Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém s TDI 66Kw
PříspěvekNapsal: 10.05.2008 01:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

768

Bydliště:

Moravskoslezský

Zdravím golfisty...
Kámoš má naftového golfíka a naráz dělá takovej bordel. Asi takto..Nastartuje se na první škyt a běží na 4 válce..Potom 3 válce a potom to chcípně (asi 10 vteřin)a to za brutálně bíleho kouře...A někdy se to podaří nějak rozchodit.Tak to buď jede fakt hezky a nedýmý to a nebo to začen dýmyt a moc se tomu jet nechce..Na Vagu mi to napsalo jen zkratované čidlo teploty chladiče..Zítra to opravím..Ale nevím jestli to může být tím.. Tak první jsem si myslel že to je naftou .Tak je tam vysušená nádrž.Vyfoukané hadičky,nový filtr a krásně čistá nafta...A je to uplně to stejné... A jednou mi Vag napsal Řídicí jednotka zablokovaná ,tak jsem chybu smazal a už se mi tam neoběvila...Prosím poraďte!! Nevím na co bych se měl kouknout...Potom dodám fotky toho ´´Hořícího´´ GOLFa :lol: :lol: :lol:

_________________
B5 1.9TDI AJM 85Kw--Chip 113kW-1999 3C 2.0TDI 16V CR CBAB 103KW 2010


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s TDI 66Kw
PříspěvekNapsal: 11.05.2008 22:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

768

Bydliště:

Moravskoslezský

Danny píše:
Zdravím golfisty...
Kámoš má naftového golfíka a naráz dělá takovej bordel. Asi takto..Nastartuje se na první škyt a běží na 4 válce..Potom 3 válce a potom to chcípně (asi 10 vteřin)a to za brutálně bíleho kouře...A někdy se to podaří nějak rozchodit.Tak to buď jede fakt hezky a nedýmý to a nebo to začen dýmyt a moc se tomu jet nechce..Na Vagu mi to napsalo jen zkratované čidlo teploty chladiče..Zítra to opravím..Ale nevím jestli to může být tím.. Tak první jsem si myslel že to je naftou .Tak je tam vysušená nádrž.Vyfoukané hadičky,nový filtr a krásně čistá nafta...A je to uplně to stejné... A jednou mi Vag napsal Řídicí jednotka zablokovaná ,tak jsem chybu smazal a už se mi tam neoběvila...Prosím poraďte!! Nevím na co bych se měl kouknout...Potom dodám fotky toho ´´Hořícího´´ GOLFa :lol: :lol: :lol:

:o

_________________
B5 1.9TDI AJM 85Kw--Chip 113kW-1999 3C 2.0TDI 16V CR CBAB 103KW 2010


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s TDI 66Kw
PříspěvekNapsal: 14.05.2008 20:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

610

Bydliště:

Zlín

Mrkni sem do sekce údržba/vw,a když tam nic nenajdes,tak napiš co to dělá a někdo ti poradí
http://dieselpower.cz/forum/index.php?s ... fc72151616

_________________
Touran 2.0 Tdi 16v

_________________
Opravy turbodmychadel a vstřikovačů pro osobní a nákladní vozidla,nabídka hybridních turbodmychadel,chiptuning,775 301860


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s TDI 66Kw
PříspěvekNapsal: 18.05.2008 01:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.11.2007

Příspěvky:

10

Danny píše:
Zdravím golfisty...
Kámoš má naftového golfíka a naráz dělá takovej bordel. Asi takto..Nastartuje se na první škyt a běží na 4 válce..Potom 3 válce a potom to chcípně (asi 10 vteřin)a to za brutálně bíleho kouře...A někdy se to podaří nějak rozchodit.Tak to buď jede fakt hezky a nedýmý to a nebo to začen dýmyt a moc se tomu jet nechce..Na Vagu mi to napsalo jen zkratované čidlo teploty chladiče..Zítra to opravím..Ale nevím jestli to může být tím.. Tak první jsem si myslel že to je naftou .Tak je tam vysušená nádrž.Vyfoukané hadičky,nový filtr a krásně čistá nafta...A je to uplně to stejné... A jednou mi Vag napsal Řídicí jednotka zablokovaná ,tak jsem chybu smazal a už se mi tam neoběvila...Prosím poraďte!! Nevím na co bych se měl kouknout...Potom dodám fotky toho ´´Hořícího´´ GOLFa :lol: :lol: :lol:

