jj EGR zaslep na přírubě EGR ventilu - dá se tam jednoduše dostat...
Já mám tlak vyvedený pomocí T-čka na přívodu do hlavy čerpadla ahadičkou odvedený dovnitř na budík.
Nejlepší měření máš na 5ku - na dvojku mi letí tlak jak otáčky a je třeba rychle řadit na 5ku ten tlak celkem dlouho vydrží stabilní.
Na naftě záleží nech si noname naftu odležet tak měsíc a uvidíš co za bordel máš asi ve filtru takže výměna filtru může mít nečekané výsledky. Doporučuje se čas od času nechat systém čerpadlo/vstřiky zkontrolovat a seřídit, jak ti to seřídí odborník tak rozdíl poznáš.
TURBO 1,9 TD (AAZ)
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: TURBO 1,9 TD (AAZ)
Golf real car, real fast
- bulbus
- Jezdec
- Příspěvky: 430
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: TURBO 1,9 TD (AAZ)
filtr jsem měnil nedávno dával jsem tam kvalitní, navíc auto nikdy tak dlouho nestojí..Žížal píše:jj EGR zaslep na přírubě EGR ventilu - dá se tam jednoduše dostat...
Já mám tlak vyvedený pomocí T-čka na přívodu do hlavy čerpadla ahadičkou odvedený dovnitř na budík.
Nejlepší měření máš na 5ku - na dvojku mi letí tlak jak otáčky a je třeba rychle řadit na 5ku ten tlak celkem dlouho vydrží stabilní.
Na naftě záleží nech si noname naftu odležet tak měsíc a uvidíš co za bordel máš asi ve filtru takže výměna filtru může mít nečekané výsledky. Doporučuje se čas od času nechat systém čerpadlo/vstřiky zkontrolovat a seřídit, jak ti to seřídí odborník tak rozdíl poznáš.