Píská SERVO

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Zamčeno
Uživatelský avatar
Patrona
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 06.02.2015 01:43

Píská SERVO

Příspěvek od Patrona »

zdravím koupil jsem g3 variant 1.9 TDi AHU a když stojim na místě tak servo škube do volantu a píská ale jak mile popojedu kousek a dá se auto do pohybu tak je vše ok :/ v čem je chyba ? bývalý majitel řekl že v servu ale znalci na fb že napnutí klínového řemenu :/ tak jaká je pravda ? zítra mrknu na ten řemen jen mě zajímá jestli to nebude zbytečně :) a kdyžtak rady jak ho napnout děkuji 8O

Uživatelský avatar
TheNeal
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1683
Registrován: 28.12.2012 12:31
Bydliště: Ústí nad Labem/Hradec Králové

Re: Píská SERVO

Příspěvek od TheNeal »

V první řadě: klínovým řemenem je zejména myšlen právě řemen pohánějící příslušenství jako servo nebo alternátor, já jen abys nenapínal rozvoďák... ;) V druhé řadě mám pocit, že jsem přesně tenhle problém někde tady viděl, takže hledej, šmudlo. :D

Uživatelský avatar
Patrona
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 06.02.2015 01:43

Re: Píská SERVO

Příspěvek od Patrona »

Tak k rozvoďáku se dostanu až při větším rozebírání ne ? :D jinak děkuji

Uživatelský avatar
TheNeal
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1683
Registrován: 28.12.2012 12:31
Bydliště: Ústí nad Labem/Hradec Králové

Re: Píská SERVO

Příspěvek od TheNeal »

nevím, jak to přesně je na AHU, ale určitě to bude obojí pod stejným plastovým krytem :)

Uživatelský avatar
Patrona
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 06.02.2015 01:43

Re: Píská SERVO

Příspěvek od Patrona »

Sakra tak to je blbé :D nerad bych to posral :D dieselovým motorům moc nerozumim :D nejlepší by bylo foto a postup :D něco jako pro blbečky :D a našel jsem to téma ale nedostalo se mu odpovědi :D

Uživatelský avatar
TheNeal
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1683
Registrován: 28.12.2012 12:31
Bydliště: Ústí nad Labem/Hradec Králové

Re: Píská SERVO

Příspěvek od TheNeal »

Jedinej rozdíl proti benzínovýmu čtyřválci je v tom, že ti rozvoďák tahá ještě pumpu :) servo by mělo bejt úplně dole pod motorem jakoby čouhat, prostě ta nejnižší řemenice co najdeš :D volnej nebo mastnej řemen bude zlobit ale spíš ztrátou síly a nepravidelnym chodem, že to škube samo.. no, musí tam bejt problém jinej podle mě. doporučuju se přestěhovat ale do existujícího vlákna, protože pokud je, tak se tohle moderátorům líbit nebude. :)

Uživatelský avatar
Patrona
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 06.02.2015 01:43

Re: Píská SERVO

Příspěvek od Patrona »

dóbře tak ale i tak děkuju :)

Uživatelský avatar
TheNeal
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1683
Registrován: 28.12.2012 12:31
Bydliště: Ústí nad Labem/Hradec Králové

Re: Píská SERVO

Příspěvek od TheNeal »

no opravdu není za co :D

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Píská SERVO

Příspěvek od 11mAjA11 »

http://www.vw-club.cz/search.php?keywor ... 5B0%5D=179" onclick="window.open(this.href);return false;

1) HLEDEJ
2) Samozřejmě že rozvodový řemen nic dalšího než vstřikovací čerpadlo netahá.
Vodní pumpa je poháněná řemenem (plochým drážkovým ) spolu s alternátorem.
Servočerpadlo je hnáno samotné přímo od řemenice kliky, krátkým klínovým řemenem a servopumpou se zároveň napíná.

Samozřejmě že je tu XY témat na servo..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Zamčeno

Zpět na „Motory - diesel“