uprava TDi

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

ppablo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

uprava TDi

Příspěvek od ppablo »

Zdravim chci se zeptat jestli někdo dělal,upravu motoru TDi 81kw chtěl bych tam dát turboz PD 96kw a zajímalo by mě jestli to někdo máte a jak to jede,nebo nějaké zkušenosti. Budu muset asi dát lepší spojku,tu už mam a taky poloosy,a to je další otázka jsou poloosy z vr6 stejný jako u TDi 81kw? Někdo mi říkal že jo,ale myslim že vr6 bude mít na větší výkon.

Uživatelský avatar
Stepix
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1726
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: C.Budejovice
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava TDi

Příspěvek od Stepix »

zkus dieselpower, tusim ze tam nekdo daval turbo ze suberba, nebo ze sharana... ted nevim :wink:

Uživatelský avatar
pitrsss
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 419
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: klášterec nad ohří
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava TDi

Příspěvek od pitrsss »

musíš mít turbo z podélnýho motoru-passat,superb

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava TDi

Příspěvek od KaCzaba »

jenze bez uprtavy softu ti to pojede stejne jako s 81kW fenem.musis taky vymenit snimac tlaku vzduchu v potrubi,jenze AFN ho ma jeste v RJ.vede ti do ni hadicka.ale da se to predelat tak,ze ty si das snimac tlaku do potrubi a pak jen dopajis dratky na misto origo snimace tlaku v RJ.ale to porad nic nemeni ze RJ bude toto turbo regulovat stejne,tudiz na stejny tlak jako 81Kw turbo
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
yurik
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1513
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava TDi

Příspěvek od yurik »

co sa poloos tyka tak su ine ako vr6 a su tiez ine ako GTI, priemer vnutorneho klbu je 10 cm, cize pasuje na prevodovku GTI, ale vonkajsia cast je do malych nabojov 4x100
Obrázek

ppablo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava TDi

Příspěvek od ppablo »

díky za rady. no já už na autě mam něco upraveného,turbo tlačí dvě atmosféry,ale nevim co tam kdo měnil,kupoval jsem ho v německu a nevim co tam bylo upraveno.

Fantik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 524
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava TDi

Příspěvek od Fantik »

ppablo píše:díky za rady. no já už na autě mam něco upraveného,turbo tlačí dvě atmosféry,ale nevim co tam kdo měnil,kupoval jsem ho v německu a nevim co tam bylo upraveno.
To je hodnota z Vagu?

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava TDi

Příspěvek od KaCzaba »

esli to tlaci 2 bary tak musi byt vymeneny uz snimac tlaku pac kdyz se dostanes nad bar,nevim ted presnou hodnotu neco kolem 1.2-1.3, tak to zacne hazet RJ do nouzaku.to tam nemas ani asi origo vstriky.nebo to krmi ty 110?pac 2B je docela zbytecne moc,pokud nejsou nejaky Hardcore upravy
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava TDi

Příspěvek od napster »

Zkus se zeptat black angela69 na lide.cz měl Lancia Delta TD a jak mu pěkně jela zde je graf

Obrázek

zde je jeho profil: http://www.lide.cz/BlackAngel.69

Měl i Ibizu,která šla do stromu http://www.akcni.net/s-ibizou-narazil-do-stromu

Zeptej se jeho.Autum hodně rozumí a teď staví malucha na drifty a ještě BMW E30 pro zábavu 2.7i :wink:
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
Golfisko
Člen klubu
Příspěvky: 283
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko

Re: uprava TDi

Příspěvek od Golfisko »

ppablo: ty 2 bary sou fakt nějak moc, to je nějaký podezřelý skorem.
Zkus se ještě optat znovu na DieselPoweru na ten tlak, teda pokud to máš podložený třebas tím WAGem

Uživatelský avatar
jordeeman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: uprava TDi

Příspěvek od jordeeman »

ppablo píše:díky za rady. no já už na autě mam něco upraveného,turbo tlačí dvě atmosféry,ale nevim co tam kdo měnil,kupoval jsem ho v německu a nevim co tam bylo upraveno.
no to asi tazko .... :O) ... ak si to pozeral na VAGu tak 1000 mbar musis odcitat ...a tak mas real hodnotu (cca) .... ten snimac snima uz pri zapnuti nejakych cca 1000 mbar ( je to atmosfericky tlak, ak sa mylim niekto ma opravi ale odcitava sa )

aby to tlacilo realne 2 bary musel by to byt ku..a hybrid turbo ... ..

seriove 81kw na AFN tlaci 0.95 (na ASV okta1 81kw da v serii az 1.05) , z 96kw tlaci normalne 1.3 a pri upravach je asi zdravy strop 1.45-1.5 a zo 110kw tlaci turbo v serii 1.5 po uprave moze az 1.7 ... viac by tym turbam asi z pohladu zivotnosti neprospelo .... to su asi fakt stropy

a ako vravi jedna hlava ..nie je vse o tlaku

skus si zmerat zrychlenie (kratka GIII AFN ho ma okolo10.8 a varos 11.4) a este raz kolko tlaci turbo ... ak ti ukazuje po zregulovani viac ako 1950mbar v zavislosti na ziadanom tak mas ine mapy ... ak by ti ziadal 1950 a dava viac ..turbo de do lovist :D ..treba skusit cistit OT

inak dobre je zacat tryskamy ..ked tam das sprinty 764 or bosch 764 ...prida ti to cca 10-15 koni a aj krutiaci pojde hore ...aj pocitis ...

a ked das PowerPlusy 764 tak to budes citit este viac cca +20 koni pri AFN ...
dymivost este v norme

jo a poloosi nejak nemusis riesit ...skor brzdy do predu ak mas 4x100 ..das najlaxsie
280siatky z G60 corrado ale su aj na nejakej dvojke golf
..ked das do AFN turbo 96kw trebarz z passata or super bcka a sprint764 + potrebna uprava SW ...ide to na 155-160 koni a krutiaci cca 320 Nm ...vse zavisi od kondicie motora, cerpadla ...

pak uz ale je otazka aj na IC ..:O) ...vse je dost o money :D

Uživatelský avatar
jkjirka
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dobříš

Re: uprava TDi

Příspěvek od jkjirka »

nebo rovnou jinej motor:) odkud jsi?

Uživatelský avatar
jkjirka
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dobříš

Re: uprava TDi

Příspěvek od jkjirka »


Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava TDi

Příspěvek od KaCzaba »

jkjirka píše:nebo rovnou jinej motor:) odkud jsi?

a cim si pomuze u jinyho motoru?stejne potrebuje upgrade hardware.a to se da i na stavajici motor
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
jordeeman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: uprava TDi

Příspěvek od jordeeman »

KaCzaba píše:
jkjirka píše:nebo rovnou jinej motor:) odkud jsi?

a cim si pomuze u jinyho motoru?stejne potrebuje upgrade hardware.a to se da i na stavajici motor
presne tak ...a AFN je celkom OK na to :O)

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“