Velký problém s Tdičkem.....

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Uživatelský avatar
snXa_
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 249
Registrován: 21.02.2008 22:45
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Velký problém s Tdičkem.....

Příspěvek od snXa_ »

A co tesneni pod hlavou? divny ze bide huli nespalena nebo spatne spalena nafta ma cernej kour.. ale to asi delat budes rovnou kdyz budes delat ty rozvody.. a nebo taky bych se podival do cerpadla a skusil bych tlaky trysek,mela by to mit kazda druha dilna kdyz uz to bude rozebrane tak bych se na to pro sichr mrknul
Život je na nic nasleduj intinkt VW

Uživatelský avatar
LiborG3
Pilot
Pilot
Příspěvky: 729
Registrován: 16.12.2007 15:53
Bydliště: Brno

Re: Velký problém s Tdičkem.....

Příspěvek od LiborG3 »

snXa_ píše:A co tesneni pod hlavou? divny ze bide huli nespalena nebo spatne spalena nafta ma cernej kour.. ale to asi delat budes rovnou kdyz budes delat ty rozvody.. a nebo taky bych se podival do cerpadla a skusil bych tlaky trysek,mela by to mit kazda druha dilna kdyz uz to bude rozebrane tak bych se na to pro sichr mrknul
Tak jako všechno bude časem de o to že to přeskočilo o dva zuby.....zaplať pán bůh se to nepotkalo.....a nemá cenu teď řešit těsnění pod hlavou čerpadlo ani vstřiky protože nejsem za prvé milionář a za druhé je problém evidentní pokud tohle nepomůže tak se bude řešit dál to cos tu popsal rozhodně by šlo první na řadu čerpadlo....ALE....jak ty říkaš pokud by fouklo těsnění tak by se musela ztrácet voda a ta se ani nehla je pořád na stejně hladině ve vodě olej není ani voda v oleji.....a nemáš pravdu pokud se to přechlastává tak by měl jít bílej kouř a saze to mi dneska potvrdili kluci......přece jenom když tdičku šlápneš tak jde vždycky černej dým od výfuku....
DieselPower
I like Turbo :mrgreen:

Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!

Uživatelský avatar
snXa_
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 249
Registrován: 21.02.2008 22:45
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Velký problém s Tdičkem.....

Příspěvek od snXa_ »

Noo jestli preskocilo jen cerpadlo tak to je docela dobry.. kdyby skocilo cerpadlo a klika nebo hlava to by bylo mooooc zle
Život je na nic nasleduj intinkt VW

Uživatelský avatar
LiborG3
Pilot
Pilot
Příspěvky: 729
Registrován: 16.12.2007 15:53
Bydliště: Brno

Re: Velký problém s Tdičkem.....

Příspěvek od LiborG3 »

snXa_ píše:Noo jestli preskocilo jen cerpadlo tak to je docela dobry.. kdyby skocilo cerpadlo a klika nebo hlava to by bylo mooooc zle
Takhle skočila klika to sem asi špatně napsal v každým případě to chodilo v délce asi jednoho až dvou zubů ale točil sem vačkou a ventili sou ready....Ale prý to AFN se nemusí vždycky potkat.....
DieselPower
I like Turbo :mrgreen:

Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!

Uživatelský avatar
snXa_
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 249
Registrován: 21.02.2008 22:45
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Velký problém s Tdičkem.....

Příspěvek od snXa_ »

LiborG3 píše:
snXa_ píše:Noo jestli preskocilo jen cerpadlo tak to je docela dobry.. kdyby skocilo cerpadlo a klika nebo hlava to by bylo mooooc zle
Takhle skočila klika to sem asi špatně napsal v každým případě to chodilo v délce asi jednoho až dvou zubů ale točil sem vačkou a ventili sou ready....Ale prý to AFN se nemusí vždycky potkat.....
No to je dobre muzes bejt rad...to by ses asi zblaznil kdybi se to potkalo
Život je na nic nasleduj intinkt VW

Uživatelský avatar
LiborG3
Pilot
Pilot
Příspěvky: 729
Registrován: 16.12.2007 15:53
Bydliště: Brno

Re: Velký problém s Tdičkem.....

