Vento tdi 1Z

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Josef7
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 01.12.2007 19:07

Vento tdi 1Z

Příspěvek od Josef7 »

Zdravím,prosím o radu,Vento tdi 66kw najeto 300tis.km - při jízdě auto pocukává(cca 3x za vteřinu)při prudším sešlápnutí plynu cukání zmizí(akcelerace velmi dobrá).To se děje ve všech otáčkách do 3tis.Volnoběh je normální.Asi 1x za měsíc auto vynechá na 2vteřiny úplně - jako kdybych vypnul klíčky(vždy jen při jízdě).U úplně zahřátého motoru se cukání zlepší o polovinu.Studený motor při teplotě 5stupnů a méně startuje dost dlouho a pak běží na 3 a půl válce cca 10vteřin(15vteřin modrý kouř)a pak normální chod.Turbo bez závad.Vstřiky nové,váha vzduchu o.k. ?

Uživatelský avatar
iconek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Re: Vento tdi 1Z

Příspěvek od iconek »

Když jsi dělal rozvody tak kontroloval si rozvodovy kolečko na klikový hřídeli?změř si předvstřik jestli je dobrej a dej vědět.mi to dělalo podobně,ty starty byly hrozný a auti občas jelo,občas ne........

Uživatelský avatar
batezip
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vento tdi 1Z

Příspěvek od batezip »

Mám s 1Z něco podobnýho, teda trošku míň. Na 4 a 5 kvalt mi to při nižších otáčkách jakoby pohupuje a při sešlápnutí plynu to přestane. To jakoby vypnutí motoru na sekundu se mi vyskytne tak jednou za 4 měsíce a cuká to sem tam tak půl hodiny možná hodinu a nezáleží na tom kolik jedu, kolik mám otáček a ani na kolik mám selšlápnutý plyn. A v zimě mi to startuje perfektně, při -20C na první škrtnutí a motor běží hned normálně.
Tak nevím. Předvstřik měřený přes vag je v pohodě.

Uživatelský avatar
pitrsss
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 419
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: klášterec nad ohří
Kontaktovat uživatele:

Re: Vento tdi 1Z

Příspěvek od pitrsss »

ty špatný studený starty by mohli dělat špatný žhaviče

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: Vento tdi 1Z

Příspěvek od vwCharlie »

já bych zkontroloval žhaviče,případně ten předvstřik. To by bylo pro ten start. A pak když to vynechává za jízdy,tak co palivový filtr,jak je starý?

Uživatelský avatar
batezip
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vento tdi 1Z

Příspěvek od batezip »

vwCharlie píše:já bych zkontroloval žhaviče,případně ten předvstřik. To by bylo pro ten start. A pak když to vynechává za jízdy,tak co palivový filtr,jak je starý?
U mě se výměnou palivového filtru nic nezměnilo.

Uživatelský avatar
Ondrus84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 25.10.2007 11:30
Bydliště: Rosice u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Vento tdi 1Z

Příspěvek od Ondrus84 »

Zdar chlapci,
mě to dělá taky ale jen při jízdě nad 120km/h do kopce,ale jen když jsem s rafičkou ukazatele nafty mezi 1/4 a 1/2 nádrže.
Řešil jsem to s mechanikem a ten říkal,že to může být špatnej plovák v nádrži.
Kamna for life

Uživatelský avatar
Grosino
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Vento tdi 1Z

Příspěvek od Grosino »

Mno u me je to jednoduchy mam 1Z 311 018 km najeto a mam podobny problem vyzkousel jsem uz vsechno a zjistili sme ze je to cerpadlem .. ano cerpadlem .. to cemu se kazdej snazi vyhnout :-) .. vstrikovaci cerpadlo teda v mojem pripade :-)

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Re: Vento tdi 1Z

Příspěvek od vwCharlie »

Grosino píše:Mno u me je to jednoduchy mam 1Z 311 018 km najeto a mam podobny problem vyzkousel jsem uz vsechno a zjistili sme ze je to cerpadlem .. ano cerpadlem .. to cemu se kazdej snazi vyhnout :-) .. vstrikovaci cerpadlo teda v mojem pripade :-)
jj,do toho se nikomu nechce,tak se zkouší všechno možné prvně :D

Uživatelský avatar
Ondrus84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 25.10.2007 11:30
Bydliště: Rosice u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Vento tdi 1Z

Příspěvek od Ondrus84 »

Komu by se taky chtělo. Není to žádná laciná věc. Jsem našel na sbazaru fungl nové za 12tis. Takže to je jak s Turbem...peníze a pořád jen peníze do auta
Kamna for life

Uživatelský avatar
batezip
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vento tdi 1Z

Příspěvek od batezip »

Čerpadlo, toho jsem se bál.
Tak zatím to jezdí 2 roky a nezhoršuje se to, tak to tak nechám :)

Uživatelský avatar
phobos
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Vento tdi 1Z

Příspěvek od phobos »

Nekdy i ridici vstrik dela pakarnu s cukanim.

Uživatelský avatar
Grosino
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Vento tdi 1Z

Příspěvek od Grosino »

phobos píše:Nekdy i ridici vstrik dela pakarnu s cukanim.
JJ to ma pravdu u me neni v pr*eli cerpadlo ale regulator vstrikovani coz je soucas cerpadla a je temer nemozne ho sehnat zvlast a i kdybych ho sehnal tak ho tam nekdo jentak neda .. musi sedet na desetiny milimetru presne a je v nem plno blbosti co vyskacou kdyz ho nekdo sunda .. a za praci ve specializovanejch dilnacha servisech das vic nez za co sezenes cerpadlo :-D ... takze jedina moznost je cely cerpadlo ... staci starsi z min jetyho auta stoji 3 - 6 t kč ... ale to muze taky odejit ... ja s tim jezdim uz 3 mesice a zacnu to resit az na jare ;-) .. prozatim na to prdim i kdyz me to cukani stve :-) bye GT ;-)

Uživatelský avatar
Ondrus84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 173
Registrován: 25.10.2007 11:30
Bydliště: Rosice u Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Vento tdi 1Z

Příspěvek od Ondrus84 »

Chlapi,jak poznám na jízdě,že je v hajzlu vstřik? Nebo popřípadě i když bych ho vyšrouboval
Kamna for life

Uživatelský avatar
phobos
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Vento tdi 1Z

Příspěvek od phobos »

Vysroubujes a nechas je zmerit jestli netecou jak dunaj je to otazka par minut.Tezko se to poznava muzes mit horsi starty,kourivost,ale to nemusi byt vstrikem tech pricin muze byt vice.Nejlip to poznas kdyz ti to propali pist to je pak jasny hned :lol:

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“