TDI 1Z cuká

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
jackfree
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 11.06.2008 02:09

TDI 1Z cuká

Příspěvek od jackfree »

Ahoj, jsem ve Švýcarsku a začal mi cukat moto při rozjezdu, např v křižovatce. Je to 1.9 tdi 1Z. Podobá se to, jakoby docházela nafta (natankováno mám samozřejmě, žádné pochybné palivo nepoužívám). Startuje normálně, drží volnoběh normálně, akceleruje, pokud zrovna necuká normálně, jede také normálně. Vyměnil jsem naftový filtr, ale nepřestalo to. Přijde mi, že to dělá až při teplém motoru, ale nejsem si jist. Na co se prosím zaměřit? Musím nutně za 10 dní dojet s naloženým autem do ČR. Děkuji za rady, pokud jsem něco nenapsal, info doplním.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: TDI 1Z cuká

Příspěvek od 11mAjA11 »

Diagnostika napoví co se na zahřátém motoru děje s předvstřikem, co se děje s plynovým pedálem a se spoustou dalších věcí.
Jinak bych zkusil odpojit okruh paliva a napíchnul bych to na PET lahev nakrátko bez filtru jestli to pojede, zavzdušňuje se čerpadlo, když nepojede, může být čerpadlo před smrtí a hromada věcí okolo..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

jackfree
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 11.06.2008 02:09

Re: TDI 1Z cuká

Příspěvek od jackfree »

Děkuji za radu. Nový poznatek, nendělá to nutně jen za teplého motoru. Takže říkáš hadičku nafty do petky s naftou a zkusit co to udělá. Rotační čerpadlo by si s tim mělo potradit. Jinak se blbě zeptám v nádrži je jestě normálně podávací čerpadlo s nějakým sítkem? Ještě musím zkontrolovat to.. Jinak jseme všechny konektory v motorovem prostoru rozpojil, prostřika a zapojil, zkusil jiny N75, vyčistil vahu vzduchu, o vikendu zkusim jinou vahu. Při jizdě s odpojenou vahou to nejede, max 60Km/h, ale také necuká. Jinak zkusím to s tou petkou. Na diagnostiku nemám přístup, samozřejmě chápu, že bych tím měl začít a že by mohla dost napovědět. teď naposledy to po jednom zacukání začalo jet, jako to jelo bez té váhy vzduchu... prostě přestalo táhnout turbo jakoby. Každopádně děkuji za radu.

jackfree
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 11.06.2008 02:09

Re: TDI 1Z cuká

Příspěvek od jackfree »

Začínám být zoufalej, dnes jsem to odpojil od filtru a napojil na hadičku na petku s naftou. Než jsem zjistil zjistil jestli to cuká nebo ne, litr a pul nafty pryč hned... nic jsem nezjistil..Vymontoval jsem sítko - plovák z nádrže, profoukl, stejně tak i dvě hadičky vedoucí od filtru do nádrže. Filtr nový. Kde dál by mohla být závada? Čerpadlo, vstřiky? Jde čerpadlo jednoduše vyměnit? M8m v CR druhý motor, co vstřiky? nebo nějaký prostředek na pročištění? Dnešní projížka zkoncila tak, že to chcíplo uplně... to už vypadá skoro na to čerpadlo.. jeden moment to jde na 100procet, pak cuká... a ted nakonec i chcipne...

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: TDI 1Z cuká

Příspěvek od 11mAjA11 »

Diagnostika je zaklad pak resit co dal..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

lefty12
Řidič
Řidič
Příspěvky: 129
Registrován: 02.09.2013 18:56

Příspěvek od lefty12 »

Ahoj, mám stejný motor v pastice b4. Taky mi cukal motor, hlavně při prudkém zrychlení do kopce. Řešil jsem to několik týdnů výměnou palivového filtru, stop ventilů čerpadla a vše bez výsledků. Nakonec jsem shodou náhod přišel na to, že když pomelu kabelovým svazkem, co jde pod baterií k motoru, že to přestane. Zkus svazkem několikrát pomlet, jestli se to zlepší. Po tomhle ukonu mi auto funguje bez problémů 2 měsíce, ale ještě nebyl čas najít závadu. :-)

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“