Zlomený šroub v klice + vyskočená řemenice. Prosím POMOC

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Zamčeno
Uživatelský avatar
gurys
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 26.10.2007 12:44
Bydliště: Kunčice pod Ondřejníkem (okres Frýdek-Místek)
Kontaktovat uživatele:

Zlomený šroub v klice + vyskočená řemenice. Prosím POMOC

Příspěvek od gurys »

Zdravím,
otec má Golfíka dělníka 1.9TD r.v.1991 jel pro pár věcí a jak dojížděl ke kruháči zařadil neutrál a motor se jakoby kousl. Už ho nenastartoval . Auto se odtáhlo domů a podívali jsem se jen pod kapotu.
Vypadlo: hlavní řemenice co je na klice, rubnutý šroub, klíňák. Rozvoďák bohužel plandá :cry:
No prostě mě jen zajímá co všecko může být po smrti, jestli půjde znova uvést do provozu a jestli to nebude stát majlant. Motor se na startér otoči.
Bohužel nepoznám jaký typ 1.9TD to je :oops: mám Golf IV 1.4 16v
Děkuji moc za rady
Přílohy
Nejspíše největší problém
Nejspíše největší problém
motor.jpg

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Zlomený šroub v klice + vyskočená řemenice. Prosím POMOC

Příspěvek od KOŠŤÁL »

Hlavu dolů,pak to uvidíš.Jestli budou ohnutý ventily,může bejt i píst řachlej,záleží v jakých otáčkách to prdlo.A jak dlouho e to pak pokoušel nastartovat.Třeba tomu nebude nic.Kolečko-problém-
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=178&t=172028" onclick="window.open(this.href);return false;
Zkusil bych to dát májovi,ten má tyhle motory v paži http://www.vw-club.cz/memberlist.php?mo ... le&u=20036" onclick="window.open(this.href);return false;

A máš to kousek
Obrázek

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Zlomený šroub v klice + vyskočená řemenice. Prosím POMOC

Příspěvek od 11mAjA11 »

Bude to potkaný na 99%, pokud to točil tak může být nakopaná i ojnice (nemusí).
Minimálně bude potřeba udělat hlavu, dělník nedělník komplet GO hlavy těsnění práce kolo na kliku rozvody to bude tak za 15.
Otázka co se najde až se sundá hlava uvnitř válců.

Podle mě bude jednodušší zavolat VwCharliemu tady z klubu, ten 1.9TD motor určitě mít bude, když ne tak bych moh asi sehnat i já a nebo sami zajet do Jasienice, objet vrakáče, koupit druhý motor a modlit se aby vydržel.
Obecně vzato se jakákoli investice nad 5t do těhle aut (obzvláště když to sou dělníci) nevyplácí (samo ještě ovlivněno stavem karoserie - což 99% bývají sežrané).
Je to pouze na majiteli vozu.

PS: jak vidím to rozvodové kolo, tak plocha na klikové hřídeli je KO a potřebuje minimálně srovnat (bez toho nemá smysl ten motor vůbec skládat..)
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Zamčeno

Zpět na „Motory - diesel“