Otáčky 1,9 D + klepání
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Otáčky 1,9 D + klepání
Ahoj. Mám ve Ventíku motor 1.9D a když nastartuju, tak jsou otáčky mírně nad 800 a asi tak po dvou minutách to skočí cca na 1000, kde se to pak drží. Ale dělá to tak, i když nastartuju po krátkym stání teplej motor, zas je 800 a za pár minut to skočí nahoru... Nevíte čím to? Sytič mi to při studenym motoru nezatahuje, dokonce ani jak to skočí nahoru, tak je pořád úplně volnej. Tátovi to na feldě se stejnym motorem dělá přesně naopak. Nejdřív jsou vyšší a jak se to ohřeje, tak klesnou... Je tam teda nějakej problém, nebo je to normální? Díky
Naposledy upravil(a) priwi dne 30.12.2007 21:38, celkem upraveno 1 x.
- phobos
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky 1,9 D
Normalni to neni pri studenym motoru by se ti melo zmenit casovani predvstriku a mel by jsi byt trochu vejs s otackama po zahrati by se mel predsuvnik predvstriku vratit zpet .Kdyz je nefunkcni predsuvnik predvstriku (sytic) tak jsou problemy v zime pri teplym motoru by nemel byt problem.
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky 1,9 D
Takže by mohlo pomoct vyměnění toho předsuvníku?
- georges
- Řidič
- Příspěvky: 131
- Registrován: 31.10.2007 18:52
- Bydliště: někde na JaMajce (okolo Brna)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky 1,9 D
nevím jestli to pujde vyměnit...
moc sem nepochopil zadání, ale přibral bych k sobě někoho aby mi tahal za "sytič" a díval bych se jestli to na čerpadle normálně chodí a skusil bych zatlačit na tu páčku...jestli nezadrhává. Pak už mě napadá jen překontrolovat nastavení čerpadla a rozvodů...
Snad sem ti pomohl
moc sem nepochopil zadání, ale přibral bych k sobě někoho aby mi tahal za "sytič" a díval bych se jestli to na čerpadle normálně chodí a skusil bych zatlačit na tu páčku...jestli nezadrhává. Pak už mě napadá jen překontrolovat nastavení čerpadla a rozvodů...
Snad sem ti pomohl
vemto s rychléma pruhama a požíračem kovu
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky 1,9 D
Když prstem přitlačim sytič, tak se hned zvednou otáčky. Takže asi nefunguje ta věc s lankem, který ten sytič přitáhne...
- phobos
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky 1,9 D
Nevim jak to funguje tady na stary G2 to bylo manualni ovladani u volantu tahlo se strunou.Na nejakym aute jsem to videl a bylo to ovladany automaticky podle teploty vody.Prekontroluj to ovladani jestli to facha jak ma popripade to zkus opravit.
- georges
- Řidič
- Příspěvky: 131
- Registrován: 31.10.2007 18:52
- Bydliště: někde na JaMajce (okolo Brna)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky 1,9 D
je to přesně to samý...phobos píše:Nevim jak to funguje tady na stary G2 to bylo manualni ovladani u volantu tahlo se strunou.Na nejakym aute jsem to videl a bylo to ovladany automaticky podle teploty vody.Prekontroluj to ovladani jestli to facha jak ma popripade to zkus opravit.
automaticky to mají francouzký auta...
vemto s rychléma pruhama a požíračem kovu
- georges
- Řidič
- Příspěvky: 131
- Registrován: 31.10.2007 18:52
- Bydliště: někde na JaMajce (okolo Brna)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky 1,9 D
pokud myslíš tu páčku co je z boku na čerpadle u hlavy motoru, tak je to ono...priwi píše:Když prstem přitlačim sytič, tak se hned zvednou otáčky. Takže asi nefunguje ta věc s lankem, který ten sytič přitáhne...
vemto s rychléma pruhama a požíračem kovu
- johny99
- Jezdec
- Příspěvky: 430
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Senica ,Slovensko
Re: Otáčky 1,9 D
mam podobný problém až sa motor trochu ohreje tak počujem cvaknutí neakeho relatka a motor má vyšie otáčky , samotný sytič mi otačky nezdvihne , takže to musím neako nastaviť , včera som pozeral knihu Jak na to G3,Vento D,TD a zistil som že sitič treba nastavovat pri riadne zohriatom motore aj otačky takže sa skusim s tím pohrať.
