TDI podtlaky 66kW

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Uživatelský avatar
kudyvr6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 161
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha- no přece doma
Kontaktovat uživatele:

TDI podtlaky 66kW

Příspěvek od kudyvr6 »

Nemáte někdo náhodou schéma zapojení podtlaků ?? moc by to pomohlo :wink:

Uživatelský avatar
bembas
Závodník
Závodník
Příspěvky: 641
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlín

Re: TDI podtlaky 66kW

Příspěvek od bembas »

Tady máš zapojení na motor 1Z
Přílohy
131100.png
131100.png (11.65 KiB) Zobrazeno 3828 x
VW Sharan 1.9 Tdi 4motion
VW touareg 3.0Tdi 176kw

Uživatelský avatar
kudyvr6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 161
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha- no přece doma
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI podtlaky 66kW

Příspěvek od kudyvr6 »

děkuju :mrgreen:

Uživatelský avatar
bembas
Závodník
Závodník
Příspěvky: 641
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlín

Re: TDI podtlaky 66kW

Příspěvek od bembas »

Není zač,hlavně když to pomůže
VW Sharan 1.9 Tdi 4motion
VW touareg 3.0Tdi 176kw

Uživatelský avatar
kudyvr6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 161
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha- no přece doma
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI podtlaky 66kW

Příspěvek od kudyvr6 »

nemá náhodou 1Z jenom dva podtlakový ventily... neni to schéma na 81kw?

Uživatelský avatar
bembas
Závodník
Závodník
Příspěvky: 641
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlín

Re: TDI podtlaky 66kW

Příspěvek od bembas »

Jsou to dva obrázky v jednom.Je to zapojení z plechového ventilu na turbo,a z plastového na filtr,egr atd.
VW Sharan 1.9 Tdi 4motion
VW touareg 3.0Tdi 176kw

Uživatelský avatar
Bojuš
Závodník
Závodník
Příspěvky: 609
Registrován: 29.06.2012 14:55
Bydliště: Jablunkovský průsmyk

Re: TDI podtlaky 66kW

Příspěvek od Bojuš »

Hledám tři dny všude po netu a pořád nenacházím, tudíž píšu sem. Mám motor AHU, 66Kw.
EGR OFF, je mi i jasné jak má být zapojený i to jak má být zapojený N75. Těhle schémat jsem viděl nespočet. A je i jedno z nich o pár příspěvků výš :-)
Ale pořád se nemůžu dopátrat toho kde končí hadice napojená na výstup ze sání, přímo z parohů. Přikládám obrázek.

Pepino84
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 06.05.2013 11:16

Re: TDI podtlaky 66kW

Příspěvek od Pepino84 »

Nevede do ŘJ?:-)

Uživatelský avatar
Bojuš
Závodník
Závodník
Příspěvky: 609
Registrován: 29.06.2012 14:55
Bydliště: Jablunkovský průsmyk

Re: TDI podtlaky 66kW

Příspěvek od Bojuš »

Tohle mě taky napadlo. Nakreslil jsem si k tomu i pro představu obrázek :-D Se kterým jsem to pak připíchnul k mé otázce i na Dieselpower forum, kde je o motorech vše, ale nedočkal jsem se odpovědi :cry:

A jsi si tím jist? Abych neodrovnal ŘJ.....

Pokud ji můžu napojit do ŘJ, jsou možnosti.
Nechat původní hadičku co vede z IC a na ni se jen připojit pomocí rozdvojky.
Nebo vývod v IC zaslepit (je šroubovací, takže to řeší šroub s těsněním, a navíc to nepůjde vidět) a napojit hadičku jen ze sání do ŘJ.

Řeším to proto, že se mě na to zaslepení dvakrát ptali na STK (pokaždé jinde) a já něvěděl proč tomu tak je. Prostě to tak bylo :-)

Pepino84
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 06.05.2013 11:16

Re: TDI podtlaky 66kW

Příspěvek od Pepino84 »

Jist si tím nejsem s AHU zkušenosti nemám, spíš 1Z.
Zkus to jednoduše, pokud vede do řj hadička vypoj si jí a do vypojený hadičky ze sání foukni a uvidíš jestli tě ofoukne z druhýho konce..

Uživatelský avatar
Bojuš
Závodník
Závodník
Příspěvky: 609
Registrován: 29.06.2012 14:55
Bydliště: Jablunkovský průsmyk

Re: TDI podtlaky 66kW

Příspěvek od Bojuš »

My si nerozumíme :-)

Hadička co mi jde z IC končí v ŘJ motoru. A mě šlo o to, kde má být napojená hadička co jde ze sání, protože já ji tam nemám a místo ní je záslepka.
Ale už mám vyřešeno prostřednictvím dieselpower.

Náůstek co je na IC je totéž jako náůstek na sání. Jen mi nejde do hlavy. Proč je výstup na sání, když už je na IC a opačně. Proč je na IC, když už je na sání. Leda by jednu z věcí na motoru někdo vyměnil z jiného motoru....

A protože je náůstek v IC je zašroubovaný, tak ho vystřídal šroubek jako záslepka a hadičku jsem napojil na výstup ze sacích parohů. :thanks:
Funkce pořád stejná, ale už mi tam netrčí taková čulka a nebije to do očí :mrgreen:

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: TDI podtlaky 66kW

Příspěvek od 11mAjA11 »

Třeba ten motor už není původní a je tam dané co bylo po ruce, event. poskládané z více motorů.
To u tak starého auta nejde brát ale rozhodně souhlasím že to v hlavě majitele začne šrotit proč to je jak to je.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“