Příspěvek od LiborG3 »

snXa_ píše:
LiborG3 píše: Takhle skočila klika to sem asi špatně napsal v každým případě to chodilo v délce asi jednoho až dvou zubů ale točil sem vačkou a ventili sou ready....Ale prý to AFN se nemusí vždycky potkat.....
No to je dobre muzes bejt rad...to by ses asi zblaznil kdybi se to potkalo
No tak to víš že bych si hodil mašlu asi....ale vono to výjde skoro na stejno jestli generálka nebo jinej motor.....
DieselPower
I like Turbo :mrgreen:

Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Velký problém s Tdičkem.....

Příspěvek od napster »

my sme přítáhly potkanýho scénica oprava cca 6000kč.Jinak dva zuby je max! při 3zubech se už dotýkaj ventily pístu,ale 4zuby už jsou písty a ventily KO.V autokelly maj ten klínek i s řemenicí. Achmed to dělal,tak třeba to bude mít :wink: Jinak škoda,že si až z Brna,kdyby si byl z prahy,nebo Liberce apod,tak bych ty díly vzal na kamaráda,ten má slevu v Autokelly 24% K tomu,že tě vyhodili z práce,to mi je líto,ale pokud máš řidičák na C,tak jdi jezdit vynáší to slušně.Dříve sem jezdil do Slavkova u Brna,ale teď už tam nejezdim.Jinak hodně štěstí při opravě auta.a nevěš hlavu,podívej se,co se stalo Achmedovi a ze začátku taky chtěl auto prodat atp... a nakonec ho opravý :wink:
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
LiborG3
Pilot
Pilot
Příspěvky: 729
Registrován: 16.12.2007 15:53
Bydliště: Brno

Re: Velký problém s Tdičkem.....

Příspěvek od LiborG3 »

Tak je to opraveno kolečko stálo 360kč.....Tady přikládám nějáký fotky.....Mám prasklou přívodní hadici od airboxu k turbu.....takže koupím.....Všechno šlo úplně krásně imbusy na řemeničkách no prostě úplná pohoda žádnej výmrd...... :D
Přílohy
Takhle dopadlo starý kolo
Takhle dopadlo starý kolo
IMG_0737.jpg
IMG_0738.jpg
IMG_0739.jpg
IMG_0740.jpg
IMG_0741.jpg
IMG_0742.jpg
IMG_0743.jpg
DieselPower
I like Turbo :mrgreen:

Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!

Uživatelský avatar
Stifmeyster
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 447
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:

Re: Velký problém s Tdičkem.....

Příspěvek od Stifmeyster »

ja jen nepochopim proc ste se to snazili tolikrat startovat a roztahnout :) pokud to teda bylo zavzdusneni tak by se mela ta nafta necim nasat jinak to nenastartuje nikdy samo si to nenasaje. a kdyz to chytlo a zase zdechlo tak bych hledal rovnou problem nekde jinde no hlavne ze uz ste to vyresili :wink: to ja zase na tdi sem jen tak kontroloval motor a napadlo mi se podivat pod kryt rozvodu ikdyz byli pred 10 000 km meneny. a docela sem se zdesil kdyz sem videl rozvodak byl asi o polovinu tenci nez my byt :( ma byt zhruba pres celou remenici a byl jen pres polovinu takze nekde musel drhnout vsude byl znej jen cerny prach. sem mel stesti jako prase ze neprasknul protoze cestou domu sem tomu docela nakladal. takze mi napadlo ze to bude delat bud kolecko na klice nebo cerpadlo protoze remen chtel jakoby spadnout a drhnul o kryt. takze sem ho sundal a bylo to jasny protoze remenice na cerpadle mela hroznou vuli. pouzdra byli pekne vybehany a rovnou se udelal celej repas cerpadla. ted zase vsechno funguje jak ma ale mel sem fakt stesti ani nevim co mi to napadlo se na ty rozvody koukat kdyz byli meneny. :)

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Velký problém s Tdičkem.....

