Painkiller píše:Tak já už vím...jeden válec nemá vůbec kompresi, tzn že nepálí - odtud ten kouř...Jsem z toho pěkně na mrtvici, za týden jde hlava dolů a uvidí se čim to je.Buď je podpálenej ventil, nebo kroužek na pístu, nenapadá mě čim to může být - s Golfem zacházim jak v rukavičkách, koupil jsem ho od dobrýho kamaráda a znám jeho historii (tohle je první závada za tři roky co ho mám já a předtím taky neměl žádný problémy).Trošku mě to vyrazilo dech
TDi nedrží volnoběh a kouří
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- kuchy
- Řidič
- Příspěvky: 61
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hranice na Moravě
Re: TDi nedrží volnoběh a kouří
Zdarec, mam na tebe otázečku, měřil jsi ty tlaky ve válcích při zahřátém motoru nebo při studeném?
- Painkiller
- Člen klubu
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: TDi nedrží volnoběh a kouří
Phobos:Já nečekám že mi tady online někdo vyřeší problém-rozjel jsem debatu pro ostatní aby věděli co se může stát i s jejich autem...
Kuchy: Měřil to vedoucí u Bosch Diesel Servisu Dojáček v Praze Vršovicích - myslím že to dělal tak jak se má, proč?
Kuchy: Měřil to vedoucí u Bosch Diesel Servisu Dojáček v Praze Vršovicích - myslím že to dělal tak jak se má, proč?
- Painkiller
- Člen klubu
- Příspěvky: 861
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: TDi nedrží volnoběh a kouří
Tak mám latest news ze servisu - ještě jsem to neviděl (zítra vyfotím-postnu) ale kluci volali že mám prasklej píst.Normálně napříč válcem Nechápu to, vím že se tu o tom občas mluví že to ty 66kw dělaj, ale u mýho auta nebyl nikdy razantně zvyšovanej výkon (koupil jsem to teda s powerboxem, ten ale ani nebyl znát, tak šel hned pryč)...
Nevíte jestli je nutný měnit všechny písty, nebo jen jeden a kde se po tom ptát/koupit?Vrakáči bych se rád vyhnul.
Nevíte jestli je nutný měnit všechny písty, nebo jen jeden a kde se po tom ptát/koupit?Vrakáči bych se rád vyhnul.