Otáčky 1,9 D + klepání

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
priwi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 191
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Meziboří
Kontaktovat uživatele:

Otáčky 1,9 D + klepání

Příspěvek od priwi »

Ahoj. Mám ve Ventíku motor 1.9D a když nastartuju, tak jsou otáčky mírně nad 800 a asi tak po dvou minutách to skočí cca na 1000, kde se to pak drží. Ale dělá to tak, i když nastartuju po krátkym stání teplej motor, zas je 800 a za pár minut to skočí nahoru... Nevíte čím to? Sytič mi to při studenym motoru nezatahuje, dokonce ani jak to skočí nahoru, tak je pořád úplně volnej. Tátovi to na feldě se stejnym motorem dělá přesně naopak. Nejdřív jsou vyšší a jak se to ohřeje, tak klesnou... Je tam teda nějakej problém, nebo je to normální? Díky :roll:
Naposledy upravil(a) priwi dne 30.12.2007 21:38, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
phobos
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky 1,9 D

Příspěvek od phobos »

Normalni to neni pri studenym motoru by se ti melo zmenit casovani predvstriku a mel by jsi byt trochu vejs s otackama po zahrati by se mel predsuvnik predvstriku vratit zpet .Kdyz je nefunkcni predsuvnik predvstriku (sytic) tak jsou problemy v zime pri teplym motoru by nemel byt problem.

priwi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 191
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Meziboří
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky 1,9 D

Příspěvek od priwi »

Takže by mohlo pomoct vyměnění toho předsuvníku?

Uživatelský avatar
georges
Řidič
Řidič
Příspěvky: 131
Registrován: 31.10.2007 18:52
Bydliště: někde na JaMajce (okolo Brna)
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky 1,9 D

Příspěvek od georges »

nevím jestli to pujde vyměnit... :wink:

moc sem nepochopil zadání, ale přibral bych k sobě někoho aby mi tahal za "sytič" a díval bych se jestli to na čerpadle normálně chodí a skusil bych zatlačit na tu páčku...jestli nezadrhává. Pak už mě napadá jen překontrolovat nastavení čerpadla a rozvodů...
Snad sem ti pomohl
vemto s rychléma pruhama a požíračem kovu

priwi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 191
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Meziboří
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky 1,9 D

Příspěvek od priwi »

Když prstem přitlačim sytič, tak se hned zvednou otáčky. Takže asi nefunguje ta věc s lankem, který ten sytič přitáhne...

Uživatelský avatar
phobos
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky 1,9 D

Příspěvek od phobos »

Nevim jak to funguje tady na stary G2 to bylo manualni ovladani u volantu tahlo se strunou.Na nejakym aute jsem to videl a bylo to ovladany automaticky podle teploty vody.Prekontroluj to ovladani jestli to facha jak ma popripade to zkus opravit.

Uživatelský avatar
georges
Řidič
Řidič
Příspěvky: 131
Registrován: 31.10.2007 18:52
Bydliště: někde na JaMajce (okolo Brna)
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky 1,9 D

Příspěvek od georges »

phobos píše:Nevim jak to funguje tady na stary G2 to bylo manualni ovladani u volantu tahlo se strunou.Na nejakym aute jsem to videl a bylo to ovladany automaticky podle teploty vody.Prekontroluj to ovladani jestli to facha jak ma popripade to zkus opravit.
je to přesně to samý...
automaticky to mají francouzký auta... :wink:
vemto s rychléma pruhama a požíračem kovu

Uživatelský avatar
georges
Řidič
Řidič
Příspěvky: 131
Registrován: 31.10.2007 18:52
Bydliště: někde na JaMajce (okolo Brna)
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky 1,9 D

Příspěvek od georges »

priwi píše:Když prstem přitlačim sytič, tak se hned zvednou otáčky. Takže asi nefunguje ta věc s lankem, který ten sytič přitáhne...
pokud myslíš tu páčku co je z boku na čerpadle u hlavy motoru, tak je to ono...
vemto s rychléma pruhama a požíračem kovu

Uživatelský avatar
johny99
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 430
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Senica ,Slovensko

Re: Otáčky 1,9 D

Příspěvek od johny99 »

mam podobný problém až sa motor trochu ohreje tak počujem cvaknutí neakeho relatka a motor má vyšie otáčky , samotný sytič mi otačky nezdvihne , takže to musím neako nastaviť , včera som pozeral knihu Jak na to G3,Vento D,TD a zistil som že sitič treba nastavovat pri riadne zohriatom motore aj otačky takže sa skusim s tím pohrať.
Inak ak sa ti otačky zdvihnu po ohriatí tak si to skus nastaviť všetko pri zohriatom aute na prac teplotu + 5km jazdy ako píšu v knihe ak sa ti zdvihnu otačky tak už ich budeš mať nastavené, takže postupne zahreješ motor zo zatiahnutím sytičom a až sa ti zvišia otáčky tak možeš sytič povoliť a klesnu ti otačky na normálnu hodnotu 900ot/min +-50ot.
Ak ti sitič dobre pracuje ako mojmu kamošovi na Vente tak ti pri zatiahnutom sitiči na plno musia isť otačky na 1000-1100 a ak sa ohreje motor a povolíš tak klesnu na 850-900 ak povolíš skôr tak ti padnu otačky na 800ot a po cvaknutí relatka idú na 850-900 .
Takže to je teoria a pojdem sa s tým pohrať , prajem vela zdaru.

priwi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 191
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Meziboří
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky 1,9 D

Příspěvek od priwi »

No já mám při studenym cca 850 a po těch 2 minutách skočí nahoru. Mám je mírně přes tisíc, protože jinak se celý auto děsně třese. Vím, je to moc... Nejspíš to bude špatnym silentblokem, nic jinýho mě nenapadá :?

Uživatelský avatar
johny99
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 430
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Senica ,Slovensko

Re: Otáčky 1,9 D

Příspěvek od johny99 »

Jěstli tam máš ruční sitič tak ti musí zvednout otačky z 850 na 1000-1100ot/min

samotnej volnoběh musíš nastavit při řadně zahřatem motoru sestavíš to takovou tyčkou co je na mechanizmu sitiče , ja jsem to dneska dělal a povedlo se , čau

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: Otáčky 1,9 D

Příspěvek od molczik »

priwi píše:No já mám při studenym cca 850 a po těch 2 minutách skočí nahoru. Mám je mírně přes tisíc, protože jinak se celý auto děsně třese. Vím, je to moc... Nejspíš to bude špatnym silentblokem, nic jinýho mě nenapadá :?
Přesně tak. Mě to na Polu 1.9 D taky dělal silentblok motoru. V autě se při volnoběhu nedalo kvuli vibracím ani bejt.
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line

priwi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 191
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Meziboří
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky 1,9 D + klepání

Příspěvek od priwi »

Tak jsme dávali novej rozvodovej řemen a když bylo sundaný kus sání a řemen od altíku, tak se to auto vůbec neklepalo... Divný......... 8O

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“