Studený štart+nežhaví+blbnú budíky 1.9TD 55kW *Prosím pomoc*

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Matus.M
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 31.10.2015 23:35

Studený štart+nežhaví+blbnú budíky 1.9TD 55kW *Prosím pomoc*

Příspěvek od Matus.M »

Zdravím, som tu nováčik a mám problém, preto sa na Vás obraciam, chcem maximalizovať svoju šancu na vyriešenie problému, preto sa obraciam aj na vás, českých kolegov. Kúpil som G3 1.9TD 55kW uloženku niekoľko rokov v garaži. Origo 120 000km nabehané. S naštartovaním po rokoch bol problém, na mieste som zistil že sú "vykuchané" všetky relátka. Tak som nejaké podľa netu pozháňal, pozapájal, no auto nežhavilo a nechcelo naskočiť (ani ťukanec). Naskočilo až pomocou štartovacieho spreju (bola to posledná možnosť, pretože to neuznávam). Auto išlo po zohriatí pekne. Aj štartovalo keď bol teplý motor. No stále nežhavilo. Akonáhle motor vychladol tak nechcelo naskočiť, ani ťuk. Čiže som si myslel že je problém so žhavením, preto som ho dotiahol jednemu autoelektrikarovi nech sa nato pozrie. Ten len skonštatoval že je v "riti" žhaviaci modul a prepojil mi rele č.104 s kablikom na maly mikrospínač na priamo, s ktorým žhavím. Čiže pokiaľ som chcel, alebo chcem naštartovať za studena, musím držať mikrospínač (žhaviť) asi cca min.30 sekúnd aby motor naskočil. Motor naskočí ale len na tri valce, hneď nato aj štvrtý válec, dobre zavibruje a z výfuku vyjde riadny kúdoľ bieleho dymu. (pokiaľ by som mikrospínačom nežhavil cca.30s tak by motor nedal ani ťuk) Tak toto je moje štartovanie za studena, za tepla netreba žhaviť, pretože naskočí hneď pekne a bez dymu. Tak na toto žhavenie som si voľajako zvykol, no časom mi začali blbnuť budíky+ mi začalo vybíjať baterku. Vybíjanie baterky som poriešil tak, že som za baterku pripojil ampermeter a začal som vyťahovať poistky, že ktorou to bude. Čiže som zistil že mi ju vybíja za Poistkou č.21, čo je vnútorné osvetlenie, tak som ju nechal vytiahnutú a neriešil to. No budíky mi naďalej blbnú a to tak, že pokiaľ vypnem motor, tak budíky ostanú zaseknuté ručičky. Ako náhle zopnem spínačku tak budíky na sekundu zabzučia a ručičky spadnú dole ako keby na doraz na milisekundu a daju sa do nulovej polohy ako by mali byť + sa vyresetuje počítadlo prejdenej vzdialenosti a hodiny. No a toto už mi vadí, preto by som to všetko chcel opraviť. Nikde na nete ani na fóre som sa nestretol s týmto problémom, preto som už zúfalý. Skúšal som aj povyťahovať všetky relátka a tie budíky robia stále to isté. Nestretol sa niekto z Vás s týmto problémom ako mám ja? Ďakujem za všetky postrehy a rady. Prikladám aktuálne foto relatkovej skrinky.
Přílohy
31102015892.jpg
31102015897.jpg

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“