Zdravím golfisty...
Kámoš má naftového golfíka a naráz dělá takovej bordel. Asi takto..Nastartuje se na první škyt a běží na 4 válce..Potom 3 válce a potom to chcípně (asi 10 vteřin)a to za brutálně bíleho kouře...A někdy se to podaří nějak rozchodit.Tak to buď jede fakt hezky a nedýmý to a nebo to začen dýmyt a moc se tomu jet nechce..Na Vagu mi to napsalo jen zkratované čidlo teploty chladiče..Zítra to opravím..Ale nevím jestli to může být tím.. Tak první jsem si myslel že to je naftou .Tak je tam vysušená nádrž.Vyfoukané hadičky,nový filtr a krásně čistá nafta...A je to uplně to stejné... A jednou mi Vag napsal Řídicí jednotka zablokovaná ,tak jsem chybu smazal a už se mi tam neoběvila...Prosím poraďte!! Nevím na co bych se měl kouknout...Potom dodám fotky toho ´´Hořícího´´ GOLFa
Problém s TDI 66Kw
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- Danny
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravskoslezský
- Danny
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravskoslezský
Re: Problém s TDI 66Kw
Danny píše:Zdravím golfisty...
Kámoš má naftového golfíka a naráz dělá takovej bordel. Asi takto..Nastartuje se na první škyt a běží na 4 válce..Potom 3 válce a potom to chcípně (asi 10 vteřin)a to za brutálně bíleho kouře...A někdy se to podaří nějak rozchodit.Tak to buď jede fakt hezky a nedýmý to a nebo to začen dýmyt a moc se tomu jet nechce..Na Vagu mi to napsalo jen zkratované čidlo teploty chladiče..Zítra to opravím..Ale nevím jestli to může být tím.. Tak první jsem si myslel že to je naftou .Tak je tam vysušená nádrž.Vyfoukané hadičky,nový filtr a krásně čistá nafta...A je to uplně to stejné... A jednou mi Vag napsal Řídicí jednotka zablokovaná ,tak jsem chybu smazal a už se mi tam neoběvila...Prosím poraďte!! Nevím na co bych se měl kouknout...Potom dodám fotky toho ´´Hořícího´´ GOLFa
- bembas
- Závodník
- Příspěvky: 641
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
Re: Problém s TDI 66Kw
Mrkni sem do sekce údržba/vw,a když tam nic nenajdes,tak napiš co to dělá a někdo ti poradí
http://dieselpower.cz/forum/index.php?s ... fc72151616
http://dieselpower.cz/forum/index.php?s ... fc72151616
VW Sharan 1.9 Tdi 4motion
VW touareg 3.0Tdi 176kw
VW touareg 3.0Tdi 176kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 17.11.2007 17:49
Re: Problém s TDI 66Kw
Zkus se zaměřit na vstřik. čerpadlo. S kámošem jsme řešili něco podobného, taky mu to hulilo motor měl špatný chod. S čerpadlem se dá po povolení šroubů pohybovat vertikálně. Ještě se dá trochu manipulovat s tou vrchní kostkou, kterou drží 4 imbusy. Je to docela alchimie, ale docílili jsme tím úspěch a motor běží jako hodinky. Ale netvrdím, že to bude 100%ně tímhle.Danny píše:Zdravím golfisty...
