VW vs Seat vstřikovací čerpadlo

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
DanekM3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 07.10.2007 18:13

VW vs Seat vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od DanekM3 »

Zdravím mám Seata Toledo 1.9 TD 55 kw AAZ s elektrickým sytičem. Je nějaký rozdíl mezi vstřikovacím čerpadlem ze Seata a VW (kromě toho sytiče)? Mám špatné čerpadlo, tak jsem sehnal čerpadlo z nějakého Golfa. Jenže je prý problém, jsou tam jinačí držáky u rozvodu. Měl jsem za to že to jsou stejné motory a čerpadla jsou zaměnitelné.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: VW vs Seat vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od 11mAjA11 »

AAZ musi pasovat, motory sou stejne, muzou se lisit drzaky motoru ke karoserii, ale co je na motoru by melo byt zamenne bez problemu.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

DanekM3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 07.10.2007 18:13

Re: VW vs Seat vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od DanekM3 »

A jsou ještě nějaké jiné motory kromě těch AAZ? Myslím tím 1.9 TD. Viděl jsem některé čerpadla, že neměly nahoře ten komínek z kterého vede nějaký podtlak od turba. Ale jinak jsem myslel, že všechny 1.9 TD jsou stejné.

DanekM3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 07.10.2007 18:13

Re: VW vs Seat vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od DanekM3 »

Tak byl jsem se teď na to podívat. Na tom mojem čerpadle, mám na tom trojúhleníku závity a na tom druhém jsou ovály.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: VW vs Seat vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od 11mAjA11 »

??????
Nejake fotky???
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

DanekM3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 07.10.2007 18:13

Re: VW vs Seat vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od DanekM3 »

Fotky nemám.Ten trojúhelník je myšleno držák u rozvodového kola a když povolíš ty šrouby, tak šteluješ předvstřik.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: VW vs Seat vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od 11mAjA11 »

Na kazdem D / TD motoru se predvstrik nastavuje naklapenim cerpadla k/od motoru, tzn. monzani otvory musi byt ovalne bez vyjimky jinak byt nastaveni nebylo mozne. To ze ma nebo nema cerpadlo tzv. "kominek" v tomto pripade nehraje roli.
Opis z tech cerpadel cisla a dej je sem nejak se mi to nezda, a vyfot ty cerpadla.
Jestli to z Golfa nebu z SDi...
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

DanekM3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 07.10.2007 18:13

Re: VW vs Seat vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od DanekM3 »

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: VW vs Seat vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od 11mAjA11 »

Tak to budes muset vzit i s drzakem cerpadla.
Co sem delal tak cerpadlo bylo na 3 srouby a ty dva horni byly zezadu na matice ktere byly spojene plechem jako prilozne.
Kdyz to vezmes komplet i s drzakem tak to bude fungovat stejne musis rozhodit rozvody tak co uz.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: VW vs Seat vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od vintera »

11mAjA11 píše:Na kazdem D / TD motoru se predvstrik nastavuje naklapenim cerpadla k/od motoru, tzn. monzani otvory musi byt ovalne bez vyjimky jinak byt nastaveni nebylo mozne. To ze ma nebo nema cerpadlo tzv. "kominek" v tomto pripade nehraje roli.
Opis z tech cerpadel cisla a dej je sem nejak se mi to nezda, a vyfot ty cerpadla.
Jestli to z Golfa nebu z SDi...
mám tu v golfu také jeden origo motor ze svého toleda, 1,9D, rok myslím 96. Není to SDI. Má čerpadlo Bosch, kde je rozv. kolo také tak uchycené 3 šrouby a dá se s ním pootáčet. Má i jakousi ŘJ, vypadá montážně stejně jako u Š Felicie 1,9D, jenom se zapojení pinů, myslím, teploty, žhavení mírně liší (dalo mi práce to rozchodit). Čerpadlo má čidlo mezi výstupy, kde je jinak zátka, a čidlo na vrchu u přepadu. Řídí se tím za chodu tlak v čerpadle a tím přesuvník. Funguje to.

Na vzduch. sání má klasiku trubku s ventilem pro přisávání čoudu a sazí zpět do motoru, tu jsem vyřadil.

Opsal jsem údaje na čerpadle
R 574-1 BS 4027
O28 130 110 S
0450 484 101
669 065520
23601

Uživatelský avatar
BADBOYSFAMILY
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4709
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha Picco
Kontaktovat uživatele:

Re: VW vs Seat vstřikovací čerpadlo

Příspěvek od BADBOYSFAMILY »

Tohle co tady ukazujes....tak jsou 2 typy cerpadel.....prvni co jsou klasicky a maj ovalny diry, tudiz cerpadlem delas predvstrik, tak to jsou klasicky cerpadla....a ten druhej typ kde je zavit v cerpadle...tak to jsou takzvane posledni typy cerpadlem, prechodovy, ktery se delali pozdeji, je to vlastne ten samej princip jako u cerpadel TDI v golf 4/Octavia......jediny co musis je to zamenit is drzakem cerpadla....tyhle cerpadla se davaly do VW T4 1.9 TD a Seat Inca/Caddy.... v golfech to bylo málo známí

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“