Dobrý den, tdi afn pořád padá do nouzáku,ale zvedl se rozsah otáček směrem nahorů,turbo vyčištěno,podtlaky plně funkční,. Diagnostika ukazuje tlak v sacím potrubí.Hledal jsem nějaké čidlo,ale marně,našel jsem jen teplotní. Nemáte s tím někdo prosím zkušenosti??
Děkuji
Čidlo tlaku v sacím potrubí u afn,je tam vůbec??
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 03.07.2014 21:35
- Kuny1991
- VWagenista
- Příspěvky: 1280
- Registrován: 17.10.2009 21:48
- Bydliště: Kynšperk nad VWohří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čidlo tlaku v sacím potrubí u afn,je tam vůbec??
Nejsem si teď na beton jistej, ale na 99% ho máš v ŘJ, stejně jako 1Z a ostatní TDI téhle generace. Ohledně jeho poruchovosti tu je dost témat, tak stačí pohledat
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 03.07.2014 21:35
Re: Čidlo tlaku v sacím potrubí u afn,je tam vůbec??
Díky za radu
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: Čidlo tlaku v sacím potrubí u afn,je tam vůbec??
a co pise diag tlak nedosazen nebo prekrocen co takhle log
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čidlo tlaku v sacím potrubí u afn,je tam vůbec??
čidlo máš v řídící jednotce, následuj hadičku, která vede z dlouhý plastový trubky skrz plechovou příčku, řj najdeš pod plastem pod předním oknem jak je motorek stěračů. Z jednotky sundej kryt, vevnitř najdeš ještě malou hadičku která vede k tomu čidlu, občas bývá rozpadlá, tak jí vyměň.
Pokud to nezabere, podíval bych se na regulační ventil N75, potažmo na log z jízdy...
Pokud to nezabere, podíval bych se na regulační ventil N75, potažmo na log z jízdy...
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5