G III TDI 66 kW -jak rychle se má vytáčet?

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: G III TDI 66 kW -jak rychle se má vytáčet?

Příspěvek od KaCzaba »

ten motor ALE je jeste klasicky trojkovy motor ale ne?Nema hlinokovou vanu a ventil viko?
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
abcd
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 449
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: G III TDI 66 kW -jak rychle se má vytáčet?

Příspěvek od abcd »

Minule jsem koukal na kámoše G3 a tan má taky ALE.

Uživatelský avatar
abcd
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 449
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: G III TDI 66 kW -jak rychle se má vytáčet?

Příspěvek od abcd »

Jo a to pomlouvání TDi moc hezký nebylo. Myslim, že většina majitelů těchto motorů si je nemůže vynachválit.

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: G III TDI 66 kW -jak rychle se má vytáčet?

Příspěvek od KaCzaba »

1Z mam taky,nechtel jsem ho,radsi bych AFN,ale co naplat,zas tak moc AFNek oproti 1Z neni na prodej.Takze am 1Z.melo pri kupi najeto 180tis,kouopene v cechach,jediny majitel.Vse co se na aute delalo bylo v servisu.Pan tomu moc nerozumel.Pokud chci aby mi auto rano chytlo na drc,jezdilo za pak kacek,5.-5-6 litru ropy,a to zadny setreni neznam,a odvezlo a dovezlo kam chci a kdy chci,je uplne jedno co tam je za TDI.Pokud chci vic koni,pac 90 je proste malo,seru an cipovani,vymeny turb a vstriku.Necham motor jak je,a radsi zacnu stavet motor jiny.Jiz na velky vykon pripraveny.Pak dojde na vymenu kus za kus a muzou se sypat konici.Do 1Z to nema cenu,akorat se tim cely motor odsoudi na smrt.Rupne pist,ohne ojnici ,prodre se dira do bloku,zohybaji ventily a znici ventil.sedla.Neni to zadny sci-fi,ale ma zkusenost s honenim HP z 1Z.Takze si za to muze vlastne skoro kazdy sam,ze ten motor ustve.Nema vykon,takze nema cenu ho porad honit,stejen to nejde.Takze vedet,.ze mam akorat tak na to sviznejsi svezenia za par li¨tru ropy.Nazyvat ho srackou nebo nejak podobne je trosku z cesty
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
pitrsss
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 419
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: klášterec nad ohří
Kontaktovat uživatele:

Re: G III TDI 66 kW -jak rychle se má vytáčet?

Příspěvek od pitrsss »

jinak 1z má stejný základ jako výše zmíněný afn takže jiný písty ,130ps turbo ,pořádný vstřiky a ať se práší za kočárem :lol:

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: G III TDI 66 kW -jak rychle se má vytáčet?

Příspěvek od KaCzaba »

pitrsss píše:jinak 1z má stejný základ jako výše zmíněný afn takže jiný písty ,130ps turbo ,pořádný vstřiky a ať se práší za kočárem :lol:
trebas jsem jen spatne pochopil,ale rozdil v holym motoru 1Z a AFN jeh vlastne jen v materialu ze kteryho jsou vyrobene pisty.
jinak s tim upgradem souhlas aspon 130 Hp tecko a racy vstriky a nejaky ten softik plus dalsi vychytavky
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
porez
Řidič
Řidič
Příspěvky: 54
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: G III TDI 66 kW -jak rychle se má vytáčet?

Příspěvek od porez »

Nějak se debata točí jinam. Takže když se vrátím k původní otázce, tak to, že 66 kw motor v golfu nejde tak rychle do vyšších otáček jako silnější motory je vlastně normální? Jak se chová stejně výkonný motor třeba v octavii?
VW Golf 3 Variant 1,9 TDI 66 kW, motor ALE, 1998

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: G III TDI 66 kW -jak rychle se má vytáčet?

Příspěvek od KaCzaba »

hlavne jde do otacek pozdeji.protoze nema geometrii naklapeni klopatek.VNT15 s geometrii jde da se rict hned odspodu,a kdyz si jeste pohrajes trosku s regulaci,to je pak este neco inyho
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“