Příspěvek od napster »

kdyby to bylo TD,tak to nasaje samo po cca 3pokusech o startování,kde jeden pokus trvá cca 4s :wink:
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
LiborG3
Pilot
Pilot
Příspěvky: 729
Registrován: 16.12.2007 15:53
Bydliště: Brno

Re: Velký problém s Tdičkem.....

Příspěvek od LiborG3 »

Stifmeyster píše:ja jen nepochopim proc ste se to snazili tolikrat startovat a roztahnout :) pokud to teda bylo zavzdusneni tak by se mela ta nafta necim nasat jinak to nenastartuje nikdy samo si to nenasaje. a kdyz to chytlo a zase zdechlo tak bych hledal rovnou problem nekde jinde no hlavne ze uz ste to vyresili :wink: to ja zase na tdi sem jen tak kontroloval motor a napadlo mi se podivat pod kryt rozvodu ikdyz byli pred 10 000 km meneny. a docela sem se zdesil kdyz sem videl rozvodak byl asi o polovinu tenci nez my byt :( ma byt zhruba pres celou remenici a byl jen pres polovinu takze nekde musel drhnout vsude byl znej jen cerny prach. sem mel stesti jako prase ze neprasknul protoze cestou domu sem tomu docela nakladal. takze mi napadlo ze to bude delat bud kolecko na klice nebo cerpadlo protoze remen chtel jakoby spadnout a drhnul o kryt. takze sem ho sundal a bylo to jasny protoze remenice na cerpadle mela hroznou vuli. pouzdra byli pekne vybehany a rovnou se udelal celej repas cerpadla. ted zase vsechno funguje jak ma ale mel sem fakt stesti ani nevim co mi to napadlo se na ty rozvody koukat kdyz byli meneny. :)
Ty jako mockrát kousek sme to popotáhli a 2x pustili z kopca.....Čerpadlo si nasálo ale problém byl v tom že byly ty rozvody pohnutý tudíž to dávalo palivo kdy nemělo a když už to chytlo tak kouřilo protože to bylo přechlastaný....ale jak říkám už kadlá.....A každej kdo má AFN motor tak doporučuju při rozvodech udělat aji to kolečko 360kč je velice zanedbatelná cena.....a jinak sme to dotahovali na 120nm + 90° dotáhnout takže dorvaný na prase jak sviňa.....takže zkontrolovat taky doporučuju.....
DieselPower
I like Turbo :mrgreen:

Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!

Uživatelský avatar
kubiczek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 553
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DěČín city
Kontaktovat uživatele:

Re: Velký problém s Tdičkem.....

Příspěvek od kubiczek »

#LiborG3: sorry že ti zasírám topic.. mám stejnej problém ale motor 1Z. Zřejmě taky asi kolečko na klice nebo čerpadlo v hajzlu... Včera mi to nějak blbě táhlo jak kdyby mu docházela nafta. Start byl taky mizernej. Chytlo to na první cuk a pár vteřin to točilo tak 600-800 ot pak se to srovnalo na 950. Při jízdě stačilo prošlapat plynovej pedál a zas to jelo pěkně. Po chvíli zas jakoby bez nafty. V hadičce k čerpadlu nafta je (bez bublinek). Dneska ráno už sem to nenastartoval. Z vejfuku bílej kouř.
Když vzpomenu nedávno dořešenej problém s turbem tak bych do toho auta nejradši kop :( Auto sem neroztahoval. Jak poznám že se to potkalo ? Dá se to bez sundání hlavy vůbec poznat ? Kryt rozvodů sem měl sundanej a řemen vypadá nově a nataženej je fest.

Sháním teď někoho kdo mi to odtáhne do servisu ke známýmu aby mi to rozhodil a napíchl na VAG. Tak doufám že ve čtvrtek to bude snad už jezdit...

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“