Zkus se zaměřit na vstřik. čerpadlo. S kámošem jsme řešili něco podobného, taky mu to hulilo motor měl špatný chod. S čerpadlem se dá po povolení šroubů pohybovat vertikálně. Ještě se dá trochu manipulovat s tou vrchní kostkou, kterou drží 4 imbusy. Je to docela alchimie, ale docílili jsme tím úspěch a motor běží jako hodinky. Ale netvrdím, že to bude 100%ně tímhle.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s TDI 66Kw
PříspěvekNapsal: 18.05.2008 14:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

768

Bydliště:

Moravskoslezský

sussen píše:
Danny píše:
Zdravím golfisty...
Kámoš má naftového golfíka a naráz dělá takovej bordel. Asi takto..Nastartuje se na první škyt a běží na 4 válce..Potom 3 válce a potom to chcípně (asi 10 vteřin)a to za brutálně bíleho kouře...A někdy se to podaří nějak rozchodit.Tak to buď jede fakt hezky a nedýmý to a nebo to začen dýmyt a moc se tomu jet nechce..Na Vagu mi to napsalo jen zkratované čidlo teploty chladiče..Zítra to opravím..Ale nevím jestli to může být tím.. Tak první jsem si myslel že to je naftou .Tak je tam vysušená nádrž.Vyfoukané hadičky,nový filtr a krásně čistá nafta...A je to uplně to stejné... A jednou mi Vag napsal Řídicí jednotka zablokovaná ,tak jsem chybu smazal a už se mi tam neoběvila...Prosím poraďte!! Nevím na co bych se měl kouknout...Potom dodám fotky toho ´´Hořícího´´ GOLFa :lol: :lol: :lol:

Zkus se zaměřit na vstřik. čerpadlo. S kámošem jsme řešili něco podobného, taky mu to hulilo motor měl špatný chod. S čerpadlem se dá po povolení šroubů pohybovat vertikálně. Ještě se dá trochu manipulovat s tou vrchní kostkou, kterou drží 4 imbusy. Je to docela alchimie, ale docílili jsme tím úspěch a motor běží jako hodinky. Ale netvrdím, že to bude 100%ně tímhle.

Vzhledem k tomu že to je typ 1Z..Tak mi na DP rádí,ať se kouknu na kolečko na klice,že tam je poddimenzované péro a může se změnit časování...Takže zítra se mám čím bavit... :D

_________________
B5 1.9TDI AJM 85Kw--Chip 113kW-1999 3C 2.0TDI 16V CR CBAB 103KW 2010


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s TDI 66Kw
PříspěvekNapsal: 19.05.2008 09:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.11.2007

Příspěvky:

10

Danny píše:
sussen píše:
Danny píše:
Zdravím golfisty...
Kámoš má naftového golfíka a naráz dělá takovej bordel. Asi takto..Nastartuje se na první škyt a běží na 4 válce..Potom 3 válce a potom to chcípně (asi 10 vteřin)a to za brutálně bíleho kouře...A někdy se to podaří nějak rozchodit.Tak to buď jede fakt hezky a nedýmý to a nebo to začen dýmyt a moc se tomu jet nechce..Na Vagu mi to napsalo jen zkratované čidlo teploty chladiče..Zítra to opravím..Ale nevím jestli to může být tím.. Tak první jsem si myslel že to je naftou .Tak je tam vysušená nádrž.Vyfoukané hadičky,nový filtr a krásně čistá nafta...A je to uplně to stejné... A jednou mi Vag napsal Řídicí jednotka zablokovaná ,tak jsem chybu smazal a už se mi tam neoběvila...Prosím poraďte!! Nevím na co bych se měl kouknout...Potom dodám fotky toho ´´Hořícího´´ GOLFa :lol: :lol: :lol:

