Turbo padá do nouze AFN

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Uživatelský avatar
P4V3LS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 03.11.2012 10:14
Bydliště: Trutnovsko, Náchodsko

Re: Turbo padá do nouze AFN

Příspěvek od P4V3LS »

Furt nevěřím tomu, že by to bylo turbem. Že bych ml takový štěstí a dělalo to i původní turbo? Tady na tom z 96ky chodila regulace pěkně. Bohužel teď se už asi nedostanu k té závlačce, abych odpojil regulaci a zkusil ji ještě jednou.
Jinak teď jsem to byl ještě projet a znovu tam skočila chyba:
00519 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
28-00 - zkrat na plus

Turbo přefukuje. Natlačí na 2570 mbar a skočí nouze.

Podtlaky mám zapojené dle schématu v příloze. Mohlo by dělat problém to, že není zapojený EGR ventil a je jen napojen na štekru? O víkendu ještě zkonztroluji tu hadičku v jednotce.
Zkusím asi i jiný N75 ventil.

Napadá ještě někoho něco? Je mi divné, že když to turbo přefukuje, že to spíš nenapíše že byla překročena mez plnícího tlaku, jako to většinou píše, když turbo přefukuje a radši to vypíše G71.
Přílohy
5802_VTG_only_1.jpg
VW Vento 1.9 TDi, 66kW, *1994

Uživatelský avatar
jirkaTDI
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2072
Registrován: 29.08.2009 00:54
Bydliště: JihlaVWa
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo padá do nouze AFN

Příspěvek od jirkaTDI »

A co ta hadička? Je teda ok?
To, že nejsou zapojený podtlaky k EGR nemá vliv, taky to tak mám udělaný. N75 by to mohl být taky. Těm chybám v diagnostice zas tak nevěř, většinou to píše úplný blbosti. Lepší je koukat na reálný hodnoty během jízdy a vidět, co se tam děje.
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5

Uživatelský avatar
P4V3LS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 03.11.2012 10:14
Bydliště: Trutnovsko, Náchodsko

Re: Turbo padá do nouze AFN

Příspěvek od P4V3LS »

No tak z reálných hodnot je vidět, že je problém v regulaci, když turbo natlačí 2,57 barů. Tohle mi dělalo už na tom sériovým turbu, akorát že tam nebyl klasickej nouzák, ale jen to přestalo táhnout, pustil jsem a znovu přidal plyn a jelo to dál. Tady na tom novým to dělalo taky, ale jen do výměny podtlaků, pak to začalo padat normálně do nouzáku. Hadičku v jednotce jsem ještě nezkontroloval, dostanu se k tomu až o víkendu. Možná jsem měl to turbo rozdělat a vyčistit, když bylo venku, ale tak nechtěl jsem se v něm zbytečně hrabat, když na původním autě to prý jelo bez problému.
VW Vento 1.9 TDi, 66kW, *1994

Uživatelský avatar
FINNISH
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 13.03.2008 17:47

Re: Turbo padá do nouze AFN

Příspěvek od FINNISH »

Jak to teda dopadlo?? Vyřešil jsi to nakonec?? Taky řeším stejný problém G3 tdi 66kw a nouzák :roll: .. tak mě zajímá co vše projít a co to nejpravděpodobněji způsobuje..
vw golf mk3 1.9TDi 66kw

Golf Šmudla
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 22.08.2012 16:15

Re: Turbo padá do nouze AFN

Příspěvek od Golf Šmudla »

Čau, mám podobný problém u 1.9 tdi 66kw. Padá do nouze cca při 2900 otáčkách na trojku, čtyřku. Dělá to ovšem pouze když je hezké počasí/sucho. Za mokra a vlhkém vzduchu je všechno v pohodě. Nevíte čím by to mohlo být?

milucky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 27.08.2015 19:02

Re: Turbo padá do nouze AFN

Příspěvek od milucky »

Zkontrolovat vag, jestli nejsou chyby a nalogovat tlaky. Mě to dělalo taky, pak jsem zjistil, že tubo přefukuje a následně jsem zjistil že byly špatně zapojený hadičky k regulačnímu ventilu (N75), takže to neregulovalo. Mno a pak jsem musel ještě rozhejbat regulaci, poněvadž za tu dobu prostě přirezla.
Golf 3 1.9 TDI 1Z 1995

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“