Ked to moc honim ..obcas vypne turbo

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Uživatelský avatar
jordeeman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02

Ked to moc honim ..obcas vypne turbo

Příspěvek od jordeeman »

mam TDI 81 KW poctivych 241 300 km

obcas ked to honim ...dialnica 150-160 a pak to este nahanam horskym prechodom .. tak tam mi vyplo turbo ..stalo sa mi to tam v priebehu mesiaca 2 krat ... fak je ze som ho dost stval ...

..pak sem ho trocha nechal jet jako klidnejsia jazda do 2000 otacok ..schladit .. a vypol som a hned zapol a ok ...

chyba: ze rozdiel tlakov ... co to je ?? spinac turba ?

inak este otazocka .. kto ma AFN motor ( 81kw tdi)

jak vam to zrychluje ..hlavne na 4 -rke??
ja stlacim pedal na podlahu ..a rastie to pomaly .. necitim taky okamzity zatah ...

na VAGu tam vyskocil tlak aky ma dosiahnut a realne pomaly rastol ...

brat ma oktavku 81kw TDI jen iny kod motoru a reaguje mu to mnohem dynamickejsie .. v com to je ? ze by uz turbo koncilo ? ci praskla hadicka nekde ?

co ma na to vplyv ? jak to presne cele funguje?


nejake skusenosti ?
zbieram ako sa povie rozumy ...

mam moc rad tento golfik III ...

dik

Uživatelský avatar
RomeoMontek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 894
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prague/skoro Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomeoMontek »

Mám benzín,ale často jde do kopru váha vzduchu..takže si podle toho co píšeš myslím že je ono...

To je věc,která pomalu odchází a řekněme lineárně ubírá na výkonu až najednou auto nejede a ty výpadky by s tím mohli souviset.

Jina ho moc nehoň...abys neměl otoky:-))))))))))))
Mám se rád, a proto jezdím pomalu....

What is penis? -) PEN with Injection System

羅密歐蒙塔古 (čajna klan)

Uživatelský avatar
pitrsss
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 419
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: klášterec nad ohří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pitrsss »

taky by mohla být zatuhlá regulace turba při vyšších točkách ti řídící jednotka spadne do nouzového režimu kvůli překročení plnícího tlaku

Uživatelský avatar
jordeeman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jordeeman »

pitrsss píše:taky by mohla být zatuhlá regulace turba při vyšších točkách ti řídící jednotka spadne do nouzového režimu kvůli překročení plnícího tlaku
no prave pri vyssich otackach to ma tah .. pri nizsich to pomaly nastupuje ... ale moze byt ..zatial zbieram poznatky ...

Uživatelský avatar
pitrsss
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 419
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: klášterec nad ohří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pitrsss »

dej to na vag, naloguj to a uvidíš, něco by ti to mělo ukázat

Uživatelský avatar
jordeeman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jordeeman »

jake jsou ceny ..cca

spinac turba na AFN , vaha vzduchu na AFN ?
Co turbo kde a za kolik se da sehnat ? nove ?

jen se pytam ...

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

jordeeman píše:jake jsou ceny ..cca

spinac turba na AFN , vaha vzduchu na AFN ?
Co turbo kde a za kolik se da sehnat ? nove ?

jen se pytam ...
Turbo se da rozebrat a vycistit (rozhybat regulaci) - pokud je to teda tim.
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.

Uživatelský avatar
bubak
Řidič
Řidič
Příspěvky: 131
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bubak »

Jak píše pitrsss podtlaková regulace a nebo co si myslím já tak jsou zatuhlý klapky v turbu. Jenom at máš představu http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1874" target="_blank 8) a jinak tady na foru se to taky řešilo hodněkrát.

Uživatelský avatar
pitrsss
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 419
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: klášterec nad ohří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pitrsss »

spínač turba máš asi namysli ventil n75 stojí 1000kč a turbo se dá sehnat jeté cca 4000kč a nové to se ani neptej :lol: ale začal bych tím logem

ppablo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ppablo »

váha vzduchu to neni ani náhodou,to by vypadalo trochujinak, a jestli chceš mít jistotu že je to vaha tak jí zkus odpojit a ject, taky jsem si myslel že ji mam v p... ale pak jsem něco dělal na autě a zapomněl jsem jí připojit a tak jsem zjistil že to váha neni. Dělá mi to podobnej bordel. při zrychlování mi houpe výkon a kolikrát se mi stane že mi to turbo vůbec netlačí,kamarád mi z počítače vyčet že mam v p.... podtlakovej regulátor (jsou tam dva v airboxu) tak ho teď budu zkoušet měnit. taky jsem mu říkal že mi tady poradili vyčistit lopatky naklápění v turbu a on mi řek že by se do toho nepouštěl že bych to už nikdy nemusel dát dohromady. Taky jsem domluvenej ještě s jednim odborníkem že se mi na to koukne takže pak ti dam kdyžtak vědět co to bylo a jak odstranit.

ppablo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ppablo »

jinak pro přčedstavu tady jsou fotky jak tam je turbo,které jsem nafotil když jsem zkoušel ho vyndat a vyčistit,ale pak jsem to padši vzdal.
Přílohy
2.JPG
2.JPG (47.34 KiB) Zobrazeno 1234 x
1.JPG
1.JPG (50.35 KiB) Zobrazeno 1233 x

Uživatelský avatar
jordeeman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jordeeman »

no mnel sem to na diagnostike chyba ta co minule 575-rozny vstupny tlak

(a mozu to byt hadicky, ten ventil N75 regulacia natacania lopatiek podtlakom,MAF sensor cize asi vaha vzduchu)

zobral som ten ventil brachovi z oktavky 81KW ... ja mam ten ventil 1H0 906 627A a on 1J0 906 627A vse to iste akurat iny konektor ale to somsi spravil. No a s novym ventilom to reaguje trocha lepsie .. ten nastup sa mi javi rychlejsi ..aj otacky hlavne na 4rke zacnu skor rast po zatlaceni plynu a plynule a rychlo ..AZ na dieru pri 2400 2500 otackach rucicka zastane ..niekedy ako by hopsla spat o 1 mm a zase de hore ..cize este raz stupim na plyn .. turbo ma skorsi nastup otacky zacnu rast ale na cca 2400 zastanu na chvilku a zas idu hore ...

zo starym ventilom som to skusal zase ..a pomalsi nastup ... pak o troska mensie stupanie otacok ale nezastali ...

nejake hadicky som este pomenil ... este nejake ostali ...v pondeli uz nemam nove ...

co vy na tento pokus ?

a jinak 1H0 906 627A stoji od 2000 KC
a 1J0 906 627A asi 1000 KC
JAKY JE ROZDIL okrem vyrocov a konektorov???

http://www.skoda-dily.cz/index.php?acti ... 1h0906627A" target="_blank

dik za infa

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hodys »

žádný.. jsou stejné. rozdíl je v těch konektorech.. a když nastarkuješ tak ti to pěkně plynule přitáhne lopatky až k dorazu???
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“