Ked to moc honim ..obcas vypne turbo
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- jordeeman
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Ked to moc honim ..obcas vypne turbo
mam TDI 81 KW poctivych 241 300 km
obcas ked to honim ...dialnica 150-160 a pak to este nahanam horskym prechodom .. tak tam mi vyplo turbo ..stalo sa mi to tam v priebehu mesiaca 2 krat ... fak je ze som ho dost stval ...
..pak sem ho trocha nechal jet jako klidnejsia jazda do 2000 otacok ..schladit .. a vypol som a hned zapol a ok ...
chyba: ze rozdiel tlakov ... co to je ?? spinac turba ?
inak este otazocka .. kto ma AFN motor ( 81kw tdi)
jak vam to zrychluje ..hlavne na 4 -rke??
ja stlacim pedal na podlahu ..a rastie to pomaly .. necitim taky okamzity zatah ...
na VAGu tam vyskocil tlak aky ma dosiahnut a realne pomaly rastol ...
brat ma oktavku 81kw TDI jen iny kod motoru a reaguje mu to mnohem dynamickejsie .. v com to je ? ze by uz turbo koncilo ? ci praskla hadicka nekde ?
co ma na to vplyv ? jak to presne cele funguje?
nejake skusenosti ?
zbieram ako sa povie rozumy ...
mam moc rad tento golfik III ...
dik
obcas ked to honim ...dialnica 150-160 a pak to este nahanam horskym prechodom .. tak tam mi vyplo turbo ..stalo sa mi to tam v priebehu mesiaca 2 krat ... fak je ze som ho dost stval ...
..pak sem ho trocha nechal jet jako klidnejsia jazda do 2000 otacok ..schladit .. a vypol som a hned zapol a ok ...
chyba: ze rozdiel tlakov ... co to je ?? spinac turba ?
inak este otazocka .. kto ma AFN motor ( 81kw tdi)
jak vam to zrychluje ..hlavne na 4 -rke??
ja stlacim pedal na podlahu ..a rastie to pomaly .. necitim taky okamzity zatah ...
na VAGu tam vyskocil tlak aky ma dosiahnut a realne pomaly rastol ...
brat ma oktavku 81kw TDI jen iny kod motoru a reaguje mu to mnohem dynamickejsie .. v com to je ? ze by uz turbo koncilo ? ci praskla hadicka nekde ?
co ma na to vplyv ? jak to presne cele funguje?
nejake skusenosti ?
zbieram ako sa povie rozumy ...
mam moc rad tento golfik III ...
dik
- RomeoMontek
- Pilot
- Příspěvky: 894
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prague/skoro Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Mám benzín,ale často jde do kopru váha vzduchu..takže si podle toho co píšeš myslím že je ono...
To je věc,která pomalu odchází a řekněme lineárně ubírá na výkonu až najednou auto nejede a ty výpadky by s tím mohli souviset.
Jina ho moc nehoň...abys neměl otoky:-))))))))))))
To je věc,která pomalu odchází a řekněme lineárně ubírá na výkonu až najednou auto nejede a ty výpadky by s tím mohli souviset.
Jina ho moc nehoň...abys neměl otoky:-))))))))))))
Mám se rád, a proto jezdím pomalu....
What is penis? -) PEN with Injection System
羅密歐蒙塔古 (čajna klan)
What is penis? -) PEN with Injection System
羅密歐蒙塔古 (čajna klan)
- pitrsss
- Jezdec
- Příspěvky: 419
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: klášterec nad ohří
- Kontaktovat uživatele:
- jordeeman
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- pitrsss
- Jezdec
- Příspěvky: 419
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: klášterec nad ohří
- Kontaktovat uživatele:
- Tomm
- VWmaniak
- Příspěvky: 5556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, Jihlava
Turbo se da rozebrat a vycistit (rozhybat regulaci) - pokud je to teda tim.jordeeman píše:jake jsou ceny ..cca
spinac turba na AFN , vaha vzduchu na AFN ?
Co turbo kde a za kolik se da sehnat ? nove ?
jen se pytam ...
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
- bubak
- Řidič
- Příspěvky: 131
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jak píše pitrsss podtlaková regulace a nebo co si myslím já tak jsou zatuhlý klapky v turbu. Jenom at máš představu http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1874" target="_blank a jinak tady na foru se to taky řešilo hodněkrát.
