připojit k diagnostice. Po odpojení baterky (cca15 minut) a znovu připojení, se kontrolka taky rožne ale hned zhasne a auto v pohodě nastartuju a taky se v pohodě připojím na VAG diagnostiku. Tam mě to ale nepíše žádnou chybu. Když auto vypnu tak už ho podruhé nenastartuju, protože zase svítí kontrolka žhavení a musím znovu odpojit baterku. Ještě doplním že při připojování baterky to hodně jiskří, jako by tam někde byl zkrat.
Prošel jsem veškeré pojistky a relátka a kabely u motoru a vše se zdá být v pořádku. Samozřejmě jsem už zkoušel hledat ve foru, jestli se to už někomu nestalo, ale všude se píše o blikající kontrolce žhavení. U tohoto auta ale nebliká, jen pořád svítí.
Nevíte někdo co by tomu mohlo být, případně na co se zaměřit????? Předem moc díky za Vaše rady. Pavel.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: svítí kontrolka žhavení

Příspěvek od 11mAjA11 »

1. Přesná specifikace auta, Trojkový Golf v Dieselu je velmi široký pojem..
2. když to teda jiskří tak je někde asi velký stálý odběr ( rádio, halarm )nebo taky sepnuté relátko pro žhavení případně sekundární příhřev chladící kapaliny..
Tzn. odpoj lištu pro žhavičky a zkus připojit baterku jestli to bude jiskřit.
Pak taky vytáhni žhaviče, a rozlouskni relé žhavení jestli není ve zkratu ( nebo slepené kontakty že furt žhaví ).
Když budeš mít odpojenou lištu pro žhavičky tak na ni napíchni zkoušečku jestli není pod stálým napětím ( případně stačí žárovka na drátech svítí/nesvítí ).

Spínaška je OK konektory na ŘJ jsou OK ?..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

pavel104
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 07.09.2014 10:39

Re: svítí kontrolka žhavení

Příspěvek od pavel104 »

Co se týká přesného typu auta - to musím zjistit. Ale motor je s turbem :lol:
Rádiem to jiskření není, to jsem odpojil. Měl jsem taky vytažené relé žhavení a přesto kontrolka svítila, ale na žhaviče přitom proud nejde.
Konektory na řídící jednotce motoru jsem nezkoušel, protože ji nemůžu najít. Nikde v motorovém prostoru není. Můžete mě poradit kde ji najdu?
Nemůže toto dělat imobilizer? Dá se to nějak vyzkoušet?
Díky Pavel.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: svítí kontrolka žhavení

Příspěvek od 11mAjA11 »

Pokud to je TDi tak ŘJ je v prostoru mechanismu stěračů.

Ale těžko takto nadálku radit když není jasné co to je za specifikaci a ještě ke všemu elektrika..

Může to dělat cokoli, pokud tam je neoriginální alarm s imobilizérem tak to klidně může být i v tom, což se na dálku stejně nevyřeší..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

mira330xd
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 28.12.2014 12:03

Re: svítí kontrolka žhavení

Příspěvek od mira330xd »

Ahoj,

mám úplně stejný problém. Relé nové, počítač byl na opravě a byl nahrán nový software pro jistotu.
Jen bych doplnil, že nesepne ventil pro otevření paliva, který sepnu přes "drátek" od baterie, pak kontrolka žhavení zhasne a mohu nastartovat.
Jedná se o motor 1Z, 66kW, rok 95.
Pomozte prosím někdo.
Předem díky :)

mecsoun
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1308
Registrován: 05.08.2010 20:02
Bydliště: Sokolov

Re: svítí kontrolka žhavení

Příspěvek od mecsoun »

Pokud jde o tdi tak kontrolku zhaveni rozsvecuje ridici jednotka... Jakym vyvodem zalezi na typu jednotky... Plastova bez imma ma prave na tenhle vyvod jiny zapojeni jak hlinikova nebo plastova s immem. Zkus popsat jak se ta zavada semlela. Jestli jsi to tak koupil nebo se to nejak stalo.
10 z 10 lidí vyřeší svůj problém po použití tlačítka "HLEDAT". Jestli jej nemůžete najít, tak pak už nepomůže nic ;)

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“