Rotacni cerpadlo 1z
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- m-NIC-h
- Profík
- Příspěvky: 916
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: in Budweis
- Kontaktovat uživatele:
Rotacni cerpadlo 1z
Ahoj po dvou dnech hledani problemu uz si nevim rady. Menil jsem cerpadlo protoze mi teklo za jiny jety ktery teda netece ale zas mi netlaci naftu. Trikrat startuju a nic po ctvrty to chytne ale tak na pet sekund a pak zas chcipne a zas netlaci. Skousel jsem odpojit drubky u cerpadla a zatocit motorem jestli to aspon strika a okolo je sucho. Muze to byt cerpadlem. Hadice mam napojene v pet lahvi s naftou a jeste jsem pridal cerpadylko aby se odvzdusnilo lip a stale nic. Tady na foru ani na internetu jsem nic nenasel. Rozvody jsou spravne nastaveny a i kdyby nebyly tak by to aspon hazelo naftu z cerpadla ne? Poradte prosim. Mam moznost koupit nove cerpadlo ale zas nechci investovat dokat mi to aspon nekdo nepotvrdi. Dekuju za nazory
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Rotacni cerpadlo 1z
Pokud to nenasaje a nestříká z trubek pro vstřiky tak nefunguje podávací část čerpadla.
Patrně je natolik opotřebená že není schopno nasát naftu.
Možná by stačilo z těch dvou poskládat jedno, nebo to původní prostě nechat přetěsnit..
Patrně je natolik opotřebená že není schopno nasát naftu.
Možná by stačilo z těch dvou poskládat jedno, nebo to původní prostě nechat přetěsnit..
- m-NIC-h
- Profík
- Příspěvky: 916
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: in Budweis
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rotacni cerpadlo 1z
No ono to původní taky uz moc nejelo. Motor má 400 v kůži. Mechanik mi řekl že prej do toho mám nalít motorovej olej s naftou. Že by mohl bejt zarostlej jak dlouho čeradlo stálo. a skoušet startovat s tim pomocným čerpadlem.Nevím nerozumim tomu jak to vevnitř funguje. A buď to pomůže nebo taky ne. A ještě jedna otázka jak je to s imobilizerem? je v čerpadle nebo na vedení nafty nekde na trubce.
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Rotacni cerpadlo 1z
Immo pokud se nemýlím odstaví naftu tím že ji nepustí ŘJ, je pod volantem černá krabička se dvěma stejnýma černýma kabelama?
Jeden je anténa (kroužek kolem spínačky) a druhý vede do prostoru pojistkové skříně.
Pokud tam není nic navíc dodělané tak tam jiná odstávka paliva není, samozřejmě na tom čerpadle je STOP ventil jak na dieselu, což znamená že jestli nedostane impulz k otevření tak naftu nepustí (i když motor bude točit neznamená to že jde nafta).
Vzal bych kus kabelu (měď ze zdi - ten tvrdý nepletený drát) a zkusil bych na stop ventil přiložit a brnknout o plus kontakt baterky jestli cvakne je OK ( resp někdo ať ti zapne zapalování a poslechni si jestli cvakne) případně diagnostikou - projet akční členy - taky by měl cvakat..
Eventuelně prohlédnout relé 109, tam bývá velmi často příčina problému se samovolným chcípáním motoru atp..
Jeden je anténa (kroužek kolem spínačky) a druhý vede do prostoru pojistkové skříně.
Pokud tam není nic navíc dodělané tak tam jiná odstávka paliva není, samozřejmě na tom čerpadle je STOP ventil jak na dieselu, což znamená že jestli nedostane impulz k otevření tak naftu nepustí (i když motor bude točit neznamená to že jde nafta).
Vzal bych kus kabelu (měď ze zdi - ten tvrdý nepletený drát) a zkusil bych na stop ventil přiložit a brnknout o plus kontakt baterky jestli cvakne je OK ( resp někdo ať ti zapne zapalování a poslechni si jestli cvakne) případně diagnostikou - projet akční členy - taky by měl cvakat..
Eventuelně prohlédnout relé 109, tam bývá velmi často příčina problému se samovolným chcípáním motoru atp..
- m-NIC-h
- Profík
- Příspěvky: 916
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: in Budweis
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rotacni cerpadlo 1z
Tak to s tim imo asi nebude. Ja mam audi 80 a tam imo neni myslel jsem jestli to neni treba v cerpadle. Tim to nebude. Stop ventil je slyset ten cvaka jako das. A rele 109 nevim kde najdu u golfa je pod pristrojovkou ale u audi nevim mam tam vic relatek. To je oznaceny primo cislem 109 na krytu?
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Rotacni cerpadlo 1z
Ano přímo na relé je vytištěno 109.
Bude kolem pojistkové skříně.
Bude kolem pojistkové skříně.
- DRAV3C
- Člen klubu
- Příspěvky: 6
- Registrován: 30.07.2010 15:19
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rotacni cerpadlo 1z
Ahoj, můžete mě někdo poradí jaké vstřikovací čerpadlo bude pasovat na motor 1z. Hledal jsem v ETCE ale tam jsou čtyři tipy,
prej rozdíl v časováni.Koupil bych ho podle toho starého ale má nečitelné číslo.Toto nejde 028130115MX
Děkuji za rady
prej rozdíl v časováni.Koupil bych ho podle toho starého ale má nečitelné číslo.Toto nejde 028130115MX
Děkuji za rady
VAG-COM 304
VW Golf III GT ´94 1.9TDi 1Z 470 000 tkm
VW Golf III GT ´94 1.9TDi 1Z 470 000 tkm
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rotacni cerpadlo 1z
jakýkoliv čerpadlo z motorů 1Z, AHU, AFN a podobně (kromě prvních 1Z z Audi 80 s klapkovou váhou, to bylo malinko jiný)
zkrátka nastavování předvstřiku pomocí tří šroubů na uchycení a drážek v na těle čerpadla, né na řemenici (jako měly novější TDI)
zkrátka nastavování předvstřiku pomocí tří šroubů na uchycení a drážek v na těle čerpadla, né na řemenici (jako měly novější TDI)
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5