Zkus se zaměřit na vstřik. čerpadlo. S kámošem jsme řešili něco podobného, taky mu to hulilo motor měl špatný chod. S čerpadlem se dá po povolení šroubů pohybovat vertikálně. Ještě se dá trochu manipulovat s tou vrchní kostkou, kterou drží 4 imbusy. Je to docela alchimie, ale docílili jsme tím úspěch a motor běží jako hodinky. Ale netvrdím, že to bude 100%ně tímhle.

Vzhledem k tomu že to je typ 1Z..Tak mi na DP rádí,ať se kouknu na kolečko na klice,že tam je poddimenzované péro a může se změnit časování...Takže zítra se mám čím bavit... :D

To je pravda, kolega má taky 1Z a už kupoval nové ozubené kolo na kliku. Střihl se mu klínek.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s TDI 66Kw
PříspěvekNapsal: 19.05.2008 14:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

768

Bydliště:

Moravskoslezský

sussen píše:
Danny píše:
sussen píše:
Danny píše:
Zdravím golfisty...
Kámoš má naftového golfíka a naráz dělá takovej bordel. Asi takto..Nastartuje se na první škyt a běží na 4 válce..Potom 3 válce a potom to chcípně (asi 10 vteřin)a to za brutálně bíleho kouře...A někdy se to podaří nějak rozchodit.Tak to buď jede fakt hezky a nedýmý to a nebo to začen dýmyt a moc se tomu jet nechce..Na Vagu mi to napsalo jen zkratované čidlo teploty chladiče..Zítra to opravím..Ale nevím jestli to může být tím.. Tak první jsem si myslel že to je naftou .Tak je tam vysušená nádrž.Vyfoukané hadičky,nový filtr a krásně čistá nafta...A je to uplně to stejné... A jednou mi Vag napsal Řídicí jednotka zablokovaná ,tak jsem chybu smazal a už se mi tam neoběvila...Prosím poraďte!! Nevím na co bych se měl kouknout...Potom dodám fotky toho ´´Hořícího´´ GOLFa :lol: :lol: :lol:

Zkus se zaměřit na vstřik. čerpadlo. S kámošem jsme řešili něco podobného, taky mu to hulilo motor měl špatný chod. S čerpadlem se dá po povolení šroubů pohybovat vertikálně. Ještě se dá trochu manipulovat s tou vrchní kostkou, kterou drží 4 imbusy. Je to docela alchimie, ale docílili jsme tím úspěch a motor běží jako hodinky. Ale netvrdím, že to bude 100%ně tímhle.

Vzhledem k tomu že to je typ 1Z..Tak mi na DP rádí,ať se kouknu na kolečko na klice,že tam je poddimenzované péro a může se změnit časování...Takže zítra se mám čím bavit... :D

To je pravda, kolega má taky 1Z a už kupoval nové ozubené kolo na kliku. Střihl se mu klínek.
Snad se to nepotkalo 8O ..Ale když se do toho pouštím,tak si koupím rozvody...Když něco dělat tak pořádně!! :D A kdyby to byl klínek,tak bude určitě vymyčkaná i ta řemenička..Co asi stojí??::

_________________
B5 1.9TDI AJM 85Kw--Chip 113kW-1999 3C 2.0TDI 16V CR CBAB 103KW 2010


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s TDI 66Kw
PříspěvekNapsal: 22.06.2008 14:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

768

Bydliště:

Moravskoslezský

Táákk...Golfík už je Ready!! Sundala se řemenice a byla špatná,musela jít klikovka ven,nechalo se to chybějící navařit,obrousit nakulato,a potom na magnetce a nechali jsme tam 2 stovky přessah.Takže už je to v poho!!! :D

_________________
B5 1.9TDI AJM 85Kw--Chip 113kW-1999 3C 2.0TDI 16V CR CBAB 103KW 2010


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group