Potřeboval bych RADU
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 25.11.2007 21:21
Potřeboval bych RADU
Zdravím klubáky. Potřeboval bych radu od zkušenějších. Asi před 2-3 měsíci jsem dělal těsnění pod hlavu, včetně zarovnání hlavy atd. Olej ,rozvody, prakticky skoro vše. Od té doby mi auto po delším stání při startu bíle dýmilo, nebyl to kouř ale opravdu dým. Tak jsem to dával za vinu tryskám. Abych doplnil mám GOLF 3 TD r.v. 92. Teď jsem koupil nové trysky od motorpalu vyměnil je, spolu s tím jsem měl prasklou přírubu na vodu na hlavě kde mi odkapávala voda, tak jsem ji vyměnil také. Nastartuju a vše ok. Pak auto hodinu stálo, přijdu, nastartuju a opět dým... jsem z toho nemocnej. přijedu domů a voda taky trochu zmizla. nechci tu vodu dávat za vinu prasklému těsnění pod hlavou když bylo teď měněno. Je pravda že mi teď držáky trysek trochu ukapávají,budu muset znovu vyndat a přitáhnout, dvě mi navíc trošku praskly takže možná i vyměnit. Ale to přece tím nemůže být. Byl jsem i na seřizení čerpadla, bylo celkem dost rozhozené po rozvodech ale po seřízení beze změny. Tak já už fakt nevím čím by to mohlo být. Strašně mě to štve, to těsnění pod hlavou nechám na poslední chvíli. Může to být třeba olejem, taky mi trochu ubyde ale dnes jsem zjistil kudy a budu to řešit. Jo a kdyby náhodou, tak ten dým po mírném zahřátí vozu a po pořádném protáhnutí zmizí a už se neobjeví... Budu moc vděčný za každou radu!!!!
- yurik
- VWjunior
- Příspěvky: 1513
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potřeboval bych RADU
biely dym znamena, ze je vo valcoch voda...moze to robit aj prasknute tesnenie pod hlavou
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 25.11.2007 21:21
Re: Potřeboval bych RADU
a může to být i něco jiného než prasklé těsnění pod hlavou?
- KaCzaba
- VWsenior
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Scania 620psů
- Kontaktovat uživatele:
- napster
- VWmaniak
- Příspěvky: 6483
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potřeboval bych RADU
Teoreticky ti to může žrát i olej,nebo vodu.Horak píše:a může to být i něco jiného než prasklé těsnění pod hlavou?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 25.11.2007 21:21
Re: Potřeboval bych RADU
Z toho jsem měl strach. ale hlava před těmi 3 měsíci byla na tlakové zkoušce a vše ok. a je to Pan MISTR co mi dělal tu hlavu, jezdí za ním lidi z daleka kvůli hlavám. Že by se zmílil, je to přece jen člověk..já fakt netušímKaCzaba píše:nebo praskla hlava
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 25.11.2007 21:21
Re: Potřeboval bych RADU
jak jsem napsal, už mám skoro potvrzené že to papá vodu, ještě se uvidí, o tom oleji je to spekulativní. Ztrácí se, ale na zemi je vždy loužiččččččka. Těžko říct jestli vše vykape nebo si to autíčko taky spapá. A nevím jestli to nebylo těma tryskama, ale mělo to velkou spotřebu, tou velkou myslím velkou. 8-9l a to jezdím hodně po dálnici s chladnou nohou na těch 130 konstant.. Ted po výměně trysek jsem ještě neměl možost změřit spotřebu.napster píše:Teoreticky ti to může žrát i olej,nebo vodu.Horak píše:a může to být i něco jiného než prasklé těsnění pod hlavou?
- yurik
- VWjunior
- Příspěvky: 1513
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potřeboval bych RADU
no keby mu to palilo olej tak dym by bol cierny a nie biely
- k_lada
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potřeboval bych RADU
Já jsem byl vždycky přesvědčenej o tom že když je dým černý tak je tam moc nafty nebo málo vzduchu, když je dým bílý (vodní pára) tak to žere vodu, když je modrý tak olej, a když je takovej šedej tak je blbej předvstřik nebo žhavení.yurik píše:no keby mu to palilo olej tak dym by bol cierny a nie biely
Jestli to tak není tak mě opravte, rád se dozvím nové věci.
- ron
- Profík
- Příspěvky: 952
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Potřeboval bych RADU
není co opravovat, máš rechtk_lada píše:Já jsem byl vždycky přesvědčenej o tom že když je dým černý tak je tam moc nafty nebo málo vzduchu, když je dým bílý (vodní pára) tak to žere vodu, když je modrý tak olej, a když je takovej šedej tak je blbej předvstřik nebo žhavení.yurik píše:no keby mu to palilo olej tak dym by bol cierny a nie biely
Jestli to tak není tak mě opravte, rád se dozvím nové věci.
Golf a Polo - naše VW rodina
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 25.11.2007 21:21
Re: Potřeboval bych RADU
Tak Vám pánové děkuji za rady. v pátek s autem sjedu na test a uvidím co mi řeknou.
-
- VWsenior
- Příspěvky: 2272
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potřeboval bych RADU
Dej vědět jak to dopadlo
©©©© A6 C4 Avant, 2,5TDi 103kw. VW Polo 86cf 1,4D. VW Golf Mk I 1,6D. Bmw E46 2.0d.
- ŠAFA
- Jezdec
- Příspěvky: 239
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potřeboval bych RADU
Pokud by bylo v háji těsnění nebo prdlá hlava bude voda v oleji nebo naopak (na měrce nebo víčku bílý hajzl) Jinak auto jede normálně??
:: ŠAFA ::
BMW e36 328i Touring
VW Golf IV 1.6
/ex: Golf III 1.8, Golf II GTI 16V, Polo 6N 1.4/
BMW e36 328i Touring
VW Golf IV 1.6
/ex: Golf III 1.8, Golf II GTI 16V, Polo 6N 1.4/
- k_lada
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potřeboval bych RADU
Tohle ale nemusí bejt vždy, jen pokud to praskne mezi vodníma a olejovýma kanálkama. Pokud to praskne mezi jedním z nich a spalovacím prostorem, tak to vylítá výfukem ven.ŠAFA píše:Pokud by bylo v háji těsnění nebo prdlá hlava bude voda v oleji nebo naopak (na měrce nebo víčku bílý hajzl) Jinak auto jede normálně??
- k_lada
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potřeboval bych RADU
Teď jsem si ještě vzpomněl že když se dělalo těsnění pod hlavou na škodovkách tak se správně měla hlava po několika desítkách kilometrů dotáhnout, kvůli tomu že si občas sedla. Nevím jak u VW, ale co když je tohle podobnej případ, prostě byla ta hlava špatně dotažená a když si to sedlo tak přestala těsnit?