TURBO 1,9 TD (AAZ)

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO 1,9 TD (AAZ)

Příspěvek od Žížal »

jj EGR zaslep na přírubě EGR ventilu - dá se tam jednoduše dostat...
Já mám tlak vyvedený pomocí T-čka na přívodu do hlavy čerpadla ahadičkou odvedený dovnitř na budík.

Nejlepší měření máš na 5ku - na dvojku mi letí tlak jak otáčky a je třeba rychle řadit :) na 5ku ten tlak celkem dlouho vydrží stabilní.

Na naftě záleží nech si noname naftu odležet tak měsíc a uvidíš co za bordel máš asi ve filtru :( takže výměna filtru může mít nečekané výsledky. Doporučuje se čas od času nechat systém čerpadlo/vstřiky zkontrolovat a seřídit, jak ti to seřídí odborník tak rozdíl poznáš.
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
bulbus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 430
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: TURBO 1,9 TD (AAZ)

Příspěvek od bulbus »

Žížal píše:jj EGR zaslep na přírubě EGR ventilu - dá se tam jednoduše dostat...
Já mám tlak vyvedený pomocí T-čka na přívodu do hlavy čerpadla ahadičkou odvedený dovnitř na budík.

Nejlepší měření máš na 5ku - na dvojku mi letí tlak jak otáčky a je třeba rychle řadit :) na 5ku ten tlak celkem dlouho vydrží stabilní.

Na naftě záleží nech si noname naftu odležet tak měsíc a uvidíš co za bordel máš asi ve filtru :( takže výměna filtru může mít nečekané výsledky. Doporučuje se čas od času nechat systém čerpadlo/vstřiky zkontrolovat a seřídit, jak ti to seřídí odborník tak rozdíl poznáš.
filtr jsem měnil nedávno dával jsem tam kvalitní, navíc auto nikdy tak dlouho nestojí..

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“