- pitrsss
- Jezdec
- Příspěvky: 419
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: klášterec nad ohří
- Kontaktovat uživatele:
-
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
váha vzduchu to neni ani náhodou,to by vypadalo trochujinak, a jestli chceš mít jistotu že je to vaha tak jí zkus odpojit a ject, taky jsem si myslel že ji mam v p... ale pak jsem něco dělal na autě a zapomněl jsem jí připojit a tak jsem zjistil že to váha neni. Dělá mi to podobnej bordel. při zrychlování mi houpe výkon a kolikrát se mi stane že mi to turbo vůbec netlačí,kamarád mi z počítače vyčet že mam v p.... podtlakovej regulátor (jsou tam dva v airboxu) tak ho teď budu zkoušet měnit. taky jsem mu říkal že mi tady poradili vyčistit lopatky naklápění v turbu a on mi řek že by se do toho nepouštěl že bych to už nikdy nemusel dát dohromady. Taky jsem domluvenej ještě s jednim odborníkem že se mi na to koukne takže pak ti dam kdyžtak vědět co to bylo a jak odstranit.
-
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
- jordeeman
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
no mnel sem to na diagnostike chyba ta co minule 575-rozny vstupny tlak
(a mozu to byt hadicky, ten ventil N75 regulacia natacania lopatiek podtlakom,MAF sensor cize asi vaha vzduchu)
zobral som ten ventil brachovi z oktavky 81KW ... ja mam ten ventil 1H0 906 627A a on 1J0 906 627A vse to iste akurat iny konektor ale to somsi spravil. No a s novym ventilom to reaguje trocha lepsie .. ten nastup sa mi javi rychlejsi ..aj otacky hlavne na 4rke zacnu skor rast po zatlaceni plynu a plynule a rychlo ..AZ na dieru pri 2400 2500 otackach rucicka zastane ..niekedy ako by hopsla spat o 1 mm a zase de hore ..cize este raz stupim na plyn .. turbo ma skorsi nastup otacky zacnu rast ale na cca 2400 zastanu na chvilku a zas idu hore ...
zo starym ventilom som to skusal zase ..a pomalsi nastup ... pak o troska mensie stupanie otacok ale nezastali ...
nejake hadicky som este pomenil ... este nejake ostali ...v pondeli uz nemam nove ...
co vy na tento pokus ?
a jinak 1H0 906 627A stoji od 2000 KC
a 1J0 906 627A asi 1000 KC
JAKY JE ROZDIL okrem vyrocov a konektorov???
http://www.skoda-dily.cz/index.php?acti ... 1h0906627A" target="_blank
dik za infa
(a mozu to byt hadicky, ten ventil N75 regulacia natacania lopatiek podtlakom,MAF sensor cize asi vaha vzduchu)
zobral som ten ventil brachovi z oktavky 81KW ... ja mam ten ventil 1H0 906 627A a on 1J0 906 627A vse to iste akurat iny konektor ale to somsi spravil. No a s novym ventilom to reaguje trocha lepsie .. ten nastup sa mi javi rychlejsi ..aj otacky hlavne na 4rke zacnu skor rast po zatlaceni plynu a plynule a rychlo ..AZ na dieru pri 2400 2500 otackach rucicka zastane ..niekedy ako by hopsla spat o 1 mm a zase de hore ..cize este raz stupim na plyn .. turbo ma skorsi nastup otacky zacnu rast ale na cca 2400 zastanu na chvilku a zas idu hore ...
zo starym ventilom som to skusal zase ..a pomalsi nastup ... pak o troska mensie stupanie otacok ale nezastali ...
nejake hadicky som este pomenil ... este nejake ostali ...v pondeli uz nemam nove ...
co vy na tento pokus ?
a jinak 1H0 906 627A stoji od 2000 KC
a 1J0 906 627A asi 1000 KC
JAKY JE ROZDIL okrem vyrocov a konektorov???
http://www.skoda-dily.cz/index.php?acti ... 1h0906627A" target="_blank
dik za infa
- hodys
- Pilot
- Příspěvky: 809
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
žádný.. jsou stejné. rozdíl je v těch konektorech.. a když nastarkuješ tak ti to pěkně plynule přitáhne lopatky až k dorazu???
Passat B8, Passat B7
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;