Inak ak sa ti otačky zdvihnu po ohriatí tak si to skus nastaviť všetko pri zohriatom aute na prac teplotu + 5km jazdy ako píšu v knihe ak sa ti zdvihnu otačky tak už ich budeš mať nastavené, takže postupne zahreješ motor zo zatiahnutím sytičom a až sa ti zvišia otáčky tak možeš sytič povoliť a klesnu ti otačky na normálnu hodnotu 900ot/min +-50ot.
Ak ti sitič dobre pracuje ako mojmu kamošovi na Vente tak ti pri zatiahnutom sitiči na plno musia isť otačky na 1000-1100 a ak sa ohreje motor a povolíš tak klesnu na 850-900 ak povolíš skôr tak ti padnu otačky na 800ot a po cvaknutí relatka idú na 850-900 .
Takže to je teoria a pojdem sa s tým pohrať , prajem vela zdaru.
Inak ak sa ti otačky zdvihnu po ohriatí tak si to skus nastaviť všetko pri zohriatom aute na prac teplotu + 5km jazdy ako píšu v knihe ak sa ti zdvihnu otačky tak už ich budeš mať nastavené, takže postupne zahreješ motor zo zatiahnutím sytičom a až sa ti zvišia otáčky tak možeš sytič povoliť a klesnu ti otačky na normálnu hodnotu 900ot/min +-50ot.
Ak ti sitič dobre pracuje ako mojmu kamošovi na Vente tak ti pri zatiahnutom sitiči na plno musia isť otačky na 1000-1100 a ak sa ohreje motor a povolíš tak klesnu na 850-900 ak povolíš skôr tak ti padnu otačky na 800ot a po cvaknutí relatka idú na 850-900 .
Takže to je teoria a pojdem sa s tým pohrať , prajem vela zdaru.
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky 1,9 D
No já mám při studenym cca 850 a po těch 2 minutách skočí nahoru. Mám je mírně přes tisíc, protože jinak se celý auto děsně třese. Vím, je to moc... Nejspíš to bude špatnym silentblokem, nic jinýho mě nenapadá
- johny99
- Jezdec
- Příspěvky: 430
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Senica ,Slovensko
Re: Otáčky 1,9 D
Jěstli tam máš ruční sitič tak ti musí zvednout otačky z 850 na 1000-1100ot/min
samotnej volnoběh musíš nastavit při řadně zahřatem motoru sestavíš to takovou tyčkou co je na mechanizmu sitiče , ja jsem to dneska dělal a povedlo se , čau
samotnej volnoběh musíš nastavit při řadně zahřatem motoru sestavíš to takovou tyčkou co je na mechanizmu sitiče , ja jsem to dneska dělal a povedlo se , čau
- molczik
- VWexpert
- Příspěvky: 4182
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Re: Otáčky 1,9 D
Přesně tak. Mě to na Polu 1.9 D taky dělal silentblok motoru. V autě se při volnoběhu nedalo kvuli vibracím ani bejt.priwi píše:No já mám při studenym cca 850 a po těch 2 minutách skočí nahoru. Mám je mírně přes tisíc, protože jinak se celý auto děsně třese. Vím, je to moc... Nejspíš to bude špatnym silentblokem, nic jinýho mě nenapadá
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line
-
- Řidič
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky 1,9 D + klepání
Tak jsme dávali novej rozvodovej řemen a když bylo sundaný kus sání a řemen od altíku, tak se to auto vůbec neklepalo... Divný.........