Kámoš má naftového golfíka a naráz dělá takovej bordel. Asi takto..Nastartuje se na první škyt a běží na 4 válce..Potom 3 válce a potom to chcípně (asi 10 vteřin)a to za brutálně bíleho kouře...A někdy se to podaří nějak rozchodit.Tak to buď jede fakt hezky a nedýmý to a nebo to začen dýmyt a moc se tomu jet nechce..Na Vagu mi to napsalo jen zkratované čidlo teploty chladiče..Zítra to opravím..Ale nevím jestli to může být tím.. Tak první jsem si myslel že to je naftou .Tak je tam vysušená nádrž.Vyfoukané hadičky,nový filtr a krásně čistá nafta...A je to uplně to stejné... A jednou mi Vag napsal Řídicí jednotka zablokovaná ,tak jsem chybu smazal a už se mi tam neoběvila...Prosím poraďte!! Nevím na co bych se měl kouknout...Potom dodám fotky toho ´´Hořícího´´ GOLFa
- Danny
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravskoslezský
Re: Problém s TDI 66Kw
Vzhledem k tomu že to je typ 1Z..Tak mi na DP rádí,ať se kouknu na kolečko na klice,že tam je poddimenzované péro a může se změnit časování...Takže zítra se mám čím bavit...sussen píše:Zkus se zaměřit na vstřik. čerpadlo. S kámošem jsme řešili něco podobného, taky mu to hulilo motor měl špatný chod. S čerpadlem se dá po povolení šroubů pohybovat vertikálně. Ještě se dá trochu manipulovat s tou vrchní kostkou, kterou drží 4 imbusy. Je to docela alchimie, ale docílili jsme tím úspěch a motor běží jako hodinky. Ale netvrdím, že to bude 100%ně tímhle.Danny píše:Zdravím golfisty...
Kámoš má naftového golfíka a naráz dělá takovej bordel. Asi takto..Nastartuje se na první škyt a běží na 4 válce..Potom 3 válce a potom to chcípně (asi 10 vteřin)a to za brutálně bíleho kouře...A někdy se to podaří nějak rozchodit.Tak to buď jede fakt hezky a nedýmý to a nebo to začen dýmyt a moc se tomu jet nechce..Na Vagu mi to napsalo jen zkratované čidlo teploty chladiče..Zítra to opravím..Ale nevím jestli to může být tím.. Tak první jsem si myslel že to je naftou .Tak je tam vysušená nádrž.Vyfoukané hadičky,nový filtr a krásně čistá nafta...A je to uplně to stejné... A jednou mi Vag napsal Řídicí jednotka zablokovaná ,tak jsem chybu smazal a už se mi tam neoběvila...Prosím poraďte!! Nevím na co bych se měl kouknout...Potom dodám fotky toho ´´Hořícího´´ GOLFa
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 17.11.2007 17:49
Re: Problém s TDI 66Kw
To je pravda, kolega má taky 1Z a už kupoval nové ozubené kolo na kliku. Střihl se mu klínek.Danny píše:Vzhledem k tomu že to je typ 1Z..Tak mi na DP rádí,ať se kouknu na kolečko na klice,že tam je poddimenzované péro a může se změnit časování...Takže zítra se mám čím bavit...sussen píše: Zkus se zaměřit na vstřik. čerpadlo. S kámošem jsme řešili něco podobného, taky mu to hulilo motor měl špatný chod. S čerpadlem se dá po povolení šroubů pohybovat vertikálně. Ještě se dá trochu manipulovat s tou vrchní kostkou, kterou drží 4 imbusy. Je to docela alchimie, ale docílili jsme tím úspěch a motor běží jako hodinky. Ale netvrdím, že to bude 100%ně tímhle.
- Danny
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravskoslezský
Re: Problém s TDI 66Kw
Snad se to nepotkalo ..Ale když se do toho pouštím,tak si koupím rozvody...Když něco dělat tak pořádně!! A kdyby to byl klínek,tak bude určitě vymyčkaná i ta řemenička..Co asi stojí??::sussen píše:To je pravda, kolega má taky 1Z a už kupoval nové ozubené kolo na kliku. Střihl se mu klínek.Danny píše: Vzhledem k tomu že to je typ 1Z..Tak mi na DP rádí,ať se kouknu na kolečko na klice,že tam je poddimenzované péro a může se změnit časování...Takže zítra se mám čím bavit...
- Danny
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravskoslezský
Re: Problém s TDI 66Kw
Táákk...Golfík už je Ready!! Sundala se řemenice a byla špatná,musela jít klikovka ven,nechalo se to chybějící navařit,obrousit nakulato,a potom na magnetce a nechali jsme tam 2 stovky přessah.Takže už je to v poho!!!