TDI podtlaky 66kW
Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang
- kudyvr6
- Řidič
- Příspěvky: 161
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha- no přece doma
- Kontaktovat uživatele:
TDI podtlaky 66kW
Nemáte někdo náhodou schéma zapojení podtlaků ?? moc by to pomohlo
- bembas
- Závodník
- Příspěvky: 641
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
Re: TDI podtlaky 66kW
Tady máš zapojení na motor 1Z
- Přílohy
-
- 131100.png (11.65 KiB) Zobrazeno 3832 x
VW Sharan 1.9 Tdi 4motion
VW touareg 3.0Tdi 176kw
VW touareg 3.0Tdi 176kw
- kudyvr6
- Řidič
- Příspěvky: 161
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha- no přece doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDI podtlaky 66kW
děkuju
- bembas
- Závodník
- Příspěvky: 641
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
Re: TDI podtlaky 66kW
Není zač,hlavně když to pomůže
VW Sharan 1.9 Tdi 4motion
VW touareg 3.0Tdi 176kw
VW touareg 3.0Tdi 176kw
- kudyvr6
- Řidič
- Příspěvky: 161
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha- no přece doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDI podtlaky 66kW
nemá náhodou 1Z jenom dva podtlakový ventily... neni to schéma na 81kw?
- bembas
- Závodník
- Příspěvky: 641
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
Re: TDI podtlaky 66kW
Jsou to dva obrázky v jednom.Je to zapojení z plechového ventilu na turbo,a z plastového na filtr,egr atd.
VW Sharan 1.9 Tdi 4motion
VW touareg 3.0Tdi 176kw
VW touareg 3.0Tdi 176kw
- Bojuš
- Závodník
- Příspěvky: 609
- Registrován: 29.06.2012 14:55
- Bydliště: Jablunkovský průsmyk
Re: TDI podtlaky 66kW
Hledám tři dny všude po netu a pořád nenacházím, tudíž píšu sem. Mám motor AHU, 66Kw.
EGR OFF, je mi i jasné jak má být zapojený i to jak má být zapojený N75. Těhle schémat jsem viděl nespočet. A je i jedno z nich o pár příspěvků výš
Ale pořád se nemůžu dopátrat toho kde končí hadice napojená na výstup ze sání, přímo z parohů. Přikládám obrázek.
EGR OFF, je mi i jasné jak má být zapojený i to jak má být zapojený N75. Těhle schémat jsem viděl nespočet. A je i jedno z nich o pár příspěvků výš
Ale pořád se nemůžu dopátrat toho kde končí hadice napojená na výstup ze sání, přímo z parohů. Přikládám obrázek.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 06.05.2013 11:16
Re: TDI podtlaky 66kW
Nevede do ŘJ?:-)
- Bojuš
- Závodník
- Příspěvky: 609
- Registrován: 29.06.2012 14:55
- Bydliště: Jablunkovský průsmyk
Re: TDI podtlaky 66kW
Tohle mě taky napadlo. Nakreslil jsem si k tomu i pro představu obrázek Se kterým jsem to pak připíchnul k mé otázce i na Dieselpower forum, kde je o motorech vše, ale nedočkal jsem se odpovědi
A jsi si tím jist? Abych neodrovnal ŘJ.....
Pokud ji můžu napojit do ŘJ, jsou možnosti.
Nechat původní hadičku co vede z IC a na ni se jen připojit pomocí rozdvojky.
Nebo vývod v IC zaslepit (je šroubovací, takže to řeší šroub s těsněním, a navíc to nepůjde vidět) a napojit hadičku jen ze sání do ŘJ.
Řeším to proto, že se mě na to zaslepení dvakrát ptali na STK (pokaždé jinde) a já něvěděl proč tomu tak je. Prostě to tak bylo
A jsi si tím jist? Abych neodrovnal ŘJ.....
Pokud ji můžu napojit do ŘJ, jsou možnosti.
Nechat původní hadičku co vede z IC a na ni se jen připojit pomocí rozdvojky.
Nebo vývod v IC zaslepit (je šroubovací, takže to řeší šroub s těsněním, a navíc to nepůjde vidět) a napojit hadičku jen ze sání do ŘJ.
Řeším to proto, že se mě na to zaslepení dvakrát ptali na STK (pokaždé jinde) a já něvěděl proč tomu tak je. Prostě to tak bylo
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 06.05.2013 11:16
Re: TDI podtlaky 66kW
Jist si tím nejsem s AHU zkušenosti nemám, spíš 1Z.
Zkus to jednoduše, pokud vede do řj hadička vypoj si jí a do vypojený hadičky ze sání foukni a uvidíš jestli tě ofoukne z druhýho konce..
Zkus to jednoduše, pokud vede do řj hadička vypoj si jí a do vypojený hadičky ze sání foukni a uvidíš jestli tě ofoukne z druhýho konce..
- Bojuš
- Závodník
- Příspěvky: 609
- Registrován: 29.06.2012 14:55
- Bydliště: Jablunkovský průsmyk
Re: TDI podtlaky 66kW
My si nerozumíme
Hadička co mi jde z IC končí v ŘJ motoru. A mě šlo o to, kde má být napojená hadička co jde ze sání, protože já ji tam nemám a místo ní je záslepka.
Ale už mám vyřešeno prostřednictvím dieselpower.
Náůstek co je na IC je totéž jako náůstek na sání. Jen mi nejde do hlavy. Proč je výstup na sání, když už je na IC a opačně. Proč je na IC, když už je na sání. Leda by jednu z věcí na motoru někdo vyměnil z jiného motoru....
A protože je náůstek v IC je zašroubovaný, tak ho vystřídal šroubek jako záslepka a hadičku jsem napojil na výstup ze sacích parohů.
Funkce pořád stejná, ale už mi tam netrčí taková čulka a nebije to do očí
Hadička co mi jde z IC končí v ŘJ motoru. A mě šlo o to, kde má být napojená hadička co jde ze sání, protože já ji tam nemám a místo ní je záslepka.
Ale už mám vyřešeno prostřednictvím dieselpower.
Náůstek co je na IC je totéž jako náůstek na sání. Jen mi nejde do hlavy. Proč je výstup na sání, když už je na IC a opačně. Proč je na IC, když už je na sání. Leda by jednu z věcí na motoru někdo vyměnil z jiného motoru....
A protože je náůstek v IC je zašroubovaný, tak ho vystřídal šroubek jako záslepka a hadičku jsem napojil na výstup ze sacích parohů.
Funkce pořád stejná, ale už mi tam netrčí taková čulka a nebije to do očí
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: TDI podtlaky 66kW
Třeba ten motor už není původní a je tam dané co bylo po ruce, event. poskládané z více motorů.
To u tak starého auta nejde brát ale rozhodně souhlasím že to v hlavě majitele začne šrotit proč to je jak to je.
To u tak starého auta nejde brát ale rozhodně souhlasím že to v hlavě majitele začne šrotit proč to je jak to je.