Cukání motoru u tdi

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od matasimek »

u Váhy vzduchu- zkus ji odpojit a jed to projet, bude cukat není to tím (samozřejmě to nepotáhne ale jestli na to má vliv tak pojede řj v náhradním režimu a nebude cukat)

Uživatelský avatar
boost
Člen klubu
Příspěvky: 387
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BECHYNĚ
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od boost »

hned to zkusim, ale další poznatek. Sice to nemám moc v lásce, ale koupil sem aditiva Castrol pro tdi motory a nalil sem to do nádrže. závada nezmizela, ale zmírnila se. A další věc, už vím jak to vyvolat na ten volnoběh. Zatáhnu ručku, dám jedna, lehce povolim spojku (do záběru) a pak zase vyšlápnu a začne houpat a trvá tak +-5 vteřin než se uklidní. Za rady moc děkuji. Tak váha je v pořádku, auto nejede a cuká vesele dál.
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
panda
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 228
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: ceskolipsko

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od panda »

matasimek píše:čau klubáci, tak jestli jsi nameril vysoky odpor ve vedení od řídící jednotky k N75,(max 1,5 ohmu) pak máš někde prodřenou,nebo utřepanou kabeláž. Naletuj nové dráty od štekru řj a natáhni je k N75, večer sednu a presně ti zjistím ktery pin je 1 a který 2.

Jinak tento problém ted vyresili kluci u nás na servisu s octavii tdi, škubala,vše vymenili,vstriky, ventilky a nic a pak po tel konzultaci se skodovkou vymenili kabelovy svazek cely a je klid.

Je to pro vás nejlevnejší řešení, natahnout dráty k N75 a ke snimači zdvihu jehly. chce to jen pájku a novy drát a termoflux- smrštovaci bužírku.
tak čau a večer pošlu ty čísla pinů
cau,kouknul jsem na obrazky a zitra da-li buh a budu mit cas tak na to juknu jeste jednou.
Vysoky odpor jsem nenameril(viz prvni veta),neukazalo to vubec nic tak bude asi uplne preruseny,ale chytrejsi budu az to zmerim jeste jednou se spravnymi piny,zatim dik

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od matasimek »

boost píše:hned to zkusim, ale další poznatek. Sice to nemám moc v lásce, ale koupil sem aditiva Castrol pro tdi motory a nalil sem to do nádrže. závada nezmizela, ale zmírnila se. A další věc, už vím jak to vyvolat na ten volnoběh. Zatáhnu ručku, dám jedna, lehce povolim spojku (do záběru) a pak zase vyšlápnu a začne houpat a trvá tak +-5 vteřin než se uklidní. Za rady moc děkuji. Tak váha je v pořádku, auto nejede a cuká vesele dál.
HMM, tak ted je na radě zkontrolovat ty vsrikovače, asi nejaky netesní, nebo je přidrena či unavena pružina v nekterem. at ti to nepropali pist nebo neohne ojnici. s tou spojkou nevím, zkusím na svém tdi a napíšu.

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od matasimek »

panda píše:
matasimek píše:čau klubáci, tak jestli jsi nameril vysoky odpor ve vedení od řídící jednotky k N75,(max 1,5 ohmu) pak máš někde prodřenou,nebo utřepanou kabeláž. Naletuj nové dráty od štekru řj a natáhni je k N75, večer sednu a presně ti zjistím ktery pin je 1 a který 2.

Jinak tento problém ted vyresili kluci u nás na servisu s octavii tdi, škubala,vše vymenili,vstriky, ventilky a nic a pak po tel konzultaci se skodovkou vymenili kabelovy svazek cely a je klid.

Je to pro vás nejlevnejší řešení, natahnout dráty k N75 a ke snimači zdvihu jehly. chce to jen pájku a novy drát a termoflux- smrštovaci bužírku.
tak čau a večer pošlu ty čísla pinů
cau,kouknul jsem na obrazky a zitra da-li buh a budu mit cas tak na to juknu jeste jednou.
Vysoky odpor jsem nenameril(viz prvni veta),neukazalo to vubec nic tak bude asi uplne preruseny,ale chytrejsi budu az to zmerim jeste jednou se spravnymi piny,zatim dik
Pošlu ti schéma el instalace i s barvama drátů, u N75 pin 2 by mel byt červeno-modrý a vede přímo na pin 47 řj,
a pin 1 by mel byt černo-žlutý a kromě propojení do řj je ještě spojeny s relé předžhavících svíček-radši pošlu schéma. čau

Uživatelský avatar
panda
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 228
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: ceskolipsko

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od panda »

matasimek píše:
panda píše: cau,kouknul jsem na obrazky a zitra da-li buh a budu mit cas tak na to juknu jeste jednou.
Vysoky odpor jsem nenameril(viz prvni veta),neukazalo to vubec nic tak bude asi uplne preruseny,ale chytrejsi budu az to zmerim jeste jednou se spravnymi piny,zatim dik
Pošlu ti schéma el instalace i s barvama drátů, u N75 pin 2 by mel byt červeno-modrý a vede přímo na pin 47 řj,
a pin 1 by mel byt černo-žlutý a kromě propojení do řj je ještě spojeny s relé předžhavících svíček-radši pošlu schéma. čau
tak to bude parada,ja to dnes meril jeste jednou.Zjistil jsem ty piny-jak si sem dal ty obrazky.a je to jeste trosku jinak nez jsem psal prve.Ale nevedel jsem jestli cisla pinu na RJ souhlasi s cisly pinu na tom kabelu VAG.
A papir kde jsem si to vypsal jsem nechal doma :roll: ,tak az zitra.
Jo a mam tam problem se zhavenim,kontrolka se rozviti na cca 1-2 sekundy a nezhavi.tak kdybys tam mohl prihodit jeste schema zhaveni :D .dik

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od matasimek »

panda píše:
matasimek píše: Pošlu ti schéma el instalace i s barvama drátů, u N75 pin 2 by mel byt červeno-modrý a vede přímo na pin 47 řj,
a pin 1 by mel byt černo-žlutý a kromě propojení do řj je ještě spojeny s relé předžhavících svíček-radši pošlu schéma. čau
tak to bude parada,ja to dnes meril jeste jednou.Zjistil jsem ty piny-jak si sem dal ty obrazky.a je to jeste trosku jinak nez jsem psal prve.Ale nevedel jsem jestli cisla pinu na RJ souhlasi s cisly pinu na tom kabelu VAG.
A papir kde jsem si to vypsal jsem nechal doma :roll: ,tak az zitra.
Jo a mam tam problem se zhavenim,kontrolka se rozviti na cca 1-2 sekundy a nezhavi.tak kdybys tam mohl prihodit jeste schema zhaveni :D .dik
čauky, tdi v tomto počasí nežhaví až v mrazu. to bude ok asi, ikdyž podle schémat jsou ty čidla a ventily napájeny právě z rele předžhavicich sviček,
skupina1 009.jpg

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od matasimek »

skupina1 010.jpg

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od matasimek »

skupina1 011.jpg
skupina1 012.jpg

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od matasimek »

tak lidi, je to tu, jinak proud teče zhora dolů nahoře +, dole kostra - , popisky např T68/23- značí: svorkovnice 68pinová,pin 23.

číslo v obdélníčku odkazuje kam pokračuje dany drát, na čísílka dole pod čarou,např na jiné stránce najdete to číslo z obdélníčku, ve schématu pojedete prstem nahoru a natrefíte na obdelníček s vaším drátem a číslem na te první strane.pro kontrolu ma stejnou barvu i pruřez.
tak hodně štěstí :D :D :D

Uživatelský avatar
panda
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 228
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: ceskolipsko

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od panda »

matasimek píše:tak lidi, je to tu, jinak proud teče zhora dolů nahoře +, dole kostra - , popisky např T68/23- značí: svorkovnice 68pinová,pin 23.

číslo v obdélníčku odkazuje kam pokračuje dany drát, na čísílka dole pod čarou,např na jiné stránce najdete to číslo z obdélníčku, ve schématu pojedete prstem nahoru a natrefíte na obdelníček s vaším drátem a číslem na te první strane.pro kontrolu ma stejnou barvu i pruřez.
tak hodně štěstí :D :D :D

Predzhavici svicky jsou myslene zhavicky nebo ty na "predehrev" vody

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od matasimek »

čeče nevim, asi žhavičky v motoru

Uživatelský avatar
panda
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 228
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: ceskolipsko

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od panda »

matasimek píše:čeče nevim, asi žhavičky v motoru
zitra na to vezmu pipak a uvidim.

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od matasimek »

stejně čumím jak si stím umíte poradit, to furt slyším jen ,,od doby favorita si na autě nic sám neudělám,, :lol: tady je důkaz,že když se chce, všecko jde.

A strčíte do kapsy i chlapy s diagnostikou :P :P :lol:

Uživatelský avatar
boost
Člen klubu
Příspěvky: 387
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BECHYNĚ
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od boost »

Takže to nakonec sám nezvládnu. Nemám nikoho kdo by mi pučil vstřiky na vyzkoušení ani nikoho známýho se zkušebnou vstřiků. Takže musí do Diesel servisu, až přijede a bude chodit tak napíšu co to přesně bylo a kolik to stálo. A zvuk je čím dál horší a chod taky. O písty takovej starch nemám, sou tam z AGR.
Stavební firma, stavebniny http://www.snn.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“