Zdravím,
budu muset vyměnit motor 1Z a mám nabídku na koupi komplet AFN. Má představa je přehodit celý motor i s ŘJ. Né že bych nehledal, ale po pár dnech v tom mám celkem hokej a rád bych byl připraveny na všechno (a buďme upřímní, vyhledávače na fórech jsou celkem k ničemu a google na desáte stránce na tom není líp).
Prvni dotaz skrz elektriky.. Já mám golfa 94 1Z bez immo s alarmem. Kupovat budu AFN z ibizy 98 s immo. Původně jsem chtěl nechat původní elektriku a do štekru od ŘJ mělo údajně stačit přidat pin kvůli turbu a immo softwarově vymazat (ale ani za boha nemůžu najít to vlákno s přidáním pinu do ŘJ). Nějaká zkušenost?
Druhá možnost je přehodit motor i s elektrikou. Co jsem se dočet, jsou to 2 konektory z pojistkovky co jdou k motoru, ale nevím jak tam je do toho zapleteno immo a navíc je ibiza po bouračce a nevím jaký tam bude vevnitř přístup. Hlavně mě straší kombinace el. s immo a bez... což někde musí být propojené ne?
Raději bych se přiklonil k první variantě, pokud někdo bude vědět, popř. budu rád i za připomínku k immo.
Nechci aby za mě někdo něco hledal, ale zkušenost s origo alarmem mě přesvědčila, že to je propojené snad se vším v autě a raději bych se připravil na všechno. Dik
výměna motoru a el.
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
-
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 23.05.2013 00:24
výměna motoru a el.
golf mk3 gt tdi / 1z
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9062
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: výměna motoru a el.
Imoo není probojení s ničím navíc, to co je v Ibize se vytáhne a zapojí do pojistkovky v Golfu.
Když si kabely před odpojením označíš který kam patří tak je to jen o mechanickém vytažení ( odpojení, vypletení kabeláže z karoserie a zpětné montáži druhého komplet svazku).
Pokud chceš komplet AFN tak je potřeba komplet motor s turbem + komplet ovládání podtlakem s tím je spojená ŘJ motoru (s ní je tedy spojené immo) samostatná krabička + snímací kroužek na spínací skříňku a klíč s čipem.
Nejlíp ty auta mít u sebe a přehazovat postupně mezi sebou.
Já to dělal a není to nic co nejde udělat, nespěchat a nezmatkovat s rozvahou a když ty auta budeš mít u sebe, tak přijdeš na to že to nakonec není tak složité jak to na první pohled vypadá..
Když si kabely před odpojením označíš který kam patří tak je to jen o mechanickém vytažení ( odpojení, vypletení kabeláže z karoserie a zpětné montáži druhého komplet svazku).
Pokud chceš komplet AFN tak je potřeba komplet motor s turbem + komplet ovládání podtlakem s tím je spojená ŘJ motoru (s ní je tedy spojené immo) samostatná krabička + snímací kroužek na spínací skříňku a klíč s čipem.
Nejlíp ty auta mít u sebe a přehazovat postupně mezi sebou.
Já to dělal a není to nic co nejde udělat, nespěchat a nezmatkovat s rozvahou a když ty auta budeš mít u sebe, tak přijdeš na to že to nakonec není tak složité jak to na první pohled vypadá..