problem s otáčkoměrem

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

problem s otáčkoměrem

Příspěvek od napster »

Koupil jsem si jiný budíky(z GTD) a když nastartuju,tak otáčkoměr jde na 5000ot/min,ale volnoběh je v pohodě okolo 1000ot/min když jedu,tak je pořád na 5000ot/min a když zpomalim,tak taky,pouze,když to chcípnu,tak jde na nulu,všechno ostatní jde bez problému.Nevíte,jestli to nejde nějak opravit?nebo jestli by stačilo vyndat ručičku nastartovat auto a nacvaknout ji na 1000ot/min.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
Suny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 268
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: problem s otáčkoměrem

Příspěvek od Suny »

Tipuju, že ty budíky budou z TDi a ne z TD :!: .

Jedno písmenko a co to nadělá za paseku :wink: .

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s otáčkoměrem

Příspěvek od napster »

Suny píše:Tipuju, že ty budíky budou z TDi a ne z TD :!: .

Jedno písmenko a co to nadělá za paseku :wink: .
asi to bude z TDi:šlo by s tim něco udělat?
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
RomeoMontek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 894
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prague/skoro Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s otáčkoměrem

Příspěvek od RomeoMontek »

Takže i když stojíš máš 5000ot??? no zezadu ty budíky jsou přišroubovaný torxama tuším T8, tak je odšroubuj - vyndáš ten přední kdyt s plexi, zapoj budíky nstartuj a zkus si dát ručičku na volnoběh podle potřeby...a uvidíš...

A co rychlost...tu to ukazuje dobře?
Mám se rád, a proto jezdím pomalu....

What is penis? -) PEN with Injection System

羅密歐蒙塔古 (čajna klan)

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s otáčkoměrem

Příspěvek od napster »

RomeoMontek píše:Takže i když stojíš máš 5000ot??? no zezadu ty budíky jsou přišroubovaný torxama tuším T8, tak je odšroubuj - vyndáš ten přední kdyt s plexi, zapoj budíky nstartuj a zkus si dát ručičku na volnoběh podle potřeby...a uvidíš...

A co rychlost...tu to ukazuje dobře?

rychlost,palivo,dokonce i teplota vody ukazuje dobře.Zde mam video,co to dělá http://www.youtube.com/watch?v=0piWMCLpqxA
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
RomeoMontek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 894
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prague/skoro Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s otáčkoměrem

Příspěvek od RomeoMontek »

Zezadu je cca 10torxů...vyšroubuj je všechny...vysuň přední část s plexi. zapoj budíky, nastartuj a posouvej ručičku otáčkoměru jakoby pod nulu tak dlouho než ti to bude ukazovat cca 800...

mělo by to jít...žádný auto štelování to nemá...to maj až G4... podle mě by to mělo jít!!!!!
Mám se rád, a proto jezdím pomalu....

What is penis? -) PEN with Injection System

羅密歐蒙塔古 (čajna klan)

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s otáčkoměrem

Příspěvek od napster »

RomeoMontek píše:Zezadu je cca 10torxů...vyšroubuj je všechny...vysuň přední část s plexi. zapoj budíky, nastartuj a posouvej ručičku otáčkoměru jakoby pod nulu tak dlouho než ti to bude ukazovat cca 800...

mělo by to jít...žádný auto štelování to nemá...to maj až G4... podle mě by to mělo jít!!!!!

nejde,teda pokud myslíš takhle: http://youtube.com/watch?v=YA8sCLNCrCE
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
phobos
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s otáčkoměrem

Příspěvek od phobos »

Delat neco s rucickou je holej nesmysl pokud jsou budiky OK. Nebude to ze TD a TDI ma kazdej jinej system snimani otacek.
Hehe hejbat s rucickou az ti bude dochazet benzin a budes mit rucicku skoro dole tak otevri budiky posun si ji zpet na plnou a nemusis tankovat taky reseni.

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s otáčkoměrem

Příspěvek od napster »

phobos píše:Delat neco s rucickou je holej nesmysl pokud jsou budiky OK. Nebude to ze TD a TDI ma kazdej jinej system snimani otacek.
Hehe hejbat s rucickou az ti bude dochazet benzin a budes mit rucicku skoro dole tak otevri budiky posun si ji zpet na plnou a nemusis tankovat taky reseni.

jo,řešení to je,ale jestli to je funkční to nevim :lol: Jinak mám zdroj nafty,takže až bude docházet,tak doplnim :P
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
RomeoMontek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 894
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prague/skoro Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s otáčkoměrem

Příspěvek od RomeoMontek »

jako někdy ty budíky ukazujou blbě z důvodu že nejsou dobře seřízený ručičky....že se v nich někdo štoural...ale je fakt, že když vypne motor tak jdou pod 0...

Tak to se mi nechce věřit, že by byly budíky na TD a TDI systémem jiný...i když je fakt, že TDI má el plyn a TD asi lanko co...
Mám se rád, a proto jezdím pomalu....

What is penis? -) PEN with Injection System

羅密歐蒙塔古 (čajna klan)

Uživatelský avatar
JaSk
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1598
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s otáčkoměrem

Příspěvek od JaSk »

Z pohledu elektronického moc vysoké napětí na měřáku. Jinýmy slovy je tam asi špatnej snímač nebo nějak poházený zapojení...
Kdyby to nic nevyřešilo, možná by to vyřešil i odpor, záleží ale na průběhu měřáku (budíku)
Opravte mě, jestli se mýlim...
Potřebuješ radu s počítačem nebo mobilem? Zeptej se!

Uživatelský avatar
RomeoMontek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 894
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prague/skoro Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s otáčkoměrem

Příspěvek od RomeoMontek »

By to chtělo vyzkoušet, jestli ty budíky ukazujou správně na G3/Vento TDI....
Mám se rád, a proto jezdím pomalu....

What is penis? -) PEN with Injection System

羅密歐蒙塔古 (čajna klan)

Uživatelský avatar
k_lada
Řidič
Řidič
Příspěvky: 110
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s otáčkoměrem

Příspěvek od k_lada »

Já bych teda tipoval že nemůžeš do TD jen tak dávat budíky z TDI. Vždyť TD je mechanický bez řídící jednotky na rozdíl od TDI kde informace o otáčkách dává budíkům právě ŘJ, takže bych se vůbec nedivil rozdílným signálům.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“