Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Cukání motoru u tdi
PříspěvekNapsal: 29.06.2008 21:12 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2546

Bydliště:

s 2 perfektníma ženskejma na venkově a je nám hej

mno v tom případě nejdřív skus vyměnit teplotníí čidlo.. a opět... kolik ukazuje teplotu na VAGu?

_________________
VW Jetta MkI, VW Golf MkIII Variant, VW Passat B4 variant, VW Passat B5 variant, Mitsu Pajero wagon
http://www.facebook.com/JFK.cardiagnostik 604541007

_________________
Autoelektrikář, diagnostik


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání motoru u tdi
PříspěvekNapsal: 30.06.2008 14:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

232

Bydliště:

ceskolipsko

RADA3 píše:
Ten servomotorek se dá koupit a vyměním si ho sám,nebo ne?Akde ho přesně najdu na tom čerpadle.Cuká mě to pořád,já jezdím tak,že votáčky nepustím pod 1800 a dá se stím jezdit(zatím).Jo nemáte někdo zkušenosti s teplotou vody,mě to neukazuje,jen když je strašný vedro tak to ukáže asi na 40,termostat tam je.


ten moturek se da koupit,jako funglovku ve VW bych to ani neshanel pac si reknou zcela nesmysnou raketu.Lepsi je si sehnat cele cerpadlo.Na fotce je ta hlava(moturek) oznaceny.
sam by sis to vymenit mohl,je tam jeden spešl sroub na ktery musis mit spešl vorisek,ale urcite to jde i jinak sundat.Kazdopadne po vymene musis hlavu nastavit tak aby byla v ose(pres diagnostiku) a mozna nastavit predvstrik.Pokud tomu nejak neholdujes tak at ti to udela nekdo kdo se tomu venuje.Ja za vymenu te hlavy s veskerym nastavenim platil 400kc,je to prace na 20 min.

s teplotou?at se ti jukne pres diagnostiku kolik je skutecna teplota motoru.muze byt cidlo v haji nebo budik.Ted kdyz to projedes tak tech 5km,tak by se ti mel 100%otevrit termostat,takze kdyz sahnes na hadice k chladici takl by meli byt okolo tech 80 stupnu,zkratka by meli byt horke :D


Přílohy:
cerpadlo.jpg
cerpadlo.jpg (25.92 KiB) Zobrazeno 129 krát


_________________
VW Golf2 1,6Td 51kw zustava 1,25Baru
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání motoru u tdi
PříspěvekNapsal: 02.07.2008 22:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.09.2007

Příspěvky:

2

zdravim mam VW Golf 3 Variant 1.9 TDi 66 kW 1Z r.v. 94, mam ten samej problém občas jede normálně a občas cuká dělá to kolem 3000 otáček...
Mam závadu v ř. j. a sice "teplota nasávaného vzduchu v sacím potrubí nebo zkrat na plus"
to čidlo teploty v sacím potrubí sem vyměnil a závadu to hlasí pořád tu samou zní to divně, ale ten zkrat na plus můžou dělat přelámaný kabely u pátých dveří myslim od vytápění skla, osvětlení spz a stěrače, kabely budu dávat nový a pak paměť zavad zkusim vymazat... :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání motoru u tdi
PříspěvekNapsal: 03.07.2008 22:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

232

Bydliště:

ceskolipsko

GARRETT píše:
zdravim mam VW Golf 3 Variant 1.9 TDi 66 kW 1Z r.v. 94, mam ten samej problém občas jede normálně a občas cuká dělá to kolem 3000 otáček...
Mam závadu v ř. j. a sice "teplota nasávaného vzduchu v sacím potrubí nebo zkrat na plus"
to čidlo teploty v sacím potrubí sem vyměnil a závadu to hlasí pořád tu samou zní to divně, ale ten zkrat na plus můžou dělat přelámaný kabely u pátých dveří myslim od vytápění skla, osvětlení spz a stěrače, kabely budu dávat nový a pak paměť zavad zkusim vymazat... :wink:


chce se to kouknout do schemat jestli se muzou takhle ovlivnit zdanlive dve neovlivnitelne veci.kazdopadne nekde je ten kablik sluslej.

_________________
VW Golf2 1,6Td 51kw zustava 1,25Baru


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Cukání motoru u tdi
PříspěvekNapsal: 12.07.2008 12:55 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2546

Bydliště:

s 2 perfektníma ženskejma na venkově a je nám hej

GARRETT píše:
zdravim mam VW Golf 3 Variant 1.9 TDi 66 kW 1Z r.v. 94, mam ten samej problém občas jede normálně a občas cuká dělá to kolem 3000 otáček...
Mam závadu v ř. j. a sice "teplota nasávaného vzduchu v sacím potrubí nebo zkrat na plus"
to čidlo teploty v sacím potrubí sem vyměnil a závadu to hlasí pořád tu samou zní to divně, ale ten zkrat na plus můžou dělat přelámaný kabely u pátých dveří myslim od vytápění skla, osvětlení spz a stěrače, kabely budu dávat nový a pak paměť zavad zkusim vymazat... :wink:

mno zkrat na plus znamená, že ten snímač není ukostřenej

_________________
VW Jetta MkI, VW Golf MkIII Variant, VW Passat B4 variant, VW Passat B5 variant, Mitsu Pajero wagon
http://www.facebook.com/JFK.cardiagnostik 604541007

_________________
Autoelektrikář, diagnostik


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group