výměna motoru a el.

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
nedeto
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 23.05.2013 00:24

výměna motoru a el.

Příspěvek od nedeto »

Zdravím,
budu muset vyměnit motor 1Z a mám nabídku na koupi komplet AFN. Má představa je přehodit celý motor i s ŘJ. Né že bych nehledal, ale po pár dnech v tom mám celkem hokej a rád bych byl připraveny na všechno (a buďme upřímní, vyhledávače na fórech jsou celkem k ničemu a google na desáte stránce na tom není líp).

Prvni dotaz skrz elektriky.. Já mám golfa 94 1Z bez immo s alarmem. Kupovat budu AFN z ibizy 98 s immo. Původně jsem chtěl nechat původní elektriku a do štekru od ŘJ mělo údajně stačit přidat pin kvůli turbu a immo softwarově vymazat (ale ani za boha nemůžu najít to vlákno s přidáním pinu do ŘJ). Nějaká zkušenost?
Druhá možnost je přehodit motor i s elektrikou. Co jsem se dočet, jsou to 2 konektory z pojistkovky co jdou k motoru, ale nevím jak tam je do toho zapleteno immo a navíc je ibiza po bouračce a nevím jaký tam bude vevnitř přístup. Hlavně mě straší kombinace el. s immo a bez... což někde musí být propojené ne?

Raději bych se přiklonil k první variantě, pokud někdo bude vědět, popř. budu rád i za připomínku k immo.

Nechci aby za mě někdo něco hledal, ale zkušenost s origo alarmem mě přesvědčila, že to je propojené snad se vším v autě a raději bych se připravil na všechno. Dik
golf mk3 gt tdi / 1z

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: výměna motoru a el.

Příspěvek od 11mAjA11 »

Imoo není probojení s ničím navíc, to co je v Ibize se vytáhne a zapojí do pojistkovky v Golfu.
Když si kabely před odpojením označíš který kam patří tak je to jen o mechanickém vytažení ( odpojení, vypletení kabeláže z karoserie a zpětné montáži druhého komplet svazku).
Pokud chceš komplet AFN tak je potřeba komplet motor s turbem + komplet ovládání podtlakem s tím je spojená ŘJ motoru (s ní je tedy spojené immo) samostatná krabička + snímací kroužek na spínací skříňku a klíč s čipem.
Nejlíp ty auta mít u sebe a přehazovat postupně mezi sebou.
Já to dělal a není to nic co nejde udělat, nespěchat a nezmatkovat s rozvahou a když ty auta budeš mít u sebe, tak přijdeš na to že to nakonec není tak složité jak to na první pohled